Dat zullen ze niet zomaar doen aangezien de skin van een fabrikant een van de weinige manieren is om zich te onderscheiden van de concurrentie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik hoop dat fabrikanten Android 4.0 zo veel mogelijk zonder skins gaan leveren. Wat anders een goed idee zou zijn is bij de eerste boot de optie te geven de skin te installeren/gebruiken.
weet ik, maar blijf hopenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet zomaar doen aangezien de skin van een fabrikant een van de weinige manieren is om zich te onderscheiden van de concurrentie.
Klopt, maar als ze de klant de keuze geven bij de eerste opstart, dan maakt dat niet uit. De klant heeft de telefoon dan al gekocht, dus of Sense wel of geen meerwaarde had voor de aankoop maakt dan niet meer uit. Als de klant voor HTC koos vanwege Sense, dan kan hij Sense gebruiken. Als er andere redenen waren om voor die telefoon te gaan, dan kan de klant ook voor de standaard Android GUI gaan. Iedereen tevredenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet zomaar doen aangezien de skin van een fabrikant een van de weinige manieren is om zich te onderscheiden van de concurrentie.
Goh, het is een alpha, en binnen 8 uur ontwikkeld. Zal binnen korte tijd beter zijn.quote:
Ik heb ook een O2X. Welke ROM heb je er op gezet? Ik heb MIUI geprobeerd voor een tijdje maar dat werkte kut dus ben ik nou weer teruggegaan naar de standaard ROM.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
hoezo dat? Ik ben opzich best blij met mijn optimus 2x ware het dat ik zelf er een ROM op heb gezet.
Miuiquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb ook een O2X. Welke ROM heb je er op gezet? Ik heb MIUI geprobeerd voor een tijdje maar dat werkte kut dus ben ik nou weer teruggegaan naar de standaard ROM.
Ik zit te twijfelen of ik CM7 of stock Android op mijn telefoon moet zetten. Wat is het voordeel van CM7?
Even kutten met een fysiek toetsenbord. Op mijn O2x staat miui trouwens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
hoezo dat? Ik ben opzich best blij met mijn optimus 2x ware het dat ik zelf er een ROM op heb gezet.
Het is dan ook een compleet nutteloze app in mijn ogen. Net als Siri trouwens.quote:
Foto's die ik maak met mijn camera kunnen soms niet weergeven omdat het een corrupte file is geworden, batterij is heel snel op ondanks kalibratie en veel native apps willen het niet goed doen.quote:
Spraakherkenning bestond dan ook al een tijdje en dat heb ze dan ook zeker niet in die 8 uur ontwikkelt, maar gewoon van internet geplukt. De meeste tijd zal voor Siri in het menselijk reageren gezeten hebben en dat kan iRis dus absoluut niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind het toch wel redelijk fascinerend dat apple doet alsof ze de wereld veranderen dmv siri, en het is zo simpel te ontwikkelen binnen 8 uur.
misschien omdat de backend van siri uit een legioen aan servers bestaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind het toch wel redelijk fascinerend dat apple doet alsof ze de wereld veranderen dmv siri, en het is zo simpel te ontwikkelen binnen 8 uur.
Nooit de stock erop zetten! die zit nog vol bugs. Voordeel van CM7? Mijn batterij gaat 3 dagen mee. Alles werkt heel vloeiend en snel. Nooit meer apps die niet opstarten. De camera werkt beter. Heel veel bugs zijn er al uit. Het loopt op android 2.3.7 ipv 2.2.2.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb ook een O2X. Welke ROM heb je er op gezet? Ik heb MIUI geprobeerd voor een tijdje maar dat werkte kut dus ben ik nou weer teruggegaan naar de standaard ROM.
Ik zit te twijfelen of ik CM7 of stock Android op mijn telefoon moet zetten. Wat is het voordeel van CM7?
werkt het dan ook beter? ik heb het geprobeerd met een blackherrie, maar mijn vingers zijn te dik voor die knopjes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Even kutten met een fysiek toetsenbord. Op mijn O2x staat miui trouwens.
Je kon een jaar of 7 geleden al redelijk 'chatten' met ene alicebot, en waarschijnlijk zijn er nog tig voorbeelden, maar die konden ook al redelijk menselijk reageren. Spraakherkenning is inderdaad ook vrij gemeengoed geworden, waar je vroeger een programma nog helemaal moest laten wennen aan je stem door een tekst voor te lezen, kan ik nu mailtjes dicteren tegen mijn telefoon zonder dat soort onzin. Maar ik moet wel langzamer praten dan ik normaal doe, siri lijkt het ook te doen met een wat natuurlijker spraaktempo. Het is wel mooi dat apple het allemaal heeft geïntegreerd tot 1 ding, bij android bestaan de bouwstenen wel los. Ik ben benieuwd of het een onmisbare feature gaat blijken. Ik gebruik vaak genoeg spraakherkenning om op mijn desire iets op te zoeken op google,wolfram alpha, wikipedia, en het enige verschil lijkt me voorlopig te zitten in het feit dat ik zelf de app moet kiezen om in te zoeken, ipv dat siri dat voor mij doet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Spraakherkenning bestond dan ook al een tijdje en dat heb ze dan ook zeker niet in die 8 uur ontwikkelt, maar gewoon van internet geplukt. De meeste tijd zal voor Siri in het menselijk reageren gezeten hebben en dat kan iRis dus absoluut niet.
gelijk updaten als je hem krijgtquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef Pandora73 het volgende:
Morgen wordt mijn SGSII bezorgd. Na 4 jaar HTC overgestapt naar deze. Ben zeer benieuwd!
Daar had ik laatst een applicatie voor gevonden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:28 schreef mime_negert het volgende:
"Vroeger" toen HTC nog onder de naam Qtek telefoons op de markt zette had ik een op Windows draaiend exemplaar. Op deze telefoon kwamen standaard de volgende afspraken uit je agenda op het lockscreen te staan.
Dit zoek ik nu ook voor Android. Heeft iemand suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |