abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:53:36 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103315129
Ik geloof er geen hol van eerlijk gezegd. Bericht doet mij denken aan de linkse propaganda machine als tegengeluid op de weggepeste homostellen. Zo van "maar die worden ook gepest hoor :') "
The truth was in here.
pi_103315970
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof er geen hol van eerlijk gezegd. Bericht doet mij denken aan de linkse propaganda machine als tegengeluid op de weggepeste homostellen. Zo van "maar die worden ook gepest hoor :') "
Zomaar ineens is het wegpesten van allochtonen een groot probleem, ja. Wel typisch dat men er pas over begint na alle publiciteit rond de weggepeste homostellen. Het is, naar ik tenminste aanneem, niet pas begonnen na dat gekut tegen de homostellen in Utrecht en Den Haag.

Verder neemt het vanzelfsprekend niet weg dat de homopesterijen, door wie dan ook, keihard de kop ingedrukt dient te worden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:35:53 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103316308
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zomaar ineens is het wegpesten van allochtonen een groot probleem, ja. Wel typisch dat men er pas over begint na alle publiciteit rond de weggepeste homostellen. Het is, naar ik tenminste aanneem, niet pas begonnen na dat gekut tegen de homostellen in Utrecht en Den Haag.

Verder neemt het vanzelfsprekend niet weg dat de homopesterijen, door wie dan ook, keihard de kop ingedrukt dient te worden.
Dat zeg ik, het is te doorzichtig. Maar er zijn altijd dezelfde lieden die dit maar wat graag lezen als bevestiging van hun wereldbeeld.
The truth was in here.
pi_103316866
Goed dat er dergelijke berichten geplaatst worden puur en alleen om te laten zien dat er ook rotte appels tussen de 'autochtone' bevolking zitten.
Vooral een grote groep laag opgeleiden en jongens die even stoer willen doen voor hun vrienden maken zich schuldig aan zulk gedrag. Zo stond ik laatst in de metro met een paar Chinese vrienden waar dan weer eens ni hao tegen gezegd moet worden. Sowieso kom je dan gewoon direct dom over maar als dat vervolgens 10 keer moet gebeuren op één avond snap ik wel dat je je daarbij niet prettig voelt als Chinees zijnde.
Het zullen niet de Marokkaanse jongens zijn die hier heel zielig allemaal melding van discriminatie maken terwijl ze dagelijks zelf mensen schofferen.

Overigens word ik ook wel zat van mensen die altijd maar vinden dat ze gediscrimineerd worden :r

De cijfers lijken mij overigens niet echt betrouwbaar. Een blanke Nederlander zal niet zo snel melding van discriminatie doen als deze voor stinkende Hollander, kaaskop of racist uitgemaakt wordt.
pi_103317088
quote:
Ik neem het bericht op zijn zachtst gezegd ook met een korreltje zout. De bron is een overkoepelende organisatie van anti-discriminatie-bureaus (wij van WC-eend) en de dader is, hoe kan het ook anders, de "witte man". Alsof die met zijn 40-urige werkweek veel tijd heeft om mensen weg te pesten uit een wijk... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103317278
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Wegpesten niet nee, maar (laten) wegjagen/(laten) wegsturen moet zeker kunnen! :Y
Nog helemaal niet zo lang geleden zou je al lang een permanente ban hier op het forum hebben gekregen voor dit soort reacties. Normen en waarden vervagen steeds meer en nee, ik moet onaangepast crimineel tuig ook niet maar ze worden toch niet uitgezet en we hebben gewoon maar met elkaar door 1 deur te gaan. We moeten er met elkaar maar iets van maken. Er zit niks anders op.
pi_103317658
quote:
3s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:01 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik neem het bericht op zijn zachtst gezegd ook met een korreltje zout. De bron is een overkoepelende organisatie van anti-discriminatie-bureaus (wij van WC-eend) en de dader is, hoe kan het ook anders, de "witte man". Alsof die met zijn 40-urige werkweek veel tijd heeft om mensen weg te pesten uit een wijk... :')
Wat is dit nou weer voor domme reactie :').

Het ligt hier in NWS ook echt ALTIJD aan de allochtonen. Zelfs als ze weggepest worden, zullen ze het er zelf wel naar gemaakt hebben.

Zien jullie zelf nou niet in hoe ongelooflijk dom jullie bezig zijn?
pi_103317927
quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:18 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor domme reactie :').

Het ligt hier in NWS ook echt ALTIJD aan de allochtonen. Zelfs als ze weggepest worden, zullen ze het er zelf wel naar gemaakt hebben.
Waar in die reactie zegt hij dat precies?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_103318034
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:27 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Waar in die reactie zegt hij dat precies?
Het is een logische reactie idd waarin geen rare dingen gezegd worden. Het zal echter een mooiere reactie zijn geweest als hij de laatste zin had weggelaten. Nu komt het gelijk weer als zo'n wij/zij post over.
pi_103319158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het zou mij niks verbazen. Bepaalde NWS-FOK!kers acht ik er wel toe in staat om allochtonen hun buurt uit te jagen.
Ik persoonlijk zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om mensen uit mijn wijk weg te pesten, ik zou ook niet weten waar de mensen in mijn vrienden- en kennissenkring - vrijwel zonder uitzondering allemaal "witte mannen" die tijd vandaan zouden moeten halen. Geef dan gewoon eerlijk aan dat de pesters werkeloze onrendabelen zijn, of is dat ook "stigmatiserend"?

[ Bericht % gewijzigd door timmmmm op 20-10-2011 12:34:42 ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103320338
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik persoonlijk zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om mensen uit mijn wijk weg te pesten, ik zou ook niet weten waar de mensen in mijn vrienden- en kennissenkring - vrijwel zonder uitzondering allemaal "witte mannen" die tijd vandaan zouden moeten halen. Geef dan gewoon eerlijk aan dat de pesters werkeloze onrendabelen zijn, of is dat ook "stigmatiserend"?
Onzin, als iemand dat wil kan hij/zij echt wel naast zijn/haar fulltime baan mensen wegpesten uit de buurt hoor.
pi_103320449
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Welnee, dit is al langer bekend. Hakenkruizen op moskeëen komen je ook niet onbekend voor hoop ik? En het feit dat niet Joden, maar Marokkanen het vaakst gediscrimineerd worden ook niet. Met je vermoorde onschuld.

quote:
Verder neemt het vanzelfsprekend niet weg dat de homo alle pesterijen, door wie dan ook, keihard de kop ingedrukt dient te worden.
Fixed.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:36:59 #103
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103320647
Lief spelen kindjes.
Laffe huichelaar
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:38:24 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103320696
Dit topic gaat er niet over elkaar voor PVVert uit te maken of anderszins om trollen. Gewoon een discussie op het topic ipv op de man, dat is alles wat ik wil.
Laffe huichelaar
pi_103320820
En hoe zit het nou met het landelijk pesten van kaaskoppen en het terorriseren van complete wijken inclusief bejaarden door noordafrikanen? Hoor ik jullie daar over janken? Nee, natuurlijk niet,
pi_103320876
Koos moest weer eens gered worden. :{w
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:45:42 #107
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_103320987
Redenen om te discrimineren:

Dit grafiekje komt uit 2010. Blijkbaar wisten wij al een jaar dat mensen vanwege hun afkomst (zullen dat Nederlanders zijn?) vaker slachtoffer zijn van discriminatie dan homoseksuelen. Maakt dat het meer of minder erg? Nee. Maar dat geeft wel het omvang van het probleem aan.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_103321212
Discrimineren op arbeidsduur? Da's wel apart.

Zo van: "Oh, jij hebt een 24-uursbaan? Jouw soort moet ik niet!"
pi_103321313
quote:
Ook mijn eerste gedachte.
pi_103321406
quote:
Zegt echt enorm veel over jou.
Als je al op internet kijkt zie je dat er enorme haatcomments worden geplaatst bij berichten over Marokkanen terwijl dat bij homo's eerder een uitzondering is (gelukkig )
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103321420
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ook mijn eerste gedachte.
Wees er maar trots op :')
pi_103321516
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Als je al op internet kijkt zie je dat er enorme haatcomments worden geplaatst bij berichten over Marokkanen terwijl dat bij homo's eerder een uitzondering is (gelukkig )
Maar vind jij het raar dat Marokkanen inmiddels in heel West Europa worden uitgekotst?
pi_103321637
Er wordt overigens nergens iets over de ernst van de pesterijen gezegd. Iemand in zijn gezicht spugen en hem kanker neger noemen is iets anders dan mij een kaaskop noemen. Sowieso is het allemaal een beetje appels en peren vergelijken.
Over wat voor buurten gaat het hier voornamelijk? Wat voor mensen worden er gepest zijn dit voornamelijk brave burgers of hebben ze het over zichzelf afgeroepen? Waar ligt de grens waarop iets discriminatie of racisme wordt? Verschilt dit ook per bevolkingsgroep? Wie komen er met de klachten?

Ik denk dat sommige bevolkingsgroepen te snel op hun pik getrapt zijn en anderen wel wat meer voor zichzelf op mogen komen. Soms kom ik dingen tegen die ik regelrecht racistisch vind maar waar niemand iets tegen doet en soms andersom. Zo zag ik een aantal maanden terug volgens mij bij DWDD een jongeman die vond dat hij gediscrimineerd werd omdat een oudere vrouw haar pintransacties afbrak toen hij achter haar langs liep.
Hoezo trekt hij deze conclusie? En hoezo keek hij mee op dat scherm :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:03:21 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103321699
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Jij moet toch ook toegeven dat het wel heel toevallig is dat net na het uitgebreid onder de aandacht is gekomen dat meestal allochtonen homo's wegpesten, ineens een nieuwsartikel naar buiten komt hoeveel allochtonen ook gepest worden.

Dat wekt bij mij toch het idee dat dit "nieuwsbericht" niet als doel informeren heeft, maar vooral de volgende boodschap wil over brengen: ahhhhhh, wat een zielige allochtonen toch, zij hebben het ook zwaar ;(
Laffe huichelaar
pi_103321717
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Maar vind jij het raar dat Marokkanen inmiddels in heel West Europa worden uitgekotst?
Ja uiteraard , zoals elk weldenkend mens.
pi_103321733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Tuurlijk zit er onevenredig veel fout bij de Marokkanen en dan met name de jongens maar dit zou geen reden mogen zijn mensen uit wijken te pesten of racisme richting Marokkanen in het algemeen minder erg te vinden.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 13:06:35 #117
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103321847
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
En hoe zit het nou met het landelijk pesten van kaaskoppen en het terorriseren van complete wijken inclusief bejaarden door noordafrikanen? Hoor ik jullie daar over janken? Nee, natuurlijk niet,
Wij kaaskoppen klagen minder. Het was zelfs landelijk nieuws dat wij kaaskoppen geen aangiften meer doen na misdaden en misdrijven, omdat het resultaat erna nagenoeg 0,0 is.

Allochtonen, met name moslims, klagen steen en been over elke scheet. Dat is eenvoudig te concluderen als je de resultaten van het MDI van afgelopen tijd erop naslaat.
Dit onderzoek is dus een appeltje-eitje. En zoals je zelf al aangeeft, toevallig opvallend na alle hetze rondom het gepeste homostel.

WC-eend kan er nog een puntje aan zuigen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103321850
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij moet toch ook toegeven dat het wel heel toevallig is dat net na het uitgebreid onder de aandacht is gekomen dat meestal allochtonen homo's wegpesten, ineens een nieuwsartikel naar buiten komt hoeveel allochtonen ook gepest worden.

Dat wekt bij mij toch het idee dat dit "nieuwsbericht" niet als doel informeren heeft, maar vooral de volgende boodschap wil over brengen: ahhhhhh, wat een zielige allochtonen toch, zij hebben het ook zwaar ;(
Helemaal niet. Het heeft juist betrekking op dat nieuws.

Omdat het wegpesten van homo's ineens zou werd opgepikt zijn mensen op onderzoek gegaan naar wegpesten in het algemeen. En cijfers uit 2010 wijzen dus op dit gegeven. Ik snap de gedachtengang totaal niet ? Een behoorlijk nieuwsmedium die veel over wegpesten bericht kan hier best over berichten. Dat 'moet' het eigenlijk zelfs.

Moet je eens kijken hoe onze eigen FP het zelfde bericht totaal anders brengt:
Zeker 34 gevallen van wegpesten homoseksuelen
pi_103321856
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Ja uiteraard , zoals elk weldenkend mens.
Nee dat is niet raar je kunt niet ontkennen dat het niet goed gaat als je een 'weldenkend' mens bent. Met zo'n mentaliteit van er is niets aan de hand kom je ook niet tot verbetering.
pi_103321925
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:06 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Helemaal niet. Het heeft juist betrekking op dat nieuws.

Omdat het wegpesten van homo's ineens zou werd opgepikt zijn mensen op onderzoek gegaan naar wegpesten in het algemeen. En cijfers uit 2010 wijzen dus op dit gegeven. Ik snap de gedachtengang totaal niet ? Een behoorlijk nieuwsmedium die veel over wegpesten bericht kan hier best over berichten. Dat 'moet' het eigenlijk zelfs.
Belachelijk slecht onderzoek overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')