Ik was ook al aan het zoeken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom kan ik dat nummer van Postman nergens vinden?
Ik kom niet verder dan dit: http://soundcloud.com/punablog/postman-she-knows-snippetquote:
In itunes zoeken op Postmen - She Knows en dan krijg je een podcast te zien van 3voor12 die kun je gratis downloaden en dan daar het nummer uitknippen (begint op 7,51).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit: http://soundcloud.com/punablog/postman-she-knows-snippet
Maar om dat nou de hele avond op repeat te zetten... (al staat hij nu al voor de vijfde keer op)
GMTAquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In itunes zoeken op Postmen - She Knows en dan krijg je een podcast te zien van 3voor12 die kun je gratis downloaden en dan daar het nummer uitknippen (begint op 7,51).
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
GMTA
http://soundcloud.com/intre/postman-she-knows
Hoezo? Zie ik totaal niet gebeuren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar Florence and the Machine maakt wel een aardige kans.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo? Zie ik totaal niet gebeuren.
Omdat 3fm maar 1 keer per maand een alternatieve megahit heeft zo ongeveer.quote:
Maar wat zou het volgens jou dan wel kunnen worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo? Zie ik totaal niet gebeuren.
Vond het de afgelopen tijd juist weer wat meer worden. Daarbij kun je Florence and the machine niet echt alternatief noemen natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat 3fm maar 1 keer per maand een alternatieve megahit heeft zo ongeveer.
Nieuwe Di-rect, nieuwe Blof, Set Sail, Gabriel (zou ik een beetje mosterd na de maaltijd vinden, maar jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar wat zou het volgens jou dan wel kunnen worden?
Gabriel zie ik nog wel gebeuren. Mosterd na de maaltidj? tja, het blijft wel 3FM natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nieuwe Di-rect, nieuwe Blof, Set Sail, Gabriel (zou ik een beetje mosterd na de maaltijd vinden, maar ja), Morning Parade misschien of die IKEA plaat.
Ik hoop op die laatste!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nieuwe Di-rect, nieuwe Blof, Set Sail, Gabriel (zou ik een beetje mosterd na de maaltijd vinden, maar ja), Morning Parade misschien of die IKEA plaat.
Home heet het, Edward Sharpe and the Magnetics ofzo? leuke plaat welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gabriel zie ik nog wel gebeuren. Mosterd na de maaltidj? tja, het blijft wel 3FM natuurlijk
En IKEA plaat?
Ik moest even nadenken over op welke dag we vandaag leven...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef CindieY het volgende:
Zal ik maar even mee posten dan? Bijna weekend
Dan wordt `t zeker tijd voor weekendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken over op welke dag we vandaag leven...![]()
![]()
Maakt voor mij niet zoveel uit, ik zit alle dagen thuis nuquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan wordt `t zeker tijd voor weekend
Dat is altijd leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet zoveel uit, ik zit alle dagen thuis nu![]()
Ik vind weekend wel fijn, meer mensen vrij die ik vervolgens kan gaan lastigvallen met mijn aanwezigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |