Ik heb een andere tabletquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Op slatedroid zag ik iemand die wel een werkende market had. Hij scheen zelfs sneller te zijn dan de market op 2.3
Heb jij versie 2 gedownload?
Voor 90 euro een tablet totdat je je 7.7 hebtquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:35 schreef Koen. het volgende:
Damn, zo'n Chinese Tablet ziet er toch ook wel goed uit. Maar ik denk dat ik toch voor de Galaxy tab 7.7 ga. Maar wanneer zou die komen...?
Nah, ik heb ook een iPad. Maar iOS begint een beetje te irriteren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb een andere tablet
[..]
Voor 90 euro een tablet totdat je je 7.7 hebt?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:20 schreef shhulp het volgende:
Oke ik zoek;
een tablet met deze specifiacties:
Android 3+
Capacitive touchscreen.
3G simcard Slot.
Cheap..
vooral 3G simcard slot is belangrijk .. iemand die weet?:$
Uit China, met toekomstige update naar 4.0 (dus tablet ready OS)quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:35 schreef shiznuts het volgende:
Met je wensen aangeklikt heb je hier wat modellen op een rijtje staan...
http://geizhals.at/eu/?ca(...)E2187_Android&sort=p (Westerse A- & B-merken)
Zijn ook wel wat capacitive 3G tablets uit China (cheap), maar veel geen Android 3+. Je moet ook goed opletten of het ingebouwd is of alleen de mogelijkheid ondersteunt er een 3G-dongle aan te hangen.
Eindelijk de boel weer aan de gang gekregen. Gisteren had ik een aantal mensen op bezoek, waarvan er 2 met Blackberry, en 1 iemand met een Ipad wel internet opkonden via mijn wifi netwerk. Met 3 man (ja echt 3quote:Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
1, D-link 600 als Acces point ingesteld om precies te zijn,
[..]
Met laptop. Maar heb op een gegeven moment de wifi verbinding van de laptop uitgezet, en via LAN verder gewerkt. Maar de Archos kon nog steeds geen verbinding maken.
[..]
Geen Android telefoon die er gebruik moet maken van mijn WIFI signaal
[..]
Al geprobeerd maar geen effect
[..]
NIet dus
Ik weet nu nog niet eens waar die vensters voor zijn als ik naar links of rechts scroll of hoe ik de programma's echt afsluit ipv naar de achtergrond plaatsenquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet nu nog niet eens waar die vensters voor zijn als ik naar links of rechts scroll of hoe ik de programma's echt afsluit ipv naar de achtergrond plaatsen![]()
Met andere woorden: nog veel werk aan de winkel
Haha trust me, ik ben echt de allerlaatste die je hoeft te overtuigen van de superioriteit van Android en de gaarheid van iOS. Ik hoor echter graag negatieve ervaringen van iOS gebruikers, zodat ik deze argumenten weer kan gebruiken om van andere iOS gebruikers Android gebruikers te makenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:25 schreef Catch22- het volgende:
dat t buiten de gejatte notificatiebar nog hetzelfde is als in 2007?
de geslotenheid?
geen flash?
Wat vind je irriteren aan iOS?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:53 schreef Koen. het volgende:
Nah, ik heb ook een iPad. Maar iOS begint een beetje te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |