Ok, ga ik even een PS3 controller proberen te scoren in Chinaquote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef Devolution het volgende:
Ik heb mijn PS3 controller op mijn tablet aangeslotenWerkt nog in lang niet alle apps, maar apps zoals de emulators werken wel gewoon
Zeker een mooie tablet voor die prijs, hoop dat de trend zich zo gaat doorzetten en dat iedereen straks een redelijke tablet voor 120/130 euro kan krijgen i.p.v die Intertoys/Blokker/Bartsmit tablets uit China. Die gaan een keer over de kop gaan voordat ze worden verkocht...quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef zDajaxz het volgende:
Ik heb een archos 101. Bevalt prima, zeker voor 150 euro!
Zelf vind ik m vergelijkbaar met de ipad 1, maar de ipad 2 (en anderen!) zijn toch een tikkeltje beter.
Wil je gewoon een film in hd kunnen kijken, of ewn mooi spelletje kunnen spelen: Archos 101
Daar zou ik wel mee opletten. Ik weet niet of het ook echt zo is, maar ik meen gelezen te hebben dat het alleen werkt met originele PS3 controllers. Lijkt me op zich wel vreemd, want alle draadloze communicatie van een "neppe" PS3 controller zou hetzelfde moeten zijn als een originele, anders zou ie ook niet werken op een PS3.quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef RobertNL het volgende:
Ok, ga ik even een PS3 controller proberen te scoren in China
Thanks, die kende ik nog niet!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:46 schreef shiznuts het volgende:
Houd deze ff in de gaten zou ik zeggen... www.shanzai.com
|
› http://www.ainovo.com
Als je op beide dezelfde Google account gebruikt dan zal de agenda automagisch gesynchroniseerd worden. Als je verschillende accounts wil gebruiken, deel dan de agenda's van beide accounts met elkaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:31 schreef dockx het volgende:
Lijkt me wel handig om mijn agenda op beide producten te beheren.
Via picassa? of een andere app?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Devolution het volgende:
Ik heb beide, werkt super. Ik maak idd gebruik van de agenda op beide apparaten, en verder Dropbox. Ook kan ik op https://market.android.com makkelijk kiezen of ik een app op mijn telefoon of tablet (of beide) zet, ook erg fijnFoto's die ik met het ene apparaat maak, komen ook op het andere apparaat (vooral handig om telefoonfotos te bekijken en aan te passen op het grote tabletscherm).
Kortom: aanrader!
fijn met IR in dat ding en toegang tot de spellen toch?quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Klonk het volgende:
sinds een paar uur eigenaar van een Sony S1, wat een briljant ding en wat een emmers poep zijn die chinese tablets in vergelijking daarmee.
koste wat tijd (en geld) maar heb nu echt een tablet waar ik superblij mee ben
media markt actie?quote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef Klonk het volgende:
IR is idd tof, en hij is idd playstation certified maar moet nog ff kijken hoe dat precies werkt
QFT, diezelfde verademing had ik ook toen ik op mn galaxy tab overstapte van mijn chinese tabletquote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Klonk het volgende:
sinds een paar uur eigenaar van een Sony S1, wat een briljant ding en wat een emmers poep zijn die chinese tablets in vergelijking daarmee.
Vind het wel een toffe tablet, maar vind hem niet super in de hand liggen, design is wel weer grappig.quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Klonk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |