Zomaar ineens is het wegpesten van allochtonen een groot probleem, ja. Wel typisch dat men er pas over begint na alle publiciteit rond de weggepeste homostellen. Het is, naar ik tenminste aanneem, niet pas begonnen na dat gekut tegen de homostellen in Utrecht en Den Haag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof er geen hol van eerlijk gezegd. Bericht doet mij denken aan de linkse propaganda machine als tegengeluid op de weggepeste homostellen. Zo van "maar die worden ook gepest hoor"
Dat zeg ik, het is te doorzichtig. Maar er zijn altijd dezelfde lieden die dit maar wat graag lezen als bevestiging van hun wereldbeeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zomaar ineens is het wegpesten van allochtonen een groot probleem, ja. Wel typisch dat men er pas over begint na alle publiciteit rond de weggepeste homostellen. Het is, naar ik tenminste aanneem, niet pas begonnen na dat gekut tegen de homostellen in Utrecht en Den Haag.
Verder neemt het vanzelfsprekend niet weg dat de homopesterijen, door wie dan ook, keihard de kop ingedrukt dient te worden.
Ik neem het bericht op zijn zachtst gezegd ook met een korreltje zout. De bron is een overkoepelende organisatie van anti-discriminatie-bureaus (wij van WC-eend) en de dader is, hoe kan het ook anders, de "witte man". Alsof die met zijn 40-urige werkweek veel tijd heeft om mensen weg te pesten uit een wijk...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof er geen hol van eerlijk gezegd. Bericht doet mij denken aan de linkse propaganda machine als tegengeluid op de weggepeste homostellen. Zo van "maar die worden ook gepest hoor"
Nog helemaal niet zo lang geleden zou je al lang een permanente ban hier op het forum hebben gekregen voor dit soort reacties. Normen en waarden vervagen steeds meer en nee, ik moet onaangepast crimineel tuig ook niet maar ze worden toch niet uitgezet en we hebben gewoon maar met elkaar door 1 deur te gaan. We moeten er met elkaar maar iets van maken. Er zit niks anders op.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Wegpesten niet nee, maar (laten) wegjagen/(laten) wegsturen moet zeker kunnen!
Wat is dit nou weer voor domme reactiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik neem het bericht op zijn zachtst gezegd ook met een korreltje zout. De bron is een overkoepelende organisatie van anti-discriminatie-bureaus (wij van WC-eend) en de dader is, hoe kan het ook anders, de "witte man". Alsof die met zijn 40-urige werkweek veel tijd heeft om mensen weg te pesten uit een wijk...
Waar in die reactie zegt hij dat precies?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor domme reactie.
Het ligt hier in NWS ook echt ALTIJD aan de allochtonen. Zelfs als ze weggepest worden, zullen ze het er zelf wel naar gemaakt hebben.
Het is een logische reactie idd waarin geen rare dingen gezegd worden. Het zal echter een mooiere reactie zijn geweest als hij de laatste zin had weggelaten. Nu komt het gelijk weer als zo'n wij/zij post over.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar in die reactie zegt hij dat precies?
Ik persoonlijk zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om mensen uit mijn wijk weg te pesten, ik zou ook niet weten waar de mensen in mijn vrienden- en kennissenkring - vrijwel zonder uitzondering allemaal "witte mannen" die tijd vandaan zouden moeten halen. Geef dan gewoon eerlijk aan dat de pesters werkeloze onrendabelen zijn, of is dat ook "stigmatiserend"?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het zou mij niks verbazen. Bepaalde NWS-FOK!kers acht ik er wel toe in staat om allochtonen hun buurt uit te jagen.
Onzin, als iemand dat wil kan hij/zij echt wel naast zijn/haar fulltime baan mensen wegpesten uit de buurt hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om mensen uit mijn wijk weg te pesten, ik zou ook niet weten waar de mensen in mijn vrienden- en kennissenkring - vrijwel zonder uitzondering allemaal "witte mannen" die tijd vandaan zouden moeten halen. Geef dan gewoon eerlijk aan dat de pesters werkeloze onrendabelen zijn, of is dat ook "stigmatiserend"?
Welnee, dit is al langer bekend. Hakenkruizen op moskeëen komen je ook niet onbekend voor hoop ik? En het feit dat niet Joden, maar Marokkanen het vaakst gediscrimineerd worden ook niet. Met je vermoorde onschuld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zomaar ineens is het wegpesten van allochtonen een groot probleem, ja. Wel typisch dat men er pas over begint na alle publiciteit rond de weggepeste homostellen. Het is, naar ik tenminste aanneem, niet pas begonnen na dat gekut tegen de homostellen in Utrecht en Den Haag.
Fixed.quote:Verder neemt het vanzelfsprekend niet weg dat de homo alle pesterijen, door wie dan ook, keihard de kop ingedrukt dient te worden.
Ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef Bastard het volgende:
Zegt echt enorm veel over jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef Bastard het volgende:
Wees er maar trots opquote:
Maar vind jij het raar dat Marokkanen inmiddels in heel West Europa worden uitgekotst?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zegt echt enorm veel over jou.
Als je al op internet kijkt zie je dat er enorme haatcomments worden geplaatst bij berichten over Marokkanen terwijl dat bij homo's eerder een uitzondering is (gelukkig )
Jij moet toch ook toegeven dat het wel heel toevallig is dat net na het uitgebreid onder de aandacht is gekomen dat meestal allochtonen homo's wegpesten, ineens een nieuwsartikel naar buiten komt hoeveel allochtonen ook gepest worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zegt echt enorm veel over jou.
Als je al op internet kijkt zie je dat er enorme haatcomments worden geplaatst bij berichten over Marokkanen terwijl dat bij homo's eerder een uitzondering is (gelukkig )
Ja uiteraard , zoals elk weldenkend mens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar vind jij het raar dat Marokkanen inmiddels in heel West Europa worden uitgekotst?
Tuurlijk zit er onevenredig veel fout bij de Marokkanen en dan met name de jongens maar dit zou geen reden mogen zijn mensen uit wijken te pesten of racisme richting Marokkanen in het algemeen minder erg te vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar vind jij het raar dat Marokkanen inmiddels in heel West Europa worden uitgekotst?
Wij kaaskoppen klagen minder. Het was zelfs landelijk nieuws dat wij kaaskoppen geen aangiften meer doen na misdaden en misdrijven, omdat het resultaat erna nagenoeg 0,0 is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
En hoe zit het nou met het landelijk pesten van kaaskoppen en het terorriseren van complete wijken inclusief bejaarden door noordafrikanen? Hoor ik jullie daar over janken? Nee, natuurlijk niet,
Helemaal niet. Het heeft juist betrekking op dat nieuws.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij moet toch ook toegeven dat het wel heel toevallig is dat net na het uitgebreid onder de aandacht is gekomen dat meestal allochtonen homo's wegpesten, ineens een nieuwsartikel naar buiten komt hoeveel allochtonen ook gepest worden.
Dat wekt bij mij toch het idee dat dit "nieuwsbericht" niet als doel informeren heeft, maar vooral de volgende boodschap wil over brengen: ahhhhhh, wat een zielige allochtonen toch, zij hebben het ook zwaar
Nee dat is niet raar je kunt niet ontkennen dat het niet goed gaat als je een 'weldenkend' mens bent. Met zo'n mentaliteit van er is niets aan de hand kom je ook niet tot verbetering.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja uiteraard , zoals elk weldenkend mens.
Belachelijk slecht onderzoek overigens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het heeft juist betrekking op dat nieuws.
Omdat het wegpesten van homo's ineens zou werd opgepikt zijn mensen op onderzoek gegaan naar wegpesten in het algemeen. En cijfers uit 2010 wijzen dus op dit gegeven. Ik snap de gedachtengang totaal niet ? Een behoorlijk nieuwsmedium die veel over wegpesten bericht kan hier best over berichten. Dat 'moet' het eigenlijk zelfs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |