Ik heb alleen soms nog wat vastlopers en niet alle apps werken. Zoals Yahoo mail. Ook loopt soms m'n Dolphin browser ineens vast. Tenminste, ik word dan terug gekickt naar de homescreen, en Dolphin is dan de sites kwijt. Plus dat ik geen flash kan afspelen met Dolphin, da's effe kut. Ik zit dan ook met smart te wachten op een volgende ROM die deze problemen oplost, dan is de Hannspad echt SUPER. Welke ROM gebruik jij trouwens? Ik gebruik volgens mij GTAComb3.3.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef chansadres het volgende:
Mijn Hannspad met Honeycomb loopt lekker. Meteen tweede aangeschaft. PC staat veel minder aan. Lekker op de bank even mail checken, krantje lezen. Werkt perfect
De laatste GTAComb draai ik. 1 tablet heeft last van de lockdown als hij slaapt. De ander niet. Opgelost door de tablet niet te laten slapen (pas na een uur geen reactie). Vrijwel alles draait erop. Heel soms wilt de browser vastlopen (vrijwel alleen op de pagina van Facebook). Maar dat is ingecalculeerde dingetjes. Alleen vind ik jammer dat youtube filmpjes niet 100% lekker lopen. Het beeld hakkelt zo hier en daar. Maar ik gebruik de tablet ook niet voor de 100%. Hij is puur voor de krant en een paar boeken op te lezen en wat internetten. Mijn email laad hij op maar als ik mails verwijder dan worden ze niet verwijderd in de webmail.quote:Op zondag 13 november 2011 10:30 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik heb alleen soms nog wat vastlopers en niet alle apps werken. Zoals Yahoo mail. Ook loopt soms m'n Dolphin browser ineens vast. Tenminste, ik word dan terug gekickt naar de homescreen, en Dolphin is dan de sites kwijt. Plus dat ik geen flash kan afspelen met Dolphin, da's effe kut. Ik zit dan ook met smart te wachten op een volgende ROM die deze problemen oplost, dan is de Hannspad echt SUPER. Welke ROM gebruik jij trouwens? Ik gebruik volgens mij GTAComb3.3.
Waarom zou de versie die er op staat niet werken? Als je een redelijk bekende tablet neemt heb je best veel kans op updates.quote:Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
Heren, kort vraagje! als ik nou zo'n chinees ding koop kan ik er dan ook een andere versie van android op zetten die 't wel gewoon doet? zo ja, wat dan?
ja maar heb liever dat ik er zelf wat mee kan kloten :$ Het probleem is dat ik niet weet of het een bekende is bij mij. de naam zegt "7" N7A-II Renesas Cortex A9 Dual core Capacitive Touch Screen Tablet pc 1.0GHz Android 2.2 512MB/4GB Bluetooth HDMI MID black(CN101769) "quote:Op maandag 14 november 2011 17:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom zou de versie die er op staat niet werken? Als je een redelijk bekende tablet neemt heb je best veel kans op updates.
Zie het inderdaad, jammerquote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef redboyke het volgende:
ik heb een hannspad besteld. wou iets om manga te lezen dus hoefde niet zo'n dure te zijn.ben blij dat ik die eegisteren heb besteld want ik zie net dat ze opgeslagen zijn.
Opgeslagen?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef redboyke het volgende:
ik heb een hannspad besteld. wou iets om manga te lezen dus hoefde niet zo'n dure te zijn.ben blij dat ik die eegisteren heb besteld want ik zie net dat ze opgeslagen zijn.
ben belg maar da's een woord voor duurder geworden.quote:
"kost duur"?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
ben belg maar da's een woord voor duurder geworden.
de op de belgische alternate koste die ook nog eens 10euro duurder terwijl ze identiek zijn.
Asus Transformer (prime), Samsung 10.1, Archos gen 9quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:40 schreef portabel het volgende:
Maar wat zijn de "hot" tablets van nu?
Zo, zwerft er nog ergens een partij rondquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga misschien een 32GB HP tablet halen.
Weet ook niet of het accumatig een goed idee is, je mobiliteit van je mobieltje is natuurlijk beperkend als je 'em tevens als tablet gaat gebruiken. 2 dagen zonder opladen is er dan niet bij en opladen kun je niet altijd, dus, erm... misschien anders toch een Galaxy Nexus, of m'n HTC Desire Z behouden i.c.m. een Prime of TF101.quote:Android 2.3
op de belgische site stond die 10 euro duurder dan op de nederlansequote:Op donderdag 17 november 2011 07:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"kost duur"?
En in Nederland was die al 10 euro duurder dan in Duitsland...
Natuurlijk gaat die ICS ondersteunen, De SII ook dus de Note zeker.quote:Op zondag 20 november 2011 09:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een Samsung Galaxy Note halen.
http://www.samsung.com/nl(...)d_detail&tab=featureWat een all-in-one bazending.
Maar ze moeten wel ICS gaan ondersteunen, anders gaat het mooi niet door.
[..]
Weet ook niet of het accumatig een goed idee is, je mobiliteit van je mobieltje is natuurlijk beperkend als je 'em tevens als tablet gaat gebruiken. 2 dagen zonder opladen is er dan niet bij en opladen kun je niet altijd, dus, erm... misschien anders toch een Galaxy Nexus, of m'n HTC Desire Z behouden i.c.m. een Prime of TF101.
2500mAh accu, dat zit wel goed. Heb hem van 't weekend in handen gehad en het is mijn volgende tel gok ik zoquote:Op zondag 20 november 2011 09:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een Samsung Galaxy Note halen.
http://www.samsung.com/nl(...)d_detail&tab=featureWat een all-in-one bazending.
Maar ze moeten wel ICS gaan ondersteunen, anders gaat het mooi niet door.
[..]
Weet ook niet of het accumatig een goed idee is, je mobiliteit van je mobieltje is natuurlijk beperkend als je 'em tevens als tablet gaat gebruiken. 2 dagen zonder opladen is er dan niet bij en opladen kun je niet altijd, dus, erm... misschien anders toch een Galaxy Nexus, of m'n HTC Desire Z behouden i.c.m. een Prime of TF101.
Hij ziet er zeer vet uit. Hopen dat er tegen de tijd dat ik mag verlengen nog een beetje up to date is (of er een opvolger is). Dan wordt het zeker mijn volgende keuzequote:Op maandag 21 november 2011 14:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
2500mAh accu, dat zit wel goed. Heb hem van 't weekend in handen gehad en het is mijn volgende tel gok ik zo
Binnenkort maar eens kijken bij de Mediamarkt, even kijken hoe groot hij nu echt isquote:Op maandag 21 november 2011 14:19 schreef shiznuts het volgende:
Hij was hier ff rond de 440,-(nu niet meer
)
Maar hands-on ervaring had ik nog niet, en dat is wel een must. Ik heb wel een tijd geleden een mp3-speler gezien waarvan ik denk dat 'ie erop lijkt, die vond ik erg prettig qua formaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |