Mwah, ik verwacht nog wel paniektelefoon van mijn werk en om 5 uur mag ik aantreden tot een uur of 11 s avonds. Maar de ochtend en voormiddag zijn van MIJIJIJIJIJ!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun je morgen ff lekker bijtanken
quote:[..]
Balen he?![]()
Ik was ook allang blij dat iemand em wilde (had het vorige week maandag eerst mee zullen nemen naar de stort, maar meneer I. opperde MP).
Stiekem hoop ik dat ze vrijdag alsnog afmeldt en dan kan die andere em ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:
Ik ook, daarom doe ik het ook nietquote:Maar deze klopt ook wel.
Nou gaat het niet om megabedragen, maar toch![]()
Ik zou zelf ook balen als iemand oke was met mijn bod en me later aan de kant zou zetten voor een hoger bod.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Wat ist trouwens rustig hier
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Valt best mee sinds een minuut of 20.quote:![]()
Maar er is vandaag idd weinig activiteit geweest.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Pareltje van een OP: zorgverzekering niet betaald
Sommige mensen zouden gewoon geen zelfstandige beslissingen mogen nemen toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Whahaha, zal ik alles ook maar opmaken en als er nog iets overblijft m'n hypotheek betalen
Een hondje qua uiterlijk van een border colli, drentse patrijs. Liefst langharig. De enige kortharige honden die ik leuk vind zijn labradors. Ik wil even niet bij de stichtingen kijken nu, anders trek ik me dat toch allemaal teveel aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Goed besluit Bamba. Er komen ook weleens honden met pups binnen in het asiel in Spanje.. of die nog moeten bevallen.. dus gewoon rondmailen en vragen of ze je op de hoogte willen houden![]()
Wat voor soort hondje vind je leuk dan qua uiterlijk? klein/groot/ruwharig/langharig enz..
Het is wel verdomde moeilijk om pups te vinden zonder stamboom. Ik kom alleen maar op marktplaats uit.And so the lion fell in love with the lamb![]()
Maar als je op vakantie bent kun je die dagen van je maandelijkse overboeking aftrekken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Whahaha, zal ik alles ook maar opmaken en als er nog iets overblijft m'n hypotheek betalen
*luistert*
Ah, mijn bed roept. Trust!
Neem een springer spanielquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een hondje qua uiterlijk van een border colli, drentse patrijs. Liefst langharig. De enige kortharige honden die ik leuk vind zijn labradors. Ik wil even niet bij de stichtingen kijken nu, anders trek ik me dat toch allemaal teveel aan.
Het is wel verdomde moeilijk om pups te vinden zonder stamboom. Ik kom alleen maar op marktplaats uit.
Oeh, da's ook een leukequote:
Vriend wilt het liefste een labrador.And so the lion fell in love with the lamb![]()
mn tante heeft een engelse springer, lijkt op deze (van MP)
http://dieren.marktplaats(...)rCplM&fta_ind=4&fs=1
Ik zou hem zelf bijna willen
Friese stabij vind ik ook altijd erg leuk. Er zijn zoveel leuke honden. Vroeger had je toch ook stichting pup? Of is dat er al niet meer?JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Maar als het dan een labrador ofzo zou worden, waarom neem je die niet met stamboom dan. Omdat het duurder is?? Bij de nestjes zonder is bij 99% niets getest bij de ouders. Als je dan toch een rashond neemt, dan kan je er toch net zo goed eentje nemen waarvan je meer weet van de beide ouders, gezondheid enz enz..![]()
Die vind ik ook leuk jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef senesta het volgende:
Friese stabij vind ik ook altijd erg leuk. Er zijn zoveel leuke honden. Vroeger had je toch ook stichting pup? Of is dat er al niet meer?
Ik ga mn tante het linkje van MP mailen, ze riep altijd dat ze geen hond meer wil na deze maar deze is chronisch ziek dus wie weet wil ze er een bij
En er is ook een herplaats-club voor spaniels zag ik O=J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Friese Stabij vind ik zo vreselijk, net zoals de Wetterhoun.
Vind sowieso de meeste Nederlandse rassen niet mooi.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als je op vakantie bent kun je die dagen van je maandelijkse overboeking aftrekken.![]()
Ik ga ff storneren
Trusten Cattekop
Stamboom hecht ik totaal geen waarde aan. 3 mensen bij mij in de familie hadden honden met stamboom, alles compleet. 1 hond is maar 6 jaar geworden, kanker, 1 hond is niet eens een half jaar geworden en 1 hond is wel oud geworden, maar heeft jarenlang ernstige huidklachten gehad. Ik wil niet zeggen dat dat alleen bij honden met een stamboom is, maar ik heb veel liever een mixquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar als het dan een labrador ofzo zou worden, waarom neem je die niet met stamboom dan. Omdat het duurder is?? Bij de nestjes zonder is bij 99% niets getest bij de ouders. Als je dan toch een rashond neemt, dan kan je er toch net zo goed eentje nemen waarvan je meer weet van de beide ouders, gezondheid enz enz...
And so the lion fell in love with the lamb![]()
die zijn ook heel mooi idd +quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef senesta het volgende:
Friese stabij vind ik ook altijd erg leuk. Er zijn zoveel leuke honden. Vroeger had je toch ook stichting pup? Of is dat er al niet meer?And so the lion fell in love with the lamb![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik ga ff storneren
Trusten Cattekop
True, de hond van mn tante heeft stamboom maar slechte knieen, heupen en huidquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Stamboom hecht ik totaal geen waarde aan. 3 mensen bij mij in de familie hadden honden met stamboom, alles compleet. 1 hond is maar 6 jaar geworden, kanker, 1 hond is niet eens een half jaar geworden en 1 hond is wel oud geworden, maar heeft jarenlang ernstige huidklachten gehad. Ik wil niet zeggen dat dat alleen bij honden met een stamboom is, maar ik heb veel liever een mix.
Een kruising is dan misschien "beter" maar zo'n doorgefokt ras als labrador zou ik niet nemen
Nee? Vanwege gezondheidsklachten die door het fokken optreden bedoel je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
True, de hond van mn tante heeft stamboom maar slechte knieen, heupen en huid
Een kruising is dan misschien "beter" maar zo'n doorgefokt ras als labrador zou ik niet nemen
M'n vriend zuchtte al nadat hij zag dat ik overstuur was geweest door het besluit: als dit bij elke hond die je leuk vind gaat gebeuren, stoppen we d'r maar snel mee![]()
And so the lion fell in love with the lamb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |