SPOILER: Scherm2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Processor en werkgeheugen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Connectiviteit/Specificaties2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:42 schreef chansadres het volgende:
Ik heb vandaag ook eindelijk een Hannspree Hannspad aangeschaft. Nu krijg ik de keuze tussen twee roms, namelijk GtabComb 3.3 en de FlashBack 7.2
Welke kan ik het beste nemen van de twee? Hebben er mensen ervaringen hiermee?
bazendingquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef dockx het volgende:
Oei, ik kom volgen.
Eee pad transformer gebruiker.
???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van een tablet, als je al een laptop en smartphone hebt met internet?
Maar wel een interessante topic, dit topic ga ik volgen.![]()
Draagbaarder dan een laptop, groter dan een telefoon. Voor mij is het een perfecte aanvulling, vooral voor onderweg. (en bij de merken de batterij 10 uur+)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van een tablet, als je al een laptop en smartphone hebt met internet?
Je standpunt is heel duidelijk. Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Draagbaarder dan een laptop, groter dan een telefoon. Voor mij is het een perfecte aanvulling, vooral voor onderweg. (en bij de merken de batterij 10 uur+)
Tijdens de colleges gebruik ik mijn Transformer met toetsenbord, en ik heb nog weinig functies gemist mbt het maken van notities of openen van documenten/powerpoints.
In de trein pak ik meestal alleen de tablet om snel een krant/aantekeningen/pdf door te lezen, en thuis gebruik ik het naast het voorgaande ook voor ontspanning.
Sinds ik mijn tablet heb gebruik ik mijn laptop/desktop vooral nog voor de opmaak van documenten.
Voor mij voelt het dus wel degelijk als een verlengstuk, maar ik kan me ook best voorstellen dat het door velen vooral als een gadget wordt gezien, zo zag ik tablets in het begin namelijk ook.
Tablets zijn nog volop in ontwikkeling en ik verwacht zeker dat ze in de toekomst nog productiever zullen worden.
ik draai GTAComb 3.3 en dat werkt primaquote:
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:20 schreef UncleSam het volgende:
Moeten we alles hier voorkauwen, Google het gewoon even.
Thanks, man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Is natuurlijk ook verder een eigen topic voor: Asus Eee Pad Transformer #2
Dat is ook de meest gebruikte, nietwaar? Ik denk dat ik die ook kies.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:28 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik draai GTAComb 3.3 en dat werkt prima
Dah ben 'woon een Chineezi...quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:37 schreef Erasmo het volgende:
Tablet aangeschaftYarvik 250, voor €111 euro bij de Kijkshop. Een van de weinige budgettablets met een capacitief scherm.
Beh...quote:720MHz (800MHz MAX)
256MB RAM
Deze heeft een 1Ghz processor en het scherm werkt meer dan prima. Voor browsen en video is het een superdingetje, speelt zonder moeite 720 af en browsen werkt erg goed dankzij de multi-touch. Helaas geen market in de stockrom maar dat wordt prima ondervangen met een Getjar app. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed bij dit tablet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dah ben 'woon een Chineezi...
http://www.pandawill.com/(...)=killger&pclid=24265
Maar, ok, nu heb je 'em al in huis en garantie via NL ende zo.
[..]
Beh...Zal wel niet al te hard gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop