abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 19 oktober 2011 @ 11:41:47 #1
70532 loveli
N
pi_103272639
De Slankreeks

Vorige deel

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
crap in = crap out
pi_103272753
Ja doei.
pi_103272790
O+
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_103272796
Oh hai!

In een nieuw topic kan ik wel melden dat ik de meet ook gezellig vond! En dat het eten lekker was :9 Plus dat ik niet zo'n heel goed richtingsgevoel heb.

En even een *O* omdat vandaag mijn een-na-laatste wekelijkse ergernissen-overleg was.
pi_103272809
:o Zijn dat nou echte op dat autodak? Ik dacht eerst van niet, maar....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:46:13 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103272811
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103272849
:')! ;(
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 19 oktober 2011 @ 11:51:31 #8
70532 loveli
N
pi_103273138
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:46 schreef Syrena het volgende:
:o Zijn dat nou echte op dat autodak? Ik dacht eerst van niet, maar....
Volgens mij zijn het stiekem alpaca's. Maar wel echte :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_103273193
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het stiekem alpaca's. Maar wel echte :+ .
Nee, alpaca's hebben een wolligere vacht :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103273362
Ik heb niets met lama;s :'). Maar Dial-a-lama vind ik dan wel weer geniaal.
pi_103273413
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, alpaca's hebben een wolligere vacht :P
Ik dacht dat alpaca's een dunnere nek hadden, maar google leert me dat dit idd hoogstwaarschijnlijk llama's zijn oO< .

Nog een leuk plaatje erbij:

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_103273711
Wat is het nut van de extra L in Llama? Of is het in Spaanstalige landen Jama? En in Nederland is het gewoon lama toch? Prangende vragen!
pi_103273727
Oh, op mijn auto moet ik dus een alpaca nemen 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_103273785
Vanuit het raam kan ik in de verte lama's zien :D Als ze uit hun hok komen dan...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 19 oktober 2011 @ 12:08:31 #16
70532 loveli
N
pi_103273791
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef anna82 het volgende:
Wat is het nut van de extra L in Llama? Of is het in Spaanstalige landen Jama? En in Nederland is het gewoon lama toch? Prangende vragen!
Vooral dat het je helpt om andere plaatjes te googelen.
crap in = crap out
pi_103273825
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef anna82 het volgende:
Spaans is llama (uitspraak afhankelijk van locatie, jama / sjama), het nederlands is gewoon lama.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_103274201
Vintage mensen:

http://www.thevintagefair.com/#

26 november hier in Hull :P Ik ga iig een kijkje nemen, eens zien of ik zo'n jurkje kan scoren :P

[ Bericht 24% gewijzigd door motorbloempje op 19-10-2011 12:40:55 ]
Ja doei.
pi_103275072
Wut?! :o Mo vintage jurkjes scoren * valt van z'n stoel *

Lijstje:
O: Havermout met melk en een banaan
T: 2 bth kalkoen/peer glas melk
L: 2 bth kipfilet/paprika/paard met wat zalm, een kiwi en glas melk
T: 2 bth kipfilet/paprika/paard
T: bak kwark + 1/2 grapefruit
T: BCAA-shake
S: 1,5u. full-body krachttraining
T: Dextro/whey-shake
D: Witlofsalade en een mager varkenslapje
T: Blikje makreelfilets met knoflook in olie LEKKER STINKEN! :D
T: Bak kwark
  Vis een optie? woensdag 19 oktober 2011 @ 12:43:01 #20
70532 loveli
N
pi_103275099
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:42 schreef V1z0R het volgende:
Wut?! :o Mo vintage jurkjes scoren * valt van z'n stoel *
*Ml-etjes kaak vast opvangt*
crap in = crap out
pi_103275195
Ik had tijdje geleden al eens gepost dat ik er wel eens een zou willen proberen omdat ik wat wil hebben voor als we 's uit eten gaan enzo, maar bij gebrek aan borsten en vrouwelijke vormen moet ik eerst maar 's zien hoe het staat. :)
Ja doei.
pi_103275406
als jullie naar die beesten in dit topic kijken, zien jullie dan ook vlees ipv dier? :9
  Vis een optie? woensdag 19 oktober 2011 @ 12:55:41 #23
70532 loveli
N
pi_103275543
Uitzoeken welke modellen goed bij je figuur passen. Heb ook geen confectie-lijf, waardoor dingen die bij een curvy vrouw goed staan mij een rechthoek maken. Wat gerimpelde stof bij de buste geeft emer vorm dan een strak bovendeel (voorbeeld 1). Prinsesselijn (hoge taille) kan optisch slank maken, omdat je een minder smalle taille camoufleert (voorbeeld 2).

Onderste 2 zijn voorbeelden die bij curves goed staan en zonder curves gewoon niet werken:

crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 19 oktober 2011 @ 12:56:08 #24
70532 loveli
N
pi_103275562
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef resque het volgende:
als jullie naar die beesten in dit topic kijken, zien jullie dan ook vlees ipv dier? :9
Mag ik ook een jas zien?
crap in = crap out
  Redactie Sport woensdag 19 oktober 2011 @ 12:56:59 #25
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_103275595
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef resque het volgende:
Nee, ik zie gewoon een dier _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')