quote:
quote:
Maar over een uur lig ik al in mijn beddeke.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff douchen en dan kom ik wel ff buurten
Maar ik ben alweer schoon ende fripsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar over een uur lig ik al in mijn beddeke.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ik ben alweer schoon ende frips
Snellert!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ik ben alweer schoon ende frips
Dat is ook zielig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga vandaag echt echt echt vroeg naar bed
Die gekke mini-kat ligt elke avond op schoot en ik vind het zielig hem eraf te gooien
Ik zou gisteravond vroeg.....FAAL!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga vandaag echt echt echt vroeg naar bed
Die gekke mini-kat ligt elke avond op schoot en ik vind het zielig hem eraf te gooien
Wat zuldegij een slancke deerne wurruhquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snellert!
[..]
Dat is ook zielig.Ga maar op de bank slapen.
![]()
Mijn hoofd had zin in een stukje chcolaaa, mijn buik is het er iets minder mee eens. Tha diet continues.
Ik zaterdagquote:
Je gaat me niet meer terug kennen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zuldegij een slancke deerne wurruh![]()
Of zoiets
Je bent toch nog een bietske verrot van binnen, moet er toch allemaal uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je gaat me niet meer terug kennen.![]()
![]()
Vandaag werd opgemerkt dat ik er en stuk beter uitzag dan maandag. 'Toen was je echt niet lekker he?'
Neuh.![]()
Nu gaat het best wel weer, op een voortdurende aanval van het maomsyndroom na.![]()
Da's wel lief dat je je aan je belofte houdt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zaterdag![]()
Alhoewel er dan iemand iets komt halen van MP.
Dat is al ruim een week geleden afgesproken en sinds vandaag "vechten" anderen om mijn item en is er inmiddels al het dubbele geboden.
Maar ja, ik had em al beloofd aan die andere
Nou, dat wil wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent toch nog een bietske verrot van binnen, moet er toch allemaal uit
Ik heb al 3 nachten half op de bank geslapen om Sawyerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snellert!
[..]
Dat is ook zielig.Ga maar op de bank slapen.
![]()
Mijn hoofd had zin in een stukje chcolaaa, mijn buik is het er iets minder mee eens. Tha diet continues.
Dat had ik ook, met een kookboek waaarvan ik dacht, dat wil niemandquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zaterdag![]()
Alhoewel er dan iemand iets komt halen van MP.
Dat is al ruim een week geleden afgesproken en sinds vandaag "vechten" anderen om mijn item en is er inmiddels al het dubbele geboden.
Maar ja, ik had em al beloofd aan die andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |