* snuif *quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
EVEN DOUCHEN EN ONDER DEZE LIJN STILTE VOOR AIGHT
_______________________________________________________________________________________
Heb jij wel biologie gehad of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
transseksueel. waar dat hermafrodiet vandaan komt, waarschijnlijk omdat ze een keer halverwege de operatie zijn gestopt. maar dat is gefixed inmiddels.
Geil hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
_______________________________________________________________________________________
QFTquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
HAHA S Oquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
transseksueel. waar dat hermafrodiet vandaan komt, waarschijnlijk omdat ze een keer halverwege de operatie zijn gestopt. maar dat is gefixed inmiddels.
jazeker. vertel maar, waar gaat mijn beredenering op stuk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb jij wel biologie gehad of niet?
je piemolquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
Jullie raden nooit wat ik nu in m'n linkerhand heb.
Je wordt hermafrodiet geboren, niet gemaakt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jazeker. vertel maar, waar gaat mijn beredenering op stuk?
een piem0lquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
dan ga ik ook niet raden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
quote:
gmta enzulksquote:
Rezania heeft wel biologie gehad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wordt hermafrodiet geboren, niet gemaakt.
wat :Squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef Dalando het volgende:
Ik heb een wondje op mijn rug en iedere keer als ik leun gaat dat korstje los en nu zit de halve stoel onder
ik vind karnemelk lekker ;Dquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef utopie het volgende:
Karnemelk
Karnemelk of botermelk is een vetarm, zuur en drinkbaar zuivelproduct.
[ afbeelding ]
Deels leeggedronken glas karnemelk. Bovenin het glas de strepen die achterblijven na het drinken van karnemelk
Verder is die meuk gewoon niet te zuipen
Vragen?
Remlof!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
#2 Sluit je aan bij de 'Revolutionaire Computerprobleem Democraten'
is dicht wat flikt remlof me nou weer
Hoi utopolisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef utopie het volgende:
Karnemelk
[ afbeelding ]
Deels leeggedronken glas karnemelk. Bovenin het glas de strepen die achterblijven na het drinken van karnemelk
Vragen?
Dat was een en al baggerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
#2 Sluit je aan bij de 'Revolutionaire Computerprobleem Democraten'
is dicht wat flikt remlof me nou weer
Welk merk was het.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef utopie het volgende:
Karnemelk
[ afbeelding ]
Vragen?
Wat is het nouquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]Ik dacht dat jullie dachten dat ik rechtshandig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |