Wij verkopen beide tablets, en als ik tussen die twee zou kiezen dan zou het zeker de Transformer worden. De A500 is namelijk een stuk dikker en zwaarder, en ik heb met mijn eigen tablet (Motorola Xoom) gemerkt dat een laag gewicht best belangrijk is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:53 schreef shiznuts het volgende:
Er net wat boven heb je natuurlijk nog altijd de Acer Iconia A500, die vrijwel identiek is aan de Transformer TF101,
Eensch, vind zelfs mijn tf nog wel eens aan de zware kant.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wij verkopen beide tablets, en als ik tussen die twee zou kiezen dan zou het zeker de Transformer worden. De A500 is namelijk een stuk dikker en zwaarder, en ik heb met mijn eigen tablet (Motorola Xoom) gemerkt dat een laag gewicht best belangrijk is.
http://tweakers.net/revie(...)-rang-conclusie.htmlquote:Toch kunnen die positieve facetten het wat negatieve gevoel dat we aan deze testperiode hebben overgehouden niet uitwissen. De 101 G9 voelt goedkoop aan en daarmee wordt een gebruiker telkens als hij de tablet oppakt geconfronteerd. Het gevoel met een stuk budgethardware te maken te hebben komt ook terug bij het scherm, de instabiele steun achterop, het warm worden van de tablet en het gebrek aan een lichtsensor, om enkele voorbeelden te geven.
Mijn limiet was al 300 euro en zo ga ik steeds een stapje omhoog, uiteindelijk beland ik bij de iPadquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)-rang-conclusie.html
Koop dan een transformer, die kost 380 bij de MM, ofzo
Zeg. Overdrijven is ook een vak.quote:je wil toch wel dat hij inelkaar blijft zitten en niet kraakt?
Does eens, wanneer tijd, een reviewtje/plaatjes enz/etc posten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:04 schreef RobertNL het volgende:
het
[..]
Eensch, vind zelfs mijn tf nog wel eens aan de zware kant.
Zojuist ook mijn nieuwe China tab binnen gerekegen. Best een leuk ding voor onder de 100 euro. Moet alleen even kijken of ik het toetsenbord makkelijk weer naar stock kan krijgen want deze die er nu op zit is niet helemaal ideaal.
Morgenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Does eens, wanneer tijd, een reviewtje/plaatjes enz/etc posten.![]()
Is dat die ICS 4.x tablet al?
Dat werkt dus nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:57 schreef Klonk het volgende:
`Nou, eerst ubs in de pc, dan die ene knop en dan home indrukken en de usb stekker in het ding
De voorgaande versies van Android waren 2.3 en 3.0quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is het verschil in 4.0 tegenover de vorige versies? Ja ik ben android noob maar wil me wel verdiepen erin
Bedankt voor de tip! Ben hem aan het downloadenquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:58 schreef Michael-H het volgende:
Zenithink lijkt Android 4.0 te gaan ondersteunen voor hun C91 model. Zit nog in de beta fase, maar valt hier al te downloaden. Wordt wel ineens aantrekkelijk om zo'n ding te kopen
Werkt hier leuk op de tablet, maar heb nog geen werkende market gevondenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ben hem aan het downloaden
Hopelijk de goede trouwens, ik kan namelijk nergens een barcode vinden. Weet dus niet of ik versie 2 of 3 nodig heb.
Op slatedroid zag ik iemand die wel een werkende market had. Hij scheen zelfs sneller te zijn dan de market op 2.3quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Werkt hier leuk op de tablet, maar heb nog geen werkende market gevonden
Ik heb een andere tabletquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Op slatedroid zag ik iemand die wel een werkende market had. Hij scheen zelfs sneller te zijn dan de market op 2.3
Heb jij versie 2 gedownload?
Voor 90 euro een tablet totdat je je 7.7 hebtquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:35 schreef Koen. het volgende:
Damn, zo'n Chinese Tablet ziet er toch ook wel goed uit. Maar ik denk dat ik toch voor de Galaxy tab 7.7 ga. Maar wanneer zou die komen...?
Nah, ik heb ook een iPad. Maar iOS begint een beetje te irriteren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb een andere tablet
[..]
Voor 90 euro een tablet totdat je je 7.7 hebt?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:20 schreef shhulp het volgende:
Oke ik zoek;
een tablet met deze specifiacties:
Android 3+
Capacitive touchscreen.
3G simcard Slot.
Cheap..
vooral 3G simcard slot is belangrijk .. iemand die weet?:$
Uit China, met toekomstige update naar 4.0 (dus tablet ready OS)quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:35 schreef shiznuts het volgende:
Met je wensen aangeklikt heb je hier wat modellen op een rijtje staan...
http://geizhals.at/eu/?ca(...)E2187_Android&sort=p (Westerse A- & B-merken)
Zijn ook wel wat capacitive 3G tablets uit China (cheap), maar veel geen Android 3+. Je moet ook goed opletten of het ingebouwd is of alleen de mogelijkheid ondersteunt er een 3G-dongle aan te hangen.
Eindelijk de boel weer aan de gang gekregen. Gisteren had ik een aantal mensen op bezoek, waarvan er 2 met Blackberry, en 1 iemand met een Ipad wel internet opkonden via mijn wifi netwerk. Met 3 man (ja echt 3quote:Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
1, D-link 600 als Acces point ingesteld om precies te zijn,
[..]
Met laptop. Maar heb op een gegeven moment de wifi verbinding van de laptop uitgezet, en via LAN verder gewerkt. Maar de Archos kon nog steeds geen verbinding maken.
[..]
Geen Android telefoon die er gebruik moet maken van mijn WIFI signaal
[..]
Al geprobeerd maar geen effect
[..]
NIet dus
Ik weet nu nog niet eens waar die vensters voor zijn als ik naar links of rechts scroll of hoe ik de programma's echt afsluit ipv naar de achtergrond plaatsenquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet nu nog niet eens waar die vensters voor zijn als ik naar links of rechts scroll of hoe ik de programma's echt afsluit ipv naar de achtergrond plaatsen![]()
Met andere woorden: nog veel werk aan de winkel
Haha trust me, ik ben echt de allerlaatste die je hoeft te overtuigen van de superioriteit van Android en de gaarheid van iOS. Ik hoor echter graag negatieve ervaringen van iOS gebruikers, zodat ik deze argumenten weer kan gebruiken om van andere iOS gebruikers Android gebruikers te makenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:25 schreef Catch22- het volgende:
dat t buiten de gejatte notificatiebar nog hetzelfde is als in 2007?
de geslotenheid?
geen flash?
Wat vind je irriteren aan iOS?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:53 schreef Koen. het volgende:
Nah, ik heb ook een iPad. Maar iOS begint een beetje te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |