Ik ook niet.quote:
Wat? Ga je dan schaamlipswaffelen ofzo? Lijkt me niet zo geil als zo'n lip er een halve meter uithangt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef laffer het volgende:
lijkt me wel wat, ik heb toch een buitenboord leuter
wel handig, kun je haar in de woonkamer neuken terwijl ze in de keuken staat te kokenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat? Ga je dan schaamlipswaffelen ofzo? Lijkt me niet zo geil als zo'n lip er een halve meter uithangt.
Briljant...hehe...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef laffer het volgende:
[..]
wel handig, kun je haar in de woonkamer neuken terwijl ze in de keuken staat te koken
Jij woont in een camper?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef laffer het volgende:
[..]
wel handig, kun je haar in de woonkamer neuken terwijl ze in de keuken staat te koken
Nee hebben vrouwen meer last van. Maar Nederlandse vrouwen met een camera op hun uithangende poes op prime time ?quote:
Engelse dames, gisteren nog een blonde van 26 met i kid you not, twee vagina's, zijn al enige jaren te zien bij RTL 5quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hebben vrouwen meer last van. Maar Nederlandse vrouwen met een camera op hun uithangende poes op prime time ?
Kon iedereen dat zien in Engeland zoals in Nederland ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Engelse dames, gisteren nog een blonde van 26 met i kid you not, twee vagina's, zijn al enige jaren te zien bij RTL 5
Wat is daar kotswaardig aan? De Engelse versie is ook heel interessant om naar te kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:35 schreef fratsman het volgende:
Gewoon "genante lijven" maar dan de Nederlandse versie.
Daar mag je nog steeds geen Fuck zeggen van de BBC. Laat staan een uit de vagina hangende lel laten zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat is daar kotswaardig aan? De Engelse versie is ook heel interessant om naar te kijken.
Word uitgezonden door Channel 4, een commerciële zender.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar mag je nog steeds geen Fuck zeggen van de BBC. Laat staan een uit de vagina hangende lel laten zien.
Het is mij iets teveel "in your face" Je kunt medische problemen best een stuk "gestileerder" in beeld brengen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat is daar kotswaardig aan? De Engelse versie is ook heel interessant om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |