abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103320338
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik persoonlijk zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om mensen uit mijn wijk weg te pesten, ik zou ook niet weten waar de mensen in mijn vrienden- en kennissenkring - vrijwel zonder uitzondering allemaal "witte mannen" die tijd vandaan zouden moeten halen. Geef dan gewoon eerlijk aan dat de pesters werkeloze onrendabelen zijn, of is dat ook "stigmatiserend"?
Onzin, als iemand dat wil kan hij/zij echt wel naast zijn/haar fulltime baan mensen wegpesten uit de buurt hoor.
pi_103320449
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zomaar ineens is het wegpesten van allochtonen een groot probleem, ja. Wel typisch dat men er pas over begint na alle publiciteit rond de weggepeste homostellen. Het is, naar ik tenminste aanneem, niet pas begonnen na dat gekut tegen de homostellen in Utrecht en Den Haag.
Welnee, dit is al langer bekend. Hakenkruizen op moskeëen komen je ook niet onbekend voor hoop ik? En het feit dat niet Joden, maar Marokkanen het vaakst gediscrimineerd worden ook niet. Met je vermoorde onschuld.

quote:
Verder neemt het vanzelfsprekend niet weg dat de homo alle pesterijen, door wie dan ook, keihard de kop ingedrukt dient te worden.
Fixed.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:36:59 #103
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103320647
Lief spelen kindjes.
Laffe huichelaar
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:38:24 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103320696
Dit topic gaat er niet over elkaar voor PVVert uit te maken of anderszins om trollen. Gewoon een discussie op het topic ipv op de man, dat is alles wat ik wil.
Laffe huichelaar
pi_103320820
En hoe zit het nou met het landelijk pesten van kaaskoppen en het terorriseren van complete wijken inclusief bejaarden door noordafrikanen? Hoor ik jullie daar over janken? Nee, natuurlijk niet,
pi_103320876
Koos moest weer eens gered worden. :{w
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:45:42 #107
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_103320987
Redenen om te discrimineren:

Dit grafiekje komt uit 2010. Blijkbaar wisten wij al een jaar dat mensen vanwege hun afkomst (zullen dat Nederlanders zijn?) vaker slachtoffer zijn van discriminatie dan homoseksuelen. Maakt dat het meer of minder erg? Nee. Maar dat geeft wel het omvang van het probleem aan.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_103321212
Discrimineren op arbeidsduur? Da's wel apart.

Zo van: "Oh, jij hebt een 24-uursbaan? Jouw soort moet ik niet!"
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_103321313
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof er geen hol van eerlijk gezegd. Bericht doet mij denken aan de linkse propaganda machine als tegengeluid op de weggepeste homostellen. Zo van "maar die worden ook gepest hoor :') "
Ook mijn eerste gedachte.
pi_103321406
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof er geen hol van eerlijk gezegd. Bericht doet mij denken aan de linkse propaganda machine als tegengeluid op de weggepeste homostellen. Zo van "maar die worden ook gepest hoor :') "
Zegt echt enorm veel over jou.
Als je al op internet kijkt zie je dat er enorme haatcomments worden geplaatst bij berichten over Marokkanen terwijl dat bij homo's eerder een uitzondering is (gelukkig )
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103321420
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ook mijn eerste gedachte.
Wees er maar trots op :')
pi_103321516
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Als je al op internet kijkt zie je dat er enorme haatcomments worden geplaatst bij berichten over Marokkanen terwijl dat bij homo's eerder een uitzondering is (gelukkig )
Maar vind jij het raar dat Marokkanen inmiddels in heel West Europa worden uitgekotst?
pi_103321637
Er wordt overigens nergens iets over de ernst van de pesterijen gezegd. Iemand in zijn gezicht spugen en hem kanker neger noemen is iets anders dan mij een kaaskop noemen. Sowieso is het allemaal een beetje appels en peren vergelijken.
Over wat voor buurten gaat het hier voornamelijk? Wat voor mensen worden er gepest zijn dit voornamelijk brave burgers of hebben ze het over zichzelf afgeroepen? Waar ligt de grens waarop iets discriminatie of racisme wordt? Verschilt dit ook per bevolkingsgroep? Wie komen er met de klachten?

Ik denk dat sommige bevolkingsgroepen te snel op hun pik getrapt zijn en anderen wel wat meer voor zichzelf op mogen komen. Soms kom ik dingen tegen die ik regelrecht racistisch vind maar waar niemand iets tegen doet en soms andersom. Zo zag ik een aantal maanden terug volgens mij bij DWDD een jongeman die vond dat hij gediscrimineerd werd omdat een oudere vrouw haar pintransacties afbrak toen hij achter haar langs liep.
Hoezo trekt hij deze conclusie? En hoezo keek hij mee op dat scherm :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:03:21 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103321699
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Jij moet toch ook toegeven dat het wel heel toevallig is dat net na het uitgebreid onder de aandacht is gekomen dat meestal allochtonen homo's wegpesten, ineens een nieuwsartikel naar buiten komt hoeveel allochtonen ook gepest worden.

Dat wekt bij mij toch het idee dat dit "nieuwsbericht" niet als doel informeren heeft, maar vooral de volgende boodschap wil over brengen: ahhhhhh, wat een zielige allochtonen toch, zij hebben het ook zwaar ;(
Laffe huichelaar
pi_103321717
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Maar vind jij het raar dat Marokkanen inmiddels in heel West Europa worden uitgekotst?
Ja uiteraard , zoals elk weldenkend mens.
pi_103321733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Tuurlijk zit er onevenredig veel fout bij de Marokkanen en dan met name de jongens maar dit zou geen reden mogen zijn mensen uit wijken te pesten of racisme richting Marokkanen in het algemeen minder erg te vinden.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 13:06:35 #117
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103321847
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
En hoe zit het nou met het landelijk pesten van kaaskoppen en het terorriseren van complete wijken inclusief bejaarden door noordafrikanen? Hoor ik jullie daar over janken? Nee, natuurlijk niet,
Wij kaaskoppen klagen minder. Het was zelfs landelijk nieuws dat wij kaaskoppen geen aangiften meer doen na misdaden en misdrijven, omdat het resultaat erna nagenoeg 0,0 is.

Allochtonen, met name moslims, klagen steen en been over elke scheet. Dat is eenvoudig te concluderen als je de resultaten van het MDI van afgelopen tijd erop naslaat.
Dit onderzoek is dus een appeltje-eitje. En zoals je zelf al aangeeft, toevallig opvallend na alle hetze rondom het gepeste homostel.

WC-eend kan er nog een puntje aan zuigen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103321850
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij moet toch ook toegeven dat het wel heel toevallig is dat net na het uitgebreid onder de aandacht is gekomen dat meestal allochtonen homo's wegpesten, ineens een nieuwsartikel naar buiten komt hoeveel allochtonen ook gepest worden.

Dat wekt bij mij toch het idee dat dit "nieuwsbericht" niet als doel informeren heeft, maar vooral de volgende boodschap wil over brengen: ahhhhhh, wat een zielige allochtonen toch, zij hebben het ook zwaar ;(
Helemaal niet. Het heeft juist betrekking op dat nieuws.

Omdat het wegpesten van homo's ineens zou werd opgepikt zijn mensen op onderzoek gegaan naar wegpesten in het algemeen. En cijfers uit 2010 wijzen dus op dit gegeven. Ik snap de gedachtengang totaal niet ? Een behoorlijk nieuwsmedium die veel over wegpesten bericht kan hier best over berichten. Dat 'moet' het eigenlijk zelfs.

Moet je eens kijken hoe onze eigen FP het zelfde bericht totaal anders brengt:
Zeker 34 gevallen van wegpesten homoseksuelen
pi_103321856
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Nee dat is niet raar je kunt niet ontkennen dat het niet goed gaat als je een 'weldenkend' mens bent. Met zo'n mentaliteit van er is niets aan de hand kom je ook niet tot verbetering.
pi_103321925
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:06 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Helemaal niet. Het heeft juist betrekking op dat nieuws.

Omdat het wegpesten van homo's ineens zou werd opgepikt zijn mensen op onderzoek gegaan naar wegpesten in het algemeen. En cijfers uit 2010 wijzen dus op dit gegeven. Ik snap de gedachtengang totaal niet ? Een behoorlijk nieuwsmedium die veel over wegpesten bericht kan hier best over berichten. Dat 'moet' het eigenlijk zelfs.
Belachelijk slecht onderzoek overigens.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:09:05 #121
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_103321938
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Linkse propaganda van de Pers? Dat zou wat nieuws zijn.

De taak van journalisten is om te zorgen dat hun berichtgeving een zo compleet mogelijk beeld zet. Weggepeste allochtonen doen het minder goed op de voorpagina dan homo's (blijkbaar) maar het komt wel vaker voor. Eigenlijk is het eng dat mensen dat dan beschouwen als een manier om discriminatie van homo's te bagatelliseren, terwijl het juist de bedoeling is om de ernst van de situatie onder de aandacht te brengen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_103321955
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn de meeste mensen niet weldenkend. volgens jou.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:04 schreef rolfson het volgende:

[..]

Tuurlijk zit er onevenredig veel fout bij de Marokkanen en dan met name de jongens maar dit zou geen reden mogen zijn mensen uit wijken te pesten of racisme richting Marokkanen in het algemeen minder erg te vinden.
Iemand wegpesten is nooit goed maar als jarenlang complete wijken no-go area's zijn voor de kaaskoppen krijg je vroeg of laat tegengas.
pi_103321998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:08 schreef rolfson het volgende:

[..]

Belachelijk slecht onderzoek overigens.
Jij hebt veel ervaring met dit soort onderzoek ?
Dat onderzoek zal wel vaak genoeg ge-peereeviewed worden.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:10:42 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103322024
Hilarisch hoe dit soort topics altijd zo voorspelbaar uitlopen op wij tegen zij.
Nee, niet hilarisch, eigenlijk heel sneu.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_103322078
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Iemand wegpesten is nooit goed
Ach kom jij bent iemand die openlijk bepaalde bevolkingsgroepen uitkotst, ga alsjeblieft niet de vermoorde onschuld uithangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')