abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103304642
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef skrn het volgende:
Een weggepest negertje zal het er wel zelf naar gemaakt hebben.
En jawel... :')

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef ebke het volgende:
Boeiend artikel, maar wie verteld mij dat die weggepeste allochtonen zich altijd netjes hebben gedragen in hun buurt? Dat zeggen ze er nu niet bij. Wil het verhaal van de buren ook wel eens horen.
pi_103305083
Bah, altijd weer die "witte man". Het is dat 'ie nog wat belasting afdraagt, anders kon 'ie beter uitgeroeid worden... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103308027
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En jawel... :')

[..]

Waar we meteen tot de kern van de zaak komen. Ik wil absoluut niet pesterijen van homo's goedpraten. Maar heel Nederland vertrouwt op summiere informatie, gaat er van uit dat die homo's perfecte burgers zijn, concludeert meteen dat de gemeente te laks is geweest, en heel Nederland legt de volledige schuld bij de burgemeester, waar het meteen beter uitkomt als die een verkeerde politieke kleur heeft.

Het is niet per se verkeerd om van incidenten uit te gaan, maar het gevaar loert natuurlijk dat de selectie van de incidenten, namelijk de incidenten die door de media worden gerapporteerd, willekeurig wordt gekozen.

En dat gebeurt nu. Alsof die homostellen de enige weggetreiterde mensen zijn. Kom op zeg.
pi_103309729
Dat anderen ook gepest worden, is nog geen vergoeding voor de schade die je hebt geleden.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  donderdag 20 oktober 2011 @ 00:53:07 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103310400
Ik ben eens een keer voor allochtoon uitgemaakt toen ik klein was, door een oudere ietwat vochtige man. Dat was de dag dat ik er achter kwam dat mijn soort hier niet welkom is. :{

Welkom is. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 20 oktober 2011 @ 01:05:28 #81
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_103310776
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef skrn het volgende:

[..]

Waar we meteen tot de kern van de zaak komen. Ik wil absoluut niet pesterijen van homo's goedpraten. Maar heel Nederland vertrouwt op summiere informatie, gaat er van uit dat die homo's perfecte burgers zijn, concludeert meteen dat de gemeente te laks is geweest, en heel Nederland legt de volledige schuld bij de burgemeester, waar het meteen beter uitkomt als die een verkeerde politieke kleur heeft.
Dat is sowieso typisch Nederlands. Op het moment dat je fiets gejat wordt, dan heeft de burgemeester of de politiek gefaald. Hoe is nooit helemaal duidelijk, maar mensen verzinnen wel wat. Als het een PvdA burgemeester dan is de oorzaak al voldoende duidelijk.
quote:
Het is niet per se verkeerd om van incidenten uit te gaan, maar het gevaar loert natuurlijk dat de selectie van de incidenten, namelijk de incidenten die door de media worden gerapporteerd, willekeurig wordt gekozen.

En dat gebeurt nu. Alsof die homostellen de enige weggetreiterde mensen zijn. Kom op zeg.
Homo's doen het met dit soort zaken op dit moment beter op TV dan allochtonen. Daarnaast maakt het ook uit of mensen überhaupt in contact kunnen komen met de pers. Veel mensen die gezeik hebben met de buren, jeugdbendes, gemeente of ander tuig vanwege afkomst, geloof of seksualiteit hebben geen eens weet van bij wie, hoe en of ze het onder de aandacht moeten brengen. De meeste 'incidenten' halen dan ook nooit het nieuws.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_103310987
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben eens een keer voor allochtoon uitgemaakt toen ik klein was, door een oudere ietwat vochtige man. Dat was de dag dat ik er achter kwam dat mijn soort hier niet welkom is. :{

Je kan het ook als geuzennaam dragen. :7 en overdrijven is ook een vak. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_103313982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:05 schreef Ryon het volgende:
... typisch Nederlands. Op het moment dat je fiets gejat wordt, dan heeft de burgemeester of de politiek gefaald. Hoe is nooit helemaal duidelijk, maar mensen verzinnen wel wat. Als het een PvdA burgemeester dan is de oorzaak al voldoende duidelijk.
Onzin. De procedure begint anders.
1. in gesprek proberen te gaan met de overlastgevers zelf
2. in gesprek proberen te gaan met de ouders
3. bij schade aangifte doen
4. bij schade aangifte doen
5. bij schade aangifte doen
6. in gesprek gaan met de politie en wijkagent
7. bij schade aangifte doen, en weer in gesprek gaan
8. idem
9. idem
10. idem
11. de pers opzoeken
etc etc
En het gaat wel om iets meer dan het jatten van een fiets, en van wat voor partij de burgemeester is maakt geen ene flikker uit.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_103314083
quote:

Normaliter zijn trolls om te lachen, maar van jou springen me geregeld de tranen in de (daardoor ietwat vochtige) ogen. Eigenlijk ben je dus gewoon een pierrot-troll...

pierrot.

“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103314233
Er wordt weer lekker met twee maten gemeten. Als homo's worden weggepest dan is het land te klein, maar als huizen worden ondergekalkt met hakenkruizen dan stelt de allochtoon zich maar een beetje aan en zal hij er wel om gevraagd hebben of dan is het een verzonnen onderzoek van een anti-discriminatiebureau omdat ze subsidie willen blijven houden :')
pi_103314336
quote:

Dat jouw soort hier niet welkom (meer) is, ligt niet aan de buren, maar aan veel van jouw soortgenoten zelf.
Voor het overige is racisme en discriminatie diep geworteld in de Nederlandse cultuur.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:20:15 #87
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103314428
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:15 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Dat jouw soort hier niet welkom (meer) is, ligt niet aan de buren, maar aan veel van jouw soortgenoten zelf.
Voor het overige is racisme en discriminatie diep geworteld in de Nederlandse cultuur.
Mijn probleem is dat ik de mensheid in het algemeen en de Nederlandse samenleving in het bijzonder te serieus neem. Ik acht ze in staat rationeel te kunnen denken. En steeds maar weer kom ik van een koude kermis thuis. Omdat Ahmed uit Amsterdam een fiets steelt, Abdullah uit Veenendaal wiet kweekt en Mustafa uit Rotterdam een loverboy is, word ik als klein veekbelovend jongetje uitgemaakt voor allochtoon. :{

Voor allochtoon. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_103314762
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat ik de mensheid in het algemeen en de Nederlandse samenleving in het bijzonder te serieus neem. Ik acht ze in staat rationeel te kunnen denken. En steeds maar weer kom ik van een koude kermis thuis. Omdat Ahmed uit Amsterdam een fiets steelt, Abdullah uit Veenendaal wiet kweekt en Mustafa uit Rotterdam een loverboy is, word ik als klein veekbelovend jongetje uitgemaakt voor allochtoon. :{

Voor allochtoon. :{

Het rationeel denken houdt bij iedereen op, wanneer ze voortdurend met dezelfde problemen te maken krijgen zonder dat er daadwerkelijk iets aan gedaan wordt door de mensen die dat zouden moeten/kunnen doen, zoals overheid, ouders, familie. En dan wordt iedereen een verdachte. Vervelend, onterecht, maar ook wel begrijpelijk.

Overigens is pestgedrag meestal een actie van groepen, bestaande uit kansloze sukkels.
pi_103314811
Uiteindelijk gaat het allemaal om intolerantie, veelal gebaseerd of gepaard met vooroordelen. Degenen die homo's wegpesten, koesteren bepaalde vooroordelen en menen dat ze in hun recht staan. Zo ook mensen die allochtonen wegpesten.

Het één niet erger of minder erg dan het ander. Ik vind het een goede zaak dat het wegpesten van homo's extra (media-)aandacht krijgt, maar laten we wel realistisch blijven en inzien dat ook het wegpesten van allochtonen aandacht verdient. Ik vind het een slechte zaak als dat onder het tapijt wordt geschoven, want het is onwenselijk en ongehoord dat mensen vanwege hun afkomst worden weggepest.
pi_103314845
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:40 schreef Elfletterig het volgende:
Uiteindelijk gaat het allemaal om intolerantie, veelal gebaseerd of gepaard met vooroordelen. Degenen die homo's wegpesten, koesteren bepaalde vooroordelen en menen dat ze in hun recht staan. Zo ook mensen die allochtonen wegpesten.

Het één niet erger of minder erg dan het ander. Ik vind het een goede zaak dat het wegpesten van homo's extra (media-)aandacht krijgt, maar laten we wel realistisch blijven en inzien dat ook het wegpesten van allochtonen aandacht verdient. Ik vind het een slechte zaak als dat onder het tapijt wordt geschoven, want het is onwenselijk en ongehoord dat mensen vanwege hun afkomst worden weggepest.
Eens
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:53:36 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103315129
Ik geloof er geen hol van eerlijk gezegd. Bericht doet mij denken aan de linkse propaganda machine als tegengeluid op de weggepeste homostellen. Zo van "maar die worden ook gepest hoor :') "
The truth was in here.
pi_103315970
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof er geen hol van eerlijk gezegd. Bericht doet mij denken aan de linkse propaganda machine als tegengeluid op de weggepeste homostellen. Zo van "maar die worden ook gepest hoor :') "
Zomaar ineens is het wegpesten van allochtonen een groot probleem, ja. Wel typisch dat men er pas over begint na alle publiciteit rond de weggepeste homostellen. Het is, naar ik tenminste aanneem, niet pas begonnen na dat gekut tegen de homostellen in Utrecht en Den Haag.

Verder neemt het vanzelfsprekend niet weg dat de homopesterijen, door wie dan ook, keihard de kop ingedrukt dient te worden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:35:53 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103316308
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zomaar ineens is het wegpesten van allochtonen een groot probleem, ja. Wel typisch dat men er pas over begint na alle publiciteit rond de weggepeste homostellen. Het is, naar ik tenminste aanneem, niet pas begonnen na dat gekut tegen de homostellen in Utrecht en Den Haag.

Verder neemt het vanzelfsprekend niet weg dat de homopesterijen, door wie dan ook, keihard de kop ingedrukt dient te worden.
Dat zeg ik, het is te doorzichtig. Maar er zijn altijd dezelfde lieden die dit maar wat graag lezen als bevestiging van hun wereldbeeld.
The truth was in here.
pi_103316866
Goed dat er dergelijke berichten geplaatst worden puur en alleen om te laten zien dat er ook rotte appels tussen de 'autochtone' bevolking zitten.
Vooral een grote groep laag opgeleiden en jongens die even stoer willen doen voor hun vrienden maken zich schuldig aan zulk gedrag. Zo stond ik laatst in de metro met een paar Chinese vrienden waar dan weer eens ni hao tegen gezegd moet worden. Sowieso kom je dan gewoon direct dom over maar als dat vervolgens 10 keer moet gebeuren op één avond snap ik wel dat je je daarbij niet prettig voelt als Chinees zijnde.
Het zullen niet de Marokkaanse jongens zijn die hier heel zielig allemaal melding van discriminatie maken terwijl ze dagelijks zelf mensen schofferen.

Overigens word ik ook wel zat van mensen die altijd maar vinden dat ze gediscrimineerd worden :r

De cijfers lijken mij overigens niet echt betrouwbaar. Een blanke Nederlander zal niet zo snel melding van discriminatie doen als deze voor stinkende Hollander, kaaskop of racist uitgemaakt wordt.
pi_103317088
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ik neem het bericht op zijn zachtst gezegd ook met een korreltje zout. De bron is een overkoepelende organisatie van anti-discriminatie-bureaus (wij van WC-eend) en de dader is, hoe kan het ook anders, de "witte man". Alsof die met zijn 40-urige werkweek veel tijd heeft om mensen weg te pesten uit een wijk... :')
pi_103317278
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Wegpesten niet nee, maar (laten) wegjagen/(laten) wegsturen moet zeker kunnen! :Y
Nog helemaal niet zo lang geleden zou je al lang een permanente ban hier op het forum hebben gekregen voor dit soort reacties. Normen en waarden vervagen steeds meer en nee, ik moet onaangepast crimineel tuig ook niet maar ze worden toch niet uitgezet en we hebben gewoon maar met elkaar door 1 deur te gaan. We moeten er met elkaar maar iets van maken. Er zit niks anders op.
pi_103317658
quote:
3s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:01 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik neem het bericht op zijn zachtst gezegd ook met een korreltje zout. De bron is een overkoepelende organisatie van anti-discriminatie-bureaus (wij van WC-eend) en de dader is, hoe kan het ook anders, de "witte man". Alsof die met zijn 40-urige werkweek veel tijd heeft om mensen weg te pesten uit een wijk... :')
Wat is dit nou weer voor domme reactie :').

Het ligt hier in NWS ook echt ALTIJD aan de allochtonen. Zelfs als ze weggepest worden, zullen ze het er zelf wel naar gemaakt hebben.

Zien jullie zelf nou niet in hoe ongelooflijk dom jullie bezig zijn?
pi_103317927
quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:18 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor domme reactie :').

Het ligt hier in NWS ook echt ALTIJD aan de allochtonen. Zelfs als ze weggepest worden, zullen ze het er zelf wel naar gemaakt hebben.
Waar in die reactie zegt hij dat precies?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_103318034
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:27 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Waar in die reactie zegt hij dat precies?
Het is een logische reactie idd waarin geen rare dingen gezegd worden. Het zal echter een mooiere reactie zijn geweest als hij de laatste zin had weggelaten. Nu komt het gelijk weer als zo'n wij/zij post over.
pi_103319158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het zou mij niks verbazen. Bepaalde NWS-FOK!kers acht ik er wel toe in staat om allochtonen hun buurt uit te jagen.
Ik persoonlijk zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om mensen uit mijn wijk weg te pesten, ik zou ook niet weten waar de mensen in mijn vrienden- en kennissenkring - vrijwel zonder uitzondering allemaal "witte mannen" die tijd vandaan zouden moeten halen. Geef dan gewoon eerlijk aan dat de pesters werkeloze onrendabelen zijn, of is dat ook "stigmatiserend"?

[ Bericht % gewijzigd door timmmmm op 20-10-2011 12:34:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')