Ok, ga ik even een PS3 controller proberen te scoren in Chinaquote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef Devolution het volgende:
Ik heb mijn PS3 controller op mijn tablet aangeslotenWerkt nog in lang niet alle apps, maar apps zoals de emulators werken wel gewoon

Zeker een mooie tablet voor die prijs, hoop dat de trend zich zo gaat doorzetten en dat iedereen straks een redelijke tablet voor 120/130 euro kan krijgen i.p.v die Intertoys/Blokker/Bartsmit tablets uit China. Die gaan een keer over de kop gaan voordat ze worden verkocht...quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef zDajaxz het volgende:
Ik heb een archos 101. Bevalt prima, zeker voor 150 euro!
Zelf vind ik m vergelijkbaar met de ipad 1, maar de ipad 2 (en anderen!) zijn toch een tikkeltje beter.
Wil je gewoon een film in hd kunnen kijken, of ewn mooi spelletje kunnen spelen: Archos 101

Daar zou ik wel mee opletten. Ik weet niet of het ook echt zo is, maar ik meen gelezen te hebben dat het alleen werkt met originele PS3 controllers. Lijkt me op zich wel vreemd, want alle draadloze communicatie van een "neppe" PS3 controller zou hetzelfde moeten zijn als een originele, anders zou ie ook niet werken op een PS3.quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef RobertNL het volgende:
Ok, ga ik even een PS3 controller proberen te scoren in China

Thanks, die kende ik nog niet!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:46 schreef shiznuts het volgende:
Houd deze ff in de gaten zou ik zeggen... www.shanzai.com
|
› http://www.ainovo.com

Als je op beide dezelfde Google account gebruikt dan zal de agenda automagisch gesynchroniseerd worden. Als je verschillende accounts wil gebruiken, deel dan de agenda's van beide accounts met elkaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:31 schreef dockx het volgende:
Lijkt me wel handig om mijn agenda op beide producten te beheren.

Foto's die ik met het ene apparaat maak, komen ook op het andere apparaat (vooral handig om telefoonfotos te bekijken en aan te passen op het grote tabletscherm).
 Foto's die ik met het ene apparaat maak, komen ook op het andere apparaat (vooral handig om telefoonfotos te bekijken en aan te passen op het grote tabletscherm). 

Via picassa? of een andere app?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:46 schreef Devolution het volgende:
Ik heb beide, werkt super. Ik maak idd gebruik van de agenda op beide apparaten, en verder Dropbox. Ook kan ik op https://market.android.com makkelijk kiezen of ik een app op mijn telefoon of tablet (of beide) zet, ook erg fijnFoto's die ik met het ene apparaat maak, komen ook op het andere apparaat (vooral handig om telefoonfotos te bekijken en aan te passen op het grote tabletscherm).
Kortom: aanrader!

fijn met IR in dat ding en toegang tot de spellen toch?quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Klonk het volgende:
sinds een paar uur eigenaar van een Sony S1, wat een briljant ding en wat een emmers poep zijn die chinese tablets in vergelijking daarmee.
koste wat tijd (en geld) maar heb nu echt een tablet waar ik superblij mee ben

media markt actie?quote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef Klonk het volgende:
IR is idd tof, en hij is idd playstation certified maar moet nog ff kijken hoe dat precies werkt

Touchscreen controller is het toch niet helemaal.
 Touchscreen controller is het toch niet helemaal.

QFT, diezelfde verademing had ik ook toen ik op mn galaxy tab overstapte van mijn chinese tabletquote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Klonk het volgende:
sinds een paar uur eigenaar van een Sony S1, wat een briljant ding en wat een emmers poep zijn die chinese tablets in vergelijking daarmee.

Vind het wel een toffe tablet, maar vind hem niet super in de hand liggen, design is wel weer grappig.quote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef Klonk het volgende:
 Dan maar mooi een Chinese UK-->EU plug gebruiken
  Dan maar mooi een Chinese UK-->EU plug gebruiken  

)
  )

Verwachte ook niemand anders dan merimobiles, geaffilieerd met shanzai.com .quote:Our Price: $239.99
Deal of the Day Price: $119.99
You save $120.00!

Zou het regiogebonden zijn op de een of andere manier...quote:Sony Sony Tablet S
Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land dat voor uw apparaat is geselecteerd.

Hangt er vanaf welke tablet het is.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:48 schreef NextWouter het volgende:
Weet er iemand hoe je een tablet alleen kan rooten dus zonder custom rom? Wil graag alle app zooi die standaard op mijn tablet staat eraf gooien maar hiervoor moet hij geroot zijn

Heb super oneclick al geprobeerd maar werkt niet. Heb ook z4root al geprobeerd en werkt ook niet. Tablet is de wopad v7+. Iemand nog andere ideeën?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:20 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke tablet het is.
Heb je al eens naamentypevanjetablet root in google ingegeven?
Misschien wordt je tablet ondersteund door SuperOneClick.

Helaas geen internet van Ziggo (dat ik dat ooit nog zou zeggen, het was/is hier in de buurt een zooi met storingen etc)quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:43 schreef Klonk het volgende:
Tof gedaan door een tweaker
http://tweakers.net/nieuw(...)droid-apparaten.html
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:21 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb GTA ook gekocht voor op mijn eeepad. Werkt goed.
Ook maar eens installeren danquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef Klonk het volgende:
GTA 3 aan de praat gekregen en ik ben echt verbijsterd, dit is een game waar je 10 jaar geleden een dikke pc voor moest hebben. Sterker nog ik heb toen kapitalen uitgegeven om hem te spelen, nieuwe videokaart en extra geheugen
En nu kun je het gewoon zo spelen, tijd gaat snel en ik ben een ouwe lul aan het worden

Wat is er veranderd? en hoe vind je het nu na een poosje werken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Nieuwe firmware op mijn C91 gezet. Werkt weer lekker

Nieuwe loader, paar bugs aangepast, hij is een stuk sneller en de accu gaat langer mee (energiebeheer aangepast).quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Helaas geen internet van Ziggo (dat ik dat ooit nog zou zeggen, het was/is hier in de buurt een zooi met storingen etc)
[..]
[..]
Ook maar eens installeren dan
[..]
Wat is er veranderd? en hoe vind je het nu na een poosje werken?

Waarom niet via Alternate?quote:Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef portabel het volgende:
nog buitenlandse sites waar ik de hannspad kan bestellen?

Op de TF ook wel grappig (met dock), kan alleen de schietknop niet vinden op het toboquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Damn GTA 3 loopt gewoon super op mijn hannspad.
Leuk om wat tijd mee te doden.

quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:48 schreef Vanyel het volgende:
Honeycomb op de Flyer.
Weg hardwareknopjes, andere volgorde van home, menu en terug en steeds crashende Launcher Pro
 Waarom uberhaupt nog HC
  Waarom uberhaupt nog HC   , beter meteen 4.0
 , beter meteen 4.0   
 En iedereen maar zeggen dat Chinatablets geen support krijgenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nieuwe loader, paar bugs aangepast, hij is een stuk sneller en de accu gaat langer mee (energiebeheer aangepast).

Uit de OP...quote:Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef portabel het volgende:
nog buitenlandse sites waar ik de hannspad kan bestellen?

› http://geizhals.at/eu/620326quote:Europabreed op Geizhals.
Ben aan 't kijken of 'ie ook op m'n Desire Z kan.quote:

Inderdaad! Ze komen wekelijks met updates. Daarnaast zijn er veel custom roms te vinden.quote:Op zondag 18 december 2011 09:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En iedereen maar zeggen dat Chinatablets geen support krijgen
Zenithink is daar wel redelijk goed in, ze hebben laatst zelfs (deels) de source van de ZT-180/ZT-181 openbaar gemaakt

Omdat dat de update is die ik krijg en ik m niet durf te rooten agz hij ook voor werk is (en ik t nog nooit heb gedaan).quote:Op zondag 18 december 2011 09:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]Waarom uberhaupt nog HC
, beter meteen 4.0

quote:Op maandag 19 december 2011 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke 10 inch tablet die niet te duur is voor mijn ouders. Ik wilde eerst de Hannspad kopen, is er in de tussentijd nog een alternatief op de markt gekomen?
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:16 schreef portabel het volgende:
Wat is de beste B merk tablet. Ik vergelijk de hannspad met de archos arnova 9 G2. Kan geen keuze maken. Iemand suggesties, naar een goed B merk tablet van deze tijd.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:10 schreef shiznuts het volgende:
› http://geizhals.at/eu/?ca(...)512%7E2233_kapazitiv

Ze moeten ergens consessies op doen, toch? Verander de TT alvast maar in 2012 Het jaar van de tablets, want aankomend jaar gaat het gebeuren, voor 60 euro een redelijke tabletquote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef shiznuts het volgende:
Blijf ook Shanzai en Merimobiles in de gaten houden...
Zo komt ook Ainol met een nieuwe Novo die met $79,- ultra cheap is bijvoorbeeld.
› http://www.shanzai.com/in(...)gadgets/10/1594.html
› http://www.ainovo.com
Zoeken op Merimobiles met de zoekterm 'ICS' levert o.a. ook de Teclast op.
Die hebben er een video van:

Die Allwinner ( Cortex A10), MIPS (Cortex A10) en Rockchip (Cortex A8), zijn allemaal gewoon ''snelle'' processors, die de Via 8650 toch wel 3x voorbij gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 17:03 schreef Catch22- het volgende:
kakcpu met een kakbehuizing..
Maar nu is de definitie van redelijk natuurlijk ook rekbaar
 )
)

Bestel er dan meteen eentje voor mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef Pielemuisje het volgende:
Iemand nog een tip voor een 10" (7 lijkt me te klein als ik ook gewoon een iPhone heb) welke al Android 4.0 heeft onder de 200? Of bestaat dat niet?
 Nee, dat bestaat (nog) niet.
 Nee, dat bestaat (nog) niet.Harder Better Faster Stronger !quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben benieuwd of dit topic begin 2012 weer zo hard zal gaan.

ben benieuwd of die wat kan, anders kan die marktplaats op
 ben benieuwd of die wat kan, anders kan die marktplaats op

quote:- Deze case is niet bedoeld voor een 9.7 inch Tablet PC of voor een iPad.

ging er stom vanuit dat het 10" was omdat bartsmit dat schreef, maar is dus gewoon een 9,7" dus moet ik de andere bestellenquote:

Vind ze inderdaad wel mooi, maar vasthoudenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
Ik zag vanmiddag hele mooie Sony tablets in de winkel liggen
 Stond er 10 min mee in de MM, en was het toen al zat
  Stond er 10 min mee in de MM, en was het toen al zat  (en dat was niet de soft/hardware, maar puur het rare vasthouden).
 (en dat was niet de soft/hardware, maar puur het rare vasthouden).

Er zijn meerder 10'' Tomtec's geweestquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef Pielemuisje het volgende:
terwijl hier weer staat dat het voor de tomtec10" past en hij ook zo heet
http://www.123bestdeal.co(...)-Tom-Tec-Tablet.html

Meenemenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
Ik zag vanmiddag hele mooie Sony tablets in de winkel liggen

2013 had ik het over, niet 2014.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/

Sinds 2 dagen problemen met m'n Archos 101IT. Ik krijg wel verbinding met mijn netwerk thuis, maar krijg geen verbinding met internet. Afgelopen weekend deed die het nog prima, maar sinds dinsdag krijg ik 'm niet meer aan de gang
  Sinds 2 dagen problemen met m'n Archos 101IT. Ik krijg wel verbinding met mijn netwerk thuis, maar krijg geen verbinding met internet. Afgelopen weekend deed die het nog prima, maar sinds dinsdag krijg ik 'm niet meer aan de gang   
  Heb mijn netwerk al van draadloze mode Mixed b/g/n al gewijzigt naar b/g en naar N. Maar dat mocht niet baten. Volledige format gedaan (want er stond toch niets boeiend op + de rommel die ik bij eerste installatie gedaan hebt zijn er tenminste ook weer vanaf). Wifi Fixer geprobeerd, maar mocht ook niet baten.
  Heb mijn netwerk al van draadloze mode Mixed b/g/n al gewijzigt naar b/g en naar N. Maar dat mocht niet baten. Volledige format gedaan (want er stond toch niets boeiend op + de rommel die ik bij eerste installatie gedaan hebt zijn er tenminste ook weer vanaf). Wifi Fixer geprobeerd, maar mocht ook niet baten. 
  Iemand al eerder meegemaakt?
 Iemand al eerder meegemaakt?

1, D-link 600 als Acces point ingesteld om precies te zijn,quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef shiznuts het volgende:
Hoe weet je niet of het aan je router ligt (en heb je twee kastjes, of één?)?
Met laptop. Maar heb op een gegeven moment de wifi verbinding van de laptop uitgezet, en via LAN verder gewerkt. Maar de Archos kon nog steeds geen verbinding maken.quote:Je zit alleen met je tablet op het internet en niet met een pc/laptop?
Geen Android telefoon die er gebruik moet maken van mijn WIFI signaalquote:Je telefoon runt ook op Android? Doet die het anders wel gewoon?

Al geprobeerd maar geen effectquote:Lijkt me sterk dat het aan de router ligt als het voorheen gewoon werkte en het op andere apparaten nog altijd normaal functioneert. Al zou het merkwaardig zijn dat een tablet opeens kuren heeft i.v.m. Wifi/internet.
Misschien is er iets in je router geslopen waardoor de boel geblokkeerd wordt tot en internet en doet alleen het netwerk gedeelte het. Misschien effe 30 seconden (of een minuut) uit en dan weer aan.

NIet dusquote:Dat wil wonderwaarlijk weleens magisch een verbindingsprobleem oplossen is mijn ervaring.

Zou vet zijn.
 Zou vet zijn. 

, haar laptop van de bank stukgevallen).
 , haar laptop van de bank stukgevallen). 

)
 )

Jij hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Thanks
Wat zou jij adviseren dan als ik voor max 350 euro zou gaan?
Is het nodig om te letten op poorten als usb/hdmi enzo?
Voorkeur gaat uit naar wifi, ze zal er niet mee gaan bellen ofzo dus 3G zal overbodig zijn
Wil hem morgen in Den Haag gaan halen dus een fysieke winkel is wel nodig, zat idd te kijken voor die 16 GB Turbo versie, qua prijs scheelt het niet veel, alleen het verschil met 8GB zie ik niet zo snel. Wat houdt turbo in? (ookal klinkt het logisch)

Ja ik twijfel ook nogquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij hier
Ik ben me ook aan het orienteren, maar dan voor onszelf...
 maar denk dat voor onszelf de Galaxy Tab 10.1 het gaat worden, maarja centjes centjes centjes
 maar denk dat voor onszelf de Galaxy Tab 10.1 het gaat worden, maarja centjes centjes centjes  

Ik wil die nieuwe Asusquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja ik twijfel ook nogmaar denk dat voor onszelf de Galaxy Tab 10.1 het gaat worden, maarja centjes centjes centjes

Inderdaad wat je zou verwachten, een processorboost.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Thanks
Wat zou jij adviseren dan als ik voor max 350 euro zou gaan?
Is het nodig om te letten op poorten als usb/hdmi enzo?
Voorkeur gaat uit naar wifi, ze zal er niet mee gaan bellen ofzo dus 3G zal overbodig zijn
Wil hem morgen in Den Haag gaan halen dus een fysieke winkel is wel nodig, zat idd te kijken voor die 16 GB Turbo versie, qua prijs scheelt het niet veel, alleen het verschil met 8GB zie ik niet zo snel. Wat houdt turbo in? (ookal klinkt het logisch)
 Is de nieuwste met i.p.v. 1 Ghz getakt op 1.2~1.5 zoals je ook kunt opmaken via: http://www.archos.com/pro(...)l?country=nl&lang=en
 Is de nieuwste met i.p.v. 1 Ghz getakt op 1.2~1.5 zoals je ook kunt opmaken via: http://www.archos.com/pro(...)l?country=nl&lang=en 

Maar hij heeft een goed punt met de processor optimalization, dat 'ie mee kan met de Tegra 3 en hier en daar zelfs sneller is. Of dat nou zo ultiem is (met oog op de toekomst en) voor de accuduur betwijfel ik dan weer...
 Maar hij heeft een goed punt met de processor optimalization, dat 'ie mee kan met de Tegra 3 en hier en daar zelfs sneller is. Of dat nou zo ultiem is (met oog op de toekomst en) voor de accuduur betwijfel ik dan weer... 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |