Nee, niet nu, moet over 2 weken ofzo weer een lading boeken kopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Koop em nu gewoon. Dan ben ik er vanaf
Dat is hetgeen ik ook heb, heb genoeg geld, maar kan het nog ff niet uitgeven, totdat ik klaar ben met me studie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik ook. Fijn he![]()
Scheelt dat ik dit geld niet nodig heb maar ik moet niks kopen eigenlijk. (duurs bedoel ik)
Volgens de site rekenen ze in de winkel lagere prijzen dan de webprijzen. Denk dat je wel wat kunt onderhandelen.quote:
Ach opzich zal je er wel wat dealtjes uit kunnen slaan. Maar ik moet er gewoon even niet naar kijken, kheb al genoeg gitaren gekocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens de site rekenen ze in de winkel lagere prijzen dan de webprijzen. Denk dat je wel wat kunt onderhandelen.
Als het alleen is om te kijken zou ik het niet doen. Is al snel 2 uur rijden. Beetje zonde van je tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:37 schreef The_Dean het volgende:
Indrukwekkend pand ook. Misschuen even tijd voor maken zaterdag... Wel ver om ff te kijken.
Klopt. Ik ga vrijdag overdag wel even kijken of er wat is en hoe goedkoop. Ga ook scouten voor wat vrienden voor drum-spul dus :-)! Wel jammer dat het weg gaat, nu maar een nieuwe plek zoeken voor onderhoudspul wat ik zelf niet aandurf haha!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:33 schreef Griebus het volgende:
Gitaren gaan echt pas weg als ze spotgoedkoop zijn of iemand nou net een gitaar nodig heeft (of ter plekke GAS ontwikkelt). Dus ik denk dat het wel mee zal vallen met die leegverkoop.
Ik zie net dat deze advertentie niet meer op Marktplaats staat. Maar wat moet zoiets nou kosten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef Iemand91 het volgende:
[quote]Beschrijving
Mooie Ibanez Les Paul uit de periode 1976-78. Helemaal orgineel met Super 70's elementen en een fraaie 'violin' finish. serienummer : B771348. geschroefde hals. Met koffer.
Je kunt voor dit geldt een waaibomen houten Epi kopen, maar dit voelt toch echt wel als een serieuze gitaar.
Speel zelf uitsluitend nog bas en daarom mag-ie weg.
Bron.
=
Dus die goldtop heeft dus eigenlijk een heel aardige vraagprijs? (mits in goede staat natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:54 schreef The_Dean het volgende:
Voor een pre 75'er serie betaal je rond de 550, voor daarna zo'n 450.
Marktplaats bronquote:Oude, lelijke, slechte, verrotte, zelf fretloos gemaakte bas te koop.
Werkt nog wel.
LET OP, heb zelf veel veranderd aan de bas!
Fretloos (slecht gedaan).
Oude laklaag er af(slecht gedaan).
Vorm van boddy aangepast (slecht gedaan).
1 stem knop mist een handvat.
tonen en volume knop zijn kaal.
Tonen knop doet niets meer.
Gaat weg tegen ieder bedrag (duh..)
Deanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:59 schreef Patrijz het volgende:
nu maar een nieuwe plek zoeken voor onderhoudspul wat ik zelf niet aandurf haha!
merkjes geilquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mits mooie prijs, nee. Ik ben ook op een aan het bieden op Marktplaats met Fender Decal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |