Ik vind ze stiekem ook wel goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, zo slecht is Toto niet toch?
Mwoah.. Africa, Rosanna, Hold the Line, Stop loving you, Pamela, allemaal knallersquote:
Ze komen in groningen (my place), nice?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:28 schreef Witchfynder het volgende:
Kom net van Vanderbuyst vandaan. Supergaaf weer!.
ik zag ze laatst op Baroeg openair. wel leuk jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:28 schreef Witchfynder het volgende:
Kom net van Vanderbuyst vandaan. Supergaaf weer!.
Yep!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:50 schreef brother52 het volgende:
Ben ik een barbaar als ik dat helemaal niet ken?
Ik vond hen toen leuk, maar gister nog veel leuker. Ze komen denk ik toch beter uit de verf in een club dan op een festivalquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik zag ze laatst op Baroeg openair. wel leuk ja
Nice!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ze komen in groningen (my place), nice?
Klinkt vet!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep!
http://www.vanderbuyst.com/
Superleuke live act.
Ken ik zelfs! Paar keer gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep!
http://www.vanderbuyst.com/
Superleuke live act.
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond Walk the Line (2005) gezien over Johnny Cash, namen als Elvis, Carl Perkins, Jerry Lee Lewis, Waylon Jennings en Roy Orbinson komen ook voorbij. Vette film als je d'r van houdt.![]()
Joaquin Phoenix leerde gitaarspelen/zingen speciaal voor de film; moet zelf ook maar acteur worden; komt er ook nog wat van spelen.![]()
Wat Dean zegt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:01 schreef The_Dean het volgende:
Film al een keer of tien gezien, absoluut erg leuk!
Die staat ook op de 'to watch' lijst idd. Net een NAS met downloadspul draaien, dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wat Dean zegt.
Als je Walk The Line leuk vind moet je Ray ook écht zien!
epepepe! mag nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die staat ook op de 'to watch' lijst idd. Net een NAS met downloadspul draaien, dus dat komt wel goed
Ja, ook erg gaaf!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wat Dean zegt.
Als je Walk The Line leuk vind moet je Ray ook écht zien!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |