haha enig, mijn collega liep ook al te zuchten, zijn 6 dagen oude baby had tot 5 uur gekrijsd vannachtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:14 schreef milka82 het volgende:
Hulde voor Skjoe,die tijdens het poepen even aan ons denkt! Klote nacht gehad,mini heeft van half drie tot half zeven gekrijsd,net nu lief om tien uur een sollicitatie gesprek heeft. Naais
HULDE!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
anders had ik nooit een topic kunnen openen tijdens het poepen!
ja, het is echt een supertoffe set! En dat voor 19 euroquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Zitten mooie plates bij die BM...heb er zin in!
het hangt op je voordeur... als ze beneden staan aan te bellen zien ze dat natuurlijk nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
Bij PostNl snappen ze kennelijk mijn briefje op de deur niet![]()
[ afbeelding ]
14.10.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
18.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
19.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
19.10.2011:
Chauffeur is onderweg
19.10.2011:
Zending afgeleverd bij buren
Ik vraag me nu serieus af...WELKE buren????
Ze moeten toch naar boven om het bij mij thuis af te leveren. Dan lezen ze het wel…quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het hangt op je voordeur... als ze beneden staan aan te bellen zien ze dat natuurlijk niet
Awwquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb serieus de hele nacht wakker gelegen van de pijn van m'n knie
En toen viel ik uiteindelijk in slaap, en toen werd ik vanochtend zwetend wakker omdat ik had gedroomd dat ze m'n andere knie hadden geopereerdquote:
huuuuuuuquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En toen viel ik uiteindelijk in slaap, en toen werd ik vanochtend zwetend wakker omdat ik had gedroomd dat ze m'n andere knie hadden geopereerd
Tegenwoordig moet je zelf met zwarte stift aangeven welk been geopereerd moet wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En toen viel ik uiteindelijk in slaap, en toen werd ik vanochtend zwetend wakker omdat ik had gedroomd dat ze m'n andere knie hadden geopereerd
Ja gelukkig wel, moest bij m'n vorige operatie ook, toen heb ik er heel veel pijltjes aangegeven dat het de rechterknie wasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je zelf met zwarte stift aangeven welk been geopereerd moet worden
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Yay, (slechte) swatches van de nieuwe Models Own collectie: http://www.britishbeautyb(...)uice-collection.html
Gievv!!!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Yay, (slechte) swatches van de nieuwe Models Own collectie: http://www.britishbeautyb(...)uice-collection.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |