Goedenmiddag hansworst, wat schaft de pot?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef Erasmo het volgende:
Middag enzoStraks maar eens boodschappen doen voor het avondeten
Weet het nog niet, ben vanmorgen vergeten vlees uit de vriezer te halen dus alle opties zijn nog open. Denk dat ik hutspot maak met een rookworst oidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goedenmiddag hansworst, wat schaft de pot?
Hier is het een heerlijk stuk ossehaas, met basmati rijst en de "jus" van het vlees. Met witte kool en eigengemaakte sambal met trassie.
Handig hea, dat buiendingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:53 schreef Erasmo het volgende:
Ik zie net op de buienradar dat ik een kwartiertje later vertrek
En mij op stormachtige avonden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:55 schreef Erasmo het volgende:
Heeft me al vaak gered met hond uitlaten enzo
Vlees in waterdicht zakje doen, en in een pannetje lauw water doen, is het zo ontdooidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weet het nog niet, ben vanmorgen vergeten vlees uit de vriezer te halen dus alle opties zijn nog open. Denk dat ik hutspot maak met een rookworst oid
Langzaam ontdooien is beter. Maar het is sowieso wel stamppotweer vandaagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vlees in waterdicht zakje doen, en in een pannetje lauw water doen, is het zo ontdooid
Is misschien beter. Maar ik proef het in elk geval nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Langzaam ontdooien is beter. Maar het is sowieso wel stamppotweer vandaag
2 uur naar buiten schoppen in de kou, wedden dat ze het daarna wel lust?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is misschien beter. Maar ik proef het in elk geval niet
Lotusss lust geen stamppot
Ook dan, nog steeds nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
2 uur naar buiten schoppen in de kou, wedden dat ze het daarna wel lust?
Zuurkool, hutspot, boerenkool, andijvie, spinazie, bloemkool etc etc, lust ze niet!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sorry maar je hebt tientallen soorten stamppotten, hoe kan je die nou allemaal niet lusten
Ik weiger bovenstaande post te erkennenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zuurkool, hutspot, boerenkool, andijvie, spinazie, bloemkool etc etc, lust ze niet!!!!
En ze is allergisch voor varkensvlees
Ga je dat toch klaarmaken? Wat let jequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef m.k het volgende:
Ik heb ook wel zin in stamppot met rookworst erbij
Vraag het haar straks zelf maarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik weiger bovenstaande post te erkennen
Sorryquote:
Ik hou niet van stamppot en ben inderdaad allergisch voor varkensvlees.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zuurkool, hutspot, boerenkool, andijvie, spinazie, bloemkool etc etc, lust ze niet!!!!
En ze is allergisch voor varkensvlees
Ben je tegen het principe van stampen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hou niet van stamppot en ben inderdaad allergisch voor varkensvlees.
Maar dan is er nog zoveel lekkers zoals stoofvlees en gebraden kip, lamskoteletten, eendenborst en vis!
Nee, maar ik vind het gewoon niet zo lekker. Heb liever gekruid of pittig voedsel en geen gekookte piepers.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben je tegen het principe van stampen?
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het gewoon niet zo lekker. Heb liever gekruid of pittig voedsel en geen gekookte piepers.
Dat weet ik wel, maar ik heb er gewoon niet zoveel mee. Snorry.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Is te doen, dames en heren!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit is clickable
Héél mooi nummer, vind ik althans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |