ga je een jaar lang gratis kapper winnenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef TWP het volgende:
Heb code voor kapperssite.nl. Hopelijk ga ik een jaar lang gratis kapper winnen, SPANNEND
Dat is dezelfde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef coban het volgende:
[..]
lul ik had ja gestemd gen nieuwe maken fucker
Echt waar?!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef coban het volgende:
vandaag ik was in trein en ik zag mensen
Deze bazenquote is toegevoegdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef coban het volgende:
vandaag ik was in trein en ik zag mensen
Hehe, nice.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef speedking het volgende:
[..]
ik wachtoh wacht dit was nog serieuzer
je hebt gewonnen
Zit er de hele dag zo een kapper op m'n kamer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef speedking het volgende:
[..]
ga je een jaar lang gratis kapper winnenkan niet hea
kerel kijk samenvatting van zaterdag die man is bestequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef speedking het volgende:
[..]
denken dat van persie nog kan vlammen
hahahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Zit er de hele dag zo een kapper op m'n kamer.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
WAYOW ZIEN JULLIE DIT HAHAAA DI KRIJGEN JULLIE NOOIT VAN REZ WANT REZ EN IK MATTIES FOR LIFE JWZZZZ
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef coban het volgende:
ik ga later als ik rijk bn jullie in dienst nemen als schoonmaker
quote:
dat MOET VERBODEN OM TE ZEGGEN van persie is totaal niet de beste ook nooit geweest zal t ook nooit worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
kerel kijk samenvatting van zaterdag die man is beste
Later.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef TWP het volgende:
Ik ben er vandoor. DWDD en voebelle kijken.![]()
met afstand beste van arsenal in ieder gevalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef speedking het volgende:
[..]
dat MOET VERBODEN OM TE ZEGGEN van persie is totaal niet de beste ook nooit geweest zal t ook nooit worden.
kk buitenlanders.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vandaag waren er zo'n kutbitches in de trein kapotserieuse troela's over elke scheet klagen
dus wij hadden lol en alles ewa jeweettoch lachenditdat en hun zeggen van kleine kinderen buitenalnders ditdat
en toen hadden we fittie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |