abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104863022
Denk je echt dat seks met een ander je meer voldoening geeft? Het is dan gewoon hetzelfde als een vibrator er in rammen als je niet van hem houdt.
pi_104906467
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:31 schreef von_manstein het volgende:
Als het gehele plaatje klopt en jij je gelukkig voelt, dan lijkt mij het niet nodig om te kijken en controleren of het gras bij de buren groener is. ;)

Maar je stelt nu de vraag op een publiekelijk form... hieruit concludeer ik dat je je toch niet echt gelukkig voelt met de keuzes die je hebt gemaakt :)
Dan is jouw conclusie voorbarig. Zie mijn overige reacties. ;)

Leuk om andere ervaringen en opvattingen te lezen. :)
"Het geluk van het leven hangt af van de kwaliteit van je gedachten." - Marcus Aurelius
"Van liefde dromen is soms heerlijker dan ze te bedrijven." - Georges Guilbert
pi_104906512
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:50 schreef LittleCthulhu het volgende:
Denk je echt dat seks met een ander je meer voldoening geeft? Het is dan gewoon hetzelfde als een vibrator er in rammen als je niet van hem houdt.
Een aantrekkelijke en erudiete man neuken is toch wat anders. Sorry, ik kan je vergelijking niet volgen.
"Het geluk van het leven hangt af van de kwaliteit van je gedachten." - Marcus Aurelius
pi_104931998
Op zaterdag 26 november 2011 18:31 schreef von_manstein het volgende:
Als het gehele plaatje klopt en jij je gelukkig voelt, dan lijkt mij het niet nodig om te kijken en controleren of het gras bij de buren groener is.

vond het gazon bij mijzelf groen genoeg om een leven lang mee te kunnen. Als je het blijft onderhouden.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_104942308
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef Gewetensvol het volgende:

[..]

Een aantrekkelijke en erudiete man neuken is toch wat anders. Sorry, ik kan je vergelijking niet volgen.
moet een man daarvoor perse geleerd zijn? voel je toch niks van, als het toch alleen maar zou gaan wat ervaring buiten de deur.

ik vind je een beetje raar. ~:)
pi_104950988
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef dawg het volgende:

[..]

moet een man daarvoor perse geleerd zijn? voel je toch niks van, als het toch alleen maar zou gaan wat ervaring buiten de deur.

ik vind je een beetje raar. ~:)
Ja, ik wil inderdaad een geleerde man, dat vind ik aantrekkelijk. Een aantrekkelijke man waar je na een goed inhoudelijk gesprek.... ;)
  dinsdag 29 november 2011 @ 00:01:32 #82
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_104952133
Als je dan zo graag sex wilt met anderen pak je toch lekker een parenclub? Als je op alle vlakken tevreden bent met je huidige partner, behalve op het sexgebied missen er bepaalde dingen dan is dit een prima keuze hoor. Niks moet, alles mag.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 29 november 2011 @ 00:04:12 #83
198371 Equites
pi_104952252
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef Gewetensvol het volgende:

[..]

Ja, ik wil inderdaad een geleerde man, dat vind ik aantrekkelijk. Een aantrekkelijke man waar je na een goed inhoudelijk gesprek.... ;)
Ik ken mensen die universiteit doen en op het sociale vlak flink tekort schieten. Ook ken ik mensen met niet eens een diploma waar ik juist de diepste gesprekken mee kan voeren. Opleiding zegt geen fuck, maar daar kom je nog wel achter. Mensen die openminded zijn en interesse hebben in dingen en respect hebben voor wat een ander vind is meer wat je zoekt.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 29 november 2011 @ 02:45:39 #84
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_104955272
quote:

[..]

Ik zie je al in bed liggen:

Gewetensvol: "Wat is de zin van het leven?"
Geleerde man: "Ik kan me zeer vinden in de leer van Plato. Volgens hem was de zin van het leven de verrijking van de geest met zoveel mogelijk kennis."
Gewetensvol: "Ohhhh...jij bent zo...geleerd....ik wil fellatio met je bedrijven..."
pi_104968969
quote:

[..]

je komt over als iemand die zich echt enorm focust op wetenschap/wo, dat je zelfs dit topic en/of jouw leven als een onderzoeksstelling ziet. helaas kun je juist dit topic (of jouw leven) niet op die manier benaderen, aangezien het hier om jouw gevoel gaat, je gevoel over je relatie en vastleggen, een toekomstbeeld wat voor elk individu verschillend is, wensen en eisen en nieuwsgierigheid. alle dingen die je niet echt op een rationele objectieve kijk kunt benaderen omdat je daarmee iemand als persoon tekort doet. in dit geval jezelf. :)
pi_104969188
M.a.w. Je wil gewoon geneukt worden door andere kerels?
pi_104970097
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
M.a.w. Je wil gewoon geneukt worden door andere kerels?
Ja TS. Ik geloof geen snars van die 'ik ben benieuwd naar andermans ervaringen hiermee', want je reageert nogal lekker vanaf de kast zeg maar. Zit je lekker, op de kast? *)
I lost my glasses again
  woensdag 30 november 2011 @ 16:53:50 #88
198371 Equites
pi_105011887
Ja geef het toe TS, je wilt gewoon keihard geneukt worden door verschillende mannen tegelijk. Niet eromheen draaien nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')