Tip: neem een maat of 2 groter (ivm de kleine Chineesjes die erin passen).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja de thermo meuk moet ik nog steeds halen, ff op lijstje zetten

Dat thermo-shirt heb ik wel gewoon in mijn normale maat (M) en die zit prima, lekker lang ook. De legging had ik een L genomen (aangezien mijn derrière wat uitgebreider is dan die van de gemiddelde chinees), maar die zakt afquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Tip: neem een maat of 2 groter (ivm de kleine Chineesjes die erin passen).

Niet nodig. Gewone normale maar past prima. Zelfs iets te groot hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Tip: neem een maat of 2 groter (ivm de kleine Chineesjes die erin passen).

0,99
 0,99 2,95
 2,95 1,29
 1,29 keelpastilles 0,89
 keelpastilles 0,89

Goedkope autohoezen hebben ze ook bij de Halfords.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tis helaas geen Chinees autootje.

Sticker eraf pulken en dan in de was?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh,, ik heb normaal S en heb nu een L genomen, ze lijken zo klein, die leggings ook...
Voor degene die ook een hardloopshirt met lange mouwen heeft gekocht:
HOE KRIJG JE DIE STICKER VAN DE RUG AF ZONDER LIJM ACHTER TE LATEN??

Met een beetje terpentine.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh,, ik heb normaal S en heb nu een L genomen, ze lijken zo klein, die leggings ook...
Voor degene die ook een hardloopshirt met lange mouwen heeft gekocht:
HOE KRIJG JE DIE STICKER VAN DE RUG AF ZONDER LIJM ACHTER TE LATEN??

....gewoon zodanig aantrekken dat ze onder de rand van mijn T-shirt vallen. Goh, leuk shirtje heb je aan
 ....gewoon zodanig aantrekken dat ze onder de rand van mijn T-shirt vallen. Goh, leuk shirtje heb je aan  ...neuh, zijn gewoon beenwarmers op de alternatieve manier.
 ...neuh, zijn gewoon beenwarmers op de alternatieve manier.  

quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:12 schreef trovey het volgende:
Zo, alle kleuren beenwarmers zijn binnen...niemand heeft door dat het losse "mouwen"zijn....gewoon zodanig aantrekken dat ze onder de rand van mijn T-shirt vallen. Goh, leuk shirtje heb je aan
...neuh, zijn gewoon beenwarmers op de alternatieve manier.

(er waren alleen nog zwarte (een hele hoop!), net wat ik wilde)
  (er waren alleen nog zwarte (een hele hoop!), net wat ik wilde) 

2 stuks.. , plakband, schoonmaakspul plus twee stuks gedroogde pastamaaltijd nav de geweldige reviews hier (en eclairs, maar die had ik eigenlijk niet mogen kopen (maar ze zijjn zo lekker!
 2 stuks.. , plakband, schoonmaakspul plus twee stuks gedroogde pastamaaltijd nav de geweldige reviews hier (en eclairs, maar die had ik eigenlijk niet mogen kopen (maar ze zijjn zo lekker!  ))
)) 

De eerste gedachte die bij mij opkwam was ook al "in welke woonwagen zouden die passen?"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef Samson het volgende:
Gaat dit over die nepleren poefs? vind ik juist ontzettend lelijk

38x38 cm breed (hoogte weet ik zo niet, maar ze zijn bijna vierkant). Uitklapbaar en van leer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef lady-wrb het volgende:
over wat voor poefs gaat het eigenlijk? foto?
nou kom ik minimaal 2 x per week bij de action, maar ik heb tot op heden geen poef kunnen ontdekken daar.

Volgens waren ze ook alleen maar in het zwart verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Bijna 60 euro uitgegeven!
3 (!) poefjes(er waren alleen nog zwarte (een hele hoop!), net wat ik wilde)
HDMI kabel
Scart kabel
chocomunten
marsepein broodje
pakje rolo's
kitkats en kitkat snoepjes
2 doosjes kerstkaarten
erwtensoep
schoonmaakdoekjes
vogeltjeskerstornamentjes
parkeerschijf/ijskrabber
panty
Fleece huispak
En toen had ik 2 zakken vol + 3 poefjes die op de fiets mee moesten.
Was ik die 300 meter toch maar met de auto gegaan.
 Zwaar hè, die poefjes.
  Zwaar hè, die poefjes.  

Ik meende iets te lezen in dit topic over zebra print?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens waren ze ook alleen maar in het zwart verkrijgbaar.Zwaar hè, die poefjes.

Als ik jou was zou ik oppassen. De 40+er trovey is soms opvliegend wat de Action betreft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De eerste gedachte die bij mij opkwam was ook al "in welke woonwagen zouden die passen?"

zeker wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Graag gedaan
En dit moet toch geluk brengen?
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De eerste gedachte die bij mij opkwam was ook al "in welke woonwagen zouden die passen?"

haha
 haha

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |