quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tim Knol stopt voorlopig met muziek
dat jochie wens ik ebola toe.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef JDude het volgende:
Oh, en Jeffrey van de Calvéreclame kan ik ook niet meer horen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor en ik heb m'n opleiding niet verkloot
"A working class hero is something to be", zei John Lennon ooit al eens...
ach, verkloot. door omstandigheden en karakter heb ik niet zoveel uit mn hersenen gehaald dan dat er in zit. maar ik ben uitermate tevreden met mn baantje en kan prima rondkomen verderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Joh, ik heb een afgeronde opleiding (en zelfs een titeltje voor m'n naam) maar werk nu als chauffeur (goederen, geen personen) omdat er amper een baan in mijn vakgebied te vinden is. Over 2,5 week wel weer een sollicitatiegesprek
.
inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Woei, lekkere plaat van Postman!
Dit dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zeker. Van mijn part MH.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 20-10-2011 om 17:45:02Heleen de Geest stopt op 1 november als filelezer bij de ANWB. reageer retweet
ja daar ging het hierboven overquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef hole1988 het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 20-10-2011 om 17:45:02Heleen de Geest stopt op 1 november als filelezer bij de ANWB. reageer retweet
haar stem zonder het plaatje is geslaagder....quote:
Iemand die gister smste dat zijn vrouw weeën had, ze belden hem toen ook al en nu weer.quote:
Ja en wat mij betreft Postmen, maarja alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat mij betreft wordt deze morgen tot MH verkozen:
Maar Florence and the Machine maakt wel een aardige kans.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en wat mij betreft Postmen, maarja alsof dat ooit gaat gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |