Mediamarkt hier is altijd tot 9 open dus dat zou wel moeten lukken. Ik heb een Stanton DJ pro2000. Prima ding, niets bijzonders wel betaalbaar. Maar net iets buiten je budget.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die kan ik alleen online bestellen. Ik wil straks uit mijn werk even langs de mediamarkt om er eentje te halen. Als de mediamarkt dan nog open is...
Ja, hier ook maar ik weet niet of ik voor 9 uur al weg kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mediamarkt hier is altijd tot 9 open dus dat zou wel moeten lukken.
Valt nog wel mee. Als het maar niet boven de 100 euro komt.quote:Ik heb een Stanton DJ pro2000. Prima ding, niets bijzonders wel betaalbaar. Maar net iets buiten je budget.
Als je de keuze hebt voor een hoofdtelefoon van 50 euro of van 100 euro dan zou ik toch wel echt voor de kwaliteit gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, hier ook maar ik weet niet of ik voor 9 uur al weg kan.
[..]
Valt nog wel mee. Als het maar niet boven de 100 euro komt.
Klopt. Ik heb zelf ook een koptelefoon gehad die net wat te klein was. Dat is na een uurtje niet prettig meer...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Koop ze sowieso niet blind online. (niet alleen om het geluid) maar ook om hoe ze zitten. Heb ooit een koptelefoon gehad die echt gewoon pijn deed aan je oren na een tijdje, draagcomfort is toch erg fijn.
Dat zijn de prijzen in de online winkels. In zo'n ding met nog een ouderwetse toonbank betaal je nog net wat meer....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef mr-green het volgende:
[..]
Als je de keuze hebt voor een hoofdtelefoon van 50 euro of van 100 euro dan zou ik toch wel echt voor de kwaliteit gaan
Zoals ik al eerder vermelde. Ik heb een Sennheiser HD 25. Daarbij krijg je echt kwaliteit voor je geld. Is tegenwoordig volgens mij 120 ofzo. Maar ik zou zeggen. Luister het eens
Klopt echter ik had een beetje hetzelfde als jij toen ik die van mij aanschafte. Ik ging naar de winkel om een hoofdtelefoon van circa 50 euro uit te zoeken. Toen hing daar een Sennheiser HD en die probeerde ik uit. Toen was ik gelijk verkochtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb zelf ook een koptelefoon gehad die net wat te klein was. Dat is na een uurtje niet prettig meer...
[..]
Dat zijn de prijzen in de online winkels. In zo'n ding met nog een ouderwetse toonbank betaal je nog net wat meer....
Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor mijn line6 ux2.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klopt echter ik had een beetje hetzelfde als jij toen ik die van mij aanschafte. Ik ging naar de winkel om een hoofdtelefoon van circa 50 euro uit te zoeken. Toen hing daar een Sennheiser HD en die probeerde ik uit. Toen was ik gelijk verkochthet verschil is zo enorm.
Het is natuurlijk wel de vraag wat je ermee wilt doen. Ik gebruik het om te DJ-en. Als je het alleen wil gebruiken voor muziek te beluisteren kan je ook prima overweg met een 50 euro hoofdtelefoon
Hm, er blijkt wel meer met het pedaal mis te zijn. Hij valt continu uit, vermoed dat het voedingsgedeelte binnenin kapoet is, de adapter die ik erbij kreeg is ook niet helemaal de goede (250 mA, waar 'ie 1200 nodig heeftquote:
Ben je ziek?quote:
Er staat in V&A een vette, maar geen geldquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:51 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb ook weer een mooie ibanez gezien die Ik wil
Gewoon niet betalen! Lekker slim, lekker goedkoopquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:19 schreef Braddie het volgende:
Loop gister in het centrum, kom ik een vriend van me tegen... met een spaanse gitaar van Martinez op z`n rug... ik vroeg of ik wat mocht pingelen, nja dat mocht... wilde hij hem blijkbaar verkopen... hij vroeg 30, ik bood hem 15, zei hij dat als ik hem contant 20 zou geven nu dat ik hem wel mee mocht nemen, ik zei dat ik geen geld had.. nog ff wat gepraat, zei hij "ach braddie, neem hem maar mee en betaal me maar als ik je weer zie" Aleen nja.. ik zie die gozer 1x in de 3-4 maanden
Lekker makkelijk zo !
Bij de feedback hebben ze weer wat mooie aanbiedingen, Ibanez gitaren van 520-570 voor nu maar 330-379quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er staat in V&A een vette, maar geen geld
Dat welquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:51 schreef Niles-Crane het volgende:
Gaat je een boel centen opleveren dribbolsz
Ah ik heb nog 2 superdikke gitaren staan dan, dus dan kan ik voorlopig vooruitquote:
HAHAHA JA ERG FIJN JA JEETJE WAT EEN BOFKONT BEN JE TOCH OOK HE HAHA JEMIG IK WOU DAT MIJ DAT EENS OVERKWAM SODEJU ZEG.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:19 schreef Braddie het volgende:
Loop gister in het centrum, kom ik een vriend van me tegen... met een spaanse gitaar van Martinez op z`n rug... ik vroeg of ik wat mocht pingelen, nja dat mocht... wilde hij hem blijkbaar verkopen... hij vroeg 30, ik bood hem 15, zei hij dat als ik hem contant 20 zou geven nu dat ik hem wel mee mocht nemen, ik zei dat ik geen geld had.. nog ff wat gepraat, zei hij "ach braddie, neem hem maar mee en betaal me maar als ik je weer zie" Aleen nja.. ik zie die gozer 1x in de 3-4 maanden
Lekker makkelijk zo !
Gratis geld!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HAHAHA JA ERG FIJN JA JEETJE WAT EEN BOFKONT BEN JE TOCH OOK HE HAHA JEMIG IK WOU DAT MIJ DAT EENS OVERKWAM SODEJU ZEG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |