abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104310358
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef chansadres het volgende:
Mijn Hannspad met Honeycomb loopt lekker. Meteen tweede aangeschaft. PC staat veel minder aan. Lekker op de bank even mail checken, krantje lezen. Werkt perfect ^O^
Ik heb alleen soms nog wat vastlopers en niet alle apps werken. Zoals Yahoo mail. Ook loopt soms m'n Dolphin browser ineens vast. Tenminste, ik word dan terug gekickt naar de homescreen, en Dolphin is dan de sites kwijt. Plus dat ik geen flash kan afspelen met Dolphin, da's effe kut. Ik zit dan ook met smart te wachten op een volgende ROM die deze problemen oplost, dan is de Hannspad echt SUPER. Welke ROM gebruik jij trouwens? Ik gebruik volgens mij GTAComb3.3.
pi_104311344
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:30 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik heb alleen soms nog wat vastlopers en niet alle apps werken. Zoals Yahoo mail. Ook loopt soms m'n Dolphin browser ineens vast. Tenminste, ik word dan terug gekickt naar de homescreen, en Dolphin is dan de sites kwijt. Plus dat ik geen flash kan afspelen met Dolphin, da's effe kut. Ik zit dan ook met smart te wachten op een volgende ROM die deze problemen oplost, dan is de Hannspad echt SUPER. Welke ROM gebruik jij trouwens? Ik gebruik volgens mij GTAComb3.3.
De laatste GTAComb draai ik. 1 tablet heeft last van de lockdown als hij slaapt. De ander niet. Opgelost door de tablet niet te laten slapen (pas na een uur geen reactie). Vrijwel alles draait erop. Heel soms wilt de browser vastlopen (vrijwel alleen op de pagina van Facebook). Maar dat is ingecalculeerde dingetjes. Alleen vind ik jammer dat youtube filmpjes niet 100% lekker lopen. Het beeld hakkelt zo hier en daar. Maar ik gebruik de tablet ook niet voor de 100%. Hij is puur voor de krant en een paar boeken op te lezen en wat internetten. Mijn email laad hij op maar als ik mails verwijder dan worden ze niet verwijderd in de webmail.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zondag 13 november 2011 @ 11:54:02 #28
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_104311867
Heb 2 weken geleden de Asus Transformer gekocht!
Ben er nog steeds erg tevreden over (behalve de cam's die er op zitten maar dat vind ik niet echt erg)
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 14 november 2011 @ 16:55:15 #29
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104357112
Heren, kort vraagje! als ik nou zo'n chinees ding koop kan ik er dan ook een andere versie van android op zetten die 't wel gewoon doet? zo ja, wat dan?
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  maandag 14 november 2011 @ 17:10:10 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104357812
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
Heren, kort vraagje! als ik nou zo'n chinees ding koop kan ik er dan ook een andere versie van android op zetten die 't wel gewoon doet? zo ja, wat dan?
Waarom zou de versie die er op staat niet werken? Als je een redelijk bekende tablet neemt heb je best veel kans op updates.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 14 november 2011 @ 17:35:21 #31
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104358939
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waarom zou de versie die er op staat niet werken? Als je een redelijk bekende tablet neemt heb je best veel kans op updates.
ja maar heb liever dat ik er zelf wat mee kan kloten :$ Het probleem is dat ik niet weet of het een bekende is bij mij. de naam zegt "7" N7A-II Renesas Cortex A9 Dual core Capacitive Touch Screen Tablet pc 1.0GHz Android 2.2 512MB/4GB Bluetooth HDMI MID black(CN101769) "
Ik kan het ook niet googlen omdat ik geen naam weet haha

oh zie nu de onhandige bewoording van mijn vorige post, ik bedoel dus of ik een andere mod erop kan zetten of dat ik ivm de hdmi uitgang en usb enzo perse de bijgeleverde moet gebruiken.. ( gebruik op m'n telefoon bijvoorbeeld ook darky nu omdat ik dat fijner vind"

EDIT: heb het al gevonden! Nog bedankt trouwens!

[ Bericht 9% gewijzigd door Smack-a-jack op 14-11-2011 17:42:28 ]
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104453074
Hallo heren,

Ik wil een tablet aanschaffen, nu heb ik me er een beetje in verdiept en wil ik er geen hoofdprijs voor betalen(Budget tot 250,-). Ik twijfel eigenlijk tussen de PoV en de Hannspad, beide 'high end', en ongeveer dezelfde specs(Wss wordt het de Hannspad vanwege de prijs) maar heb eigenlijk geen idee of er binnen een redelijke termijn een betere tablet uitkomt die bij mijn budget aansluit..

Iemand die me verder kan helpen? Of een handige site weet waar ik wat op terug kan vinden? Betere suggesties zijn ook welkom, alvast bedankt..

Edit: Wat ik ermee wil doen, de dagelijkse dingen. Beetje internet, af en toe mee naar college, de dagelijkse dingen zegmaar..
pi_104459586
ik heb een hannspad besteld. wou iets om manga te lezen dus hoefde niet zo'n dure te zijn.ben blij dat ik die eegisteren heb besteld want ik zie net dat ze opgeslagen zijn.
pi_104459868
Ik ben al een tijdje op zoek naar een tablet. De tablet wordt vooral gebruikt voor het lezen van boeken. Dus epubs, pdf etc. Ik dacht aan de nook color tablet. Heeft iemand nog advies voor een tablet met een goed scherm en betaalbare prijs (250 euro)
pi_104460392
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef redboyke het volgende:
ik heb een hannspad besteld. wou iets om manga te lezen dus hoefde niet zo'n dure te zijn.ben blij dat ik die eegisteren heb besteld want ik zie net dat ze opgeslagen zijn.
Zie het inderdaad, jammer -O-
pi_104461432
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef redboyke het volgende:
Opgeslagen?
pi_104461468
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:13 schreef portabel het volgende:

[..]

Opgeslagen?
ben belg maar da's een woord voor duurder geworden.
de op de belgische alternate koste die ook nog eens 10euro duurder terwijl ze identiek zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 00:15:26 ]
pi_104464508
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef redboyke het volgende:

[..]

ben belg maar da's een woord voor duurder geworden.
de op de belgische alternate koste die ook nog eens 10euro duurder terwijl ze identiek zijn.
"kost duur"? :')

En in Nederland was die al 10 euro duurder dan in Duitsland...
Don't let my username fool you...
pi_104519776
Maar wat zijn de "hot" tablets van nu?
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:43:04 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104519843
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:40 schreef portabel het volgende:
Maar wat zijn de "hot" tablets van nu?
Asus Transformer (prime), Samsung 10.1, Archos gen 9
  vrijdag 18 november 2011 @ 21:50:43 #41
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_104531185
Persoonlijk zou ik nu even wachten tot de Tegra 3 er is met zijn quadcore.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_104544920
Ik ga misschien een 32GB HP tablet halen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 19 november 2011 @ 13:57:25 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104549918
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 10:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga misschien een 32GB HP tablet halen. :P
Zo, zwerft er nog ergens een partij rond :o

*verkapte doe mij er ook 1 post*
  zondag 20 november 2011 @ 09:13:23 #44
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_104577113
Ik ga waarschijnlijk een Samsung Galaxy Note halen. :@
http://www.samsung.com/nl(...)d_detail&tab=feature _O_ Wat een all-in-one bazending.

Maar ze moeten wel ICS gaan ondersteunen, anders gaat het mooi niet door. :{w
quote:
Android 2.3
Weet ook niet of het accumatig een goed idee is, je mobiliteit van je mobieltje is natuurlijk beperkend als je 'em tevens als tablet gaat gebruiken. 2 dagen zonder opladen is er dan niet bij en opladen kun je niet altijd, dus, erm... misschien anders toch een Galaxy Nexus, of m'n HTC Desire Z behouden i.c.m. een Prime of TF101.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104626684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 07:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

"kost duur"? :')

En in Nederland was die al 10 euro duurder dan in Duitsland...
op de belgische site stond die 10 euro duurder dan op de nederlanse
nu staan ze op beide sites voor 229,90¤

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2011 13:35:04 ]
pi_104627758
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 09:13 schreef shiznuts het volgende:
http://www.samsung.com/nl(...)d_detail&tab=feature _O_ Wat een all-in-one bazending.

[..]

Weet ook niet of het accumatig een goed idee is, je mobiliteit van je mobieltje is natuurlijk beperkend als je 'em tevens als tablet gaat gebruiken. 2 dagen zonder opladen is er dan niet bij en opladen kun je niet altijd, dus, erm... misschien anders toch een Galaxy Nexus, of m'n HTC Desire Z behouden i.c.m. een Prime of TF101.
Natuurlijk gaat die ICS ondersteunen, De SII ook dus de Note zeker.
Run rabbit, run.
  maandag 21 november 2011 @ 14:03:40 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104627832
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 09:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

2500mAh accu, dat zit wel goed. Heb hem van 't weekend in handen gehad en het is mijn volgende tel gok ik zo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 21 november 2011 @ 14:15:35 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104628373
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef Catch22- het volgende:

[..]

2500mAh accu, dat zit wel goed. Heb hem van 't weekend in handen gehad en het is mijn volgende tel gok ik zo
Hij ziet er zeer vet uit. Hopen dat er tegen de tijd dat ik mag verlengen nog een beetje up to date is (of er een opvolger is). Dan wordt het zeker mijn volgende keuze :D
  maandag 21 november 2011 @ 14:19:36 #49
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_104628527
Hij was hier ff rond de 440,- :o (nu niet meer :'( )
Maar hands-on ervaring had ik nog niet, en dat is wel een must. Ik heb wel een tijd geleden een mp3-speler gezien (Samsung) waarvan ik denk dat 'ie erop lijkt, die vond ik erg prettig qua formaat. :Y
  maandag 21 november 2011 @ 14:24:07 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104628702
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:19 schreef shiznuts het volgende:
Hij was hier ff rond de 440,- :o (nu niet meer :'( )
Maar hands-on ervaring had ik nog niet, en dat is wel een must. Ik heb wel een tijd geleden een mp3-speler gezien waarvan ik denk dat 'ie erop lijkt, die vond ik erg prettig qua formaat. :Y
Binnenkort maar eens kijken bij de Mediamarkt, even kijken hoe groot hij nu echt is :P Verwacht dat ze hem daar wel hebben liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')