Joah, op zich wel. Lastigst is alleen het juiste type te vinden. Maar ik heb'm sowieso nog niet opengeschroefd.quote:
Wat is je budget?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:59 schreef brother52 het volgende:
Voor mp3's? ziet er wel tof uit.
Iemand trouwens ook tips voor een beetje leuke koptelefoon?
Dit is een leuke tweede optie (als geld belangrijk is)quote:
Ik gebruik al jaren een Sennheiser HD 25 SP-II.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:59 schreef brother52 het volgende:
Voor mp3's? ziet er wel tof uit.
Iemand trouwens ook tips voor een beetje leuke koptelefoon?
Ja heb al zo'n dingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dit is een leuke tweede optie (als geld belangrijk is)
[ afbeelding ]
Ja is leuk maar haalt het bij lange na niet bij de bovenste twee. Je mist bij de Hercules een effecten gedeelte en alle knoppen zijn zo anders. Plus de kwaliteit van het geluidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja heb al zo'n ding
[ afbeelding ]
Maar duur speelgoed. Als die EC1000 eruit is gga ik er eens over denken
Niet al te hoog. Zo rond de 50 euro.quote:
Die Teufel Aureol Massive die ik van Fok heb gewonnen (quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet al te hoog. Zo rond de 50 euro.
Yep klopt het is vooral de interface voormij aangezien ik hem puur als controller gebruik via m'n externe geluids interface is het qua geluidskwaliteit niet zo'n punt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:05 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja is leuk maar haalt het bij lange na niet bij de bovenste twee. Je mist bij de Hercules een effecten gedeelte en alle knoppen zijn zo anders. Plus de kwaliteit van het geluid
Ik heb zelf een Reloop Digital Jockey (Interface edition). En zit te twijfelen tussen die S4 en VCI 400
Die kan ik alleen online bestellen. Ik wil straks uit mijn werk even langs de mediamarkt om er eentje te halen. Als de mediamarkt dan nog open is...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die Teufel Aureol Massive die ik van Fok heb gewonnen () is best een leuk ding. Klinkt prima, zitten twee kabels bij (normale kabel en spiraalkabel, 6.3mm plug) en leren hoes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |