abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103322490
Iemand een idee hoe ik snel m`n telefoon kan unrooten?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:23:46 #127
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103322621
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:20 schreef Braddie het volgende:
Voorzover ik weet heeft niemand hier een glazen bol dus iets meer info zou geen kwaad kunnen :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_103322656
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:20 schreef Braddie het volgende:
Ja door de offciele RUU te installeren.

Je bent me het mannetje wel hoor, eerst kom je met een topic en daar zeg je dat je een iPhone 4 gaat halen, kom je met een Sensation thuis en wissel je hem in voor SGS2.

Hopelijk gaat het wel goed met deze telefoon, of kan je hem nog een keer ruilen ? >:)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_103322974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja door de offciele RUU te installeren.

Je bent me het mannetje wel hoor, eerst kom je met een topic en daar zeg je dat je een iPhone 4 gaat halen, kom je met een Sensation thuis en wissel je hem in voor SGS2.

Hopelijk gaat het wel goed met deze telefoon, of kan je hem nog een keer ruilen ? >:)
Hoe installeer ik die officiele RUU?
Ben heel blij met die SGS2 absoluut, alleen had ik hem niet moeten rooten, want nu krijg ik geen updates meer, en m`n garantie is weg!
pi_103323522
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hoe installeer ik die officiele RUU?
Ben heel blij met die SGS2 absoluut, alleen had ik hem niet moeten rooten, want nu krijg ik geen updates meer, en m`n garantie is weg!
Heet geen RUU zie ik (is bij htc wel zo) maar je moet hem volgens mij gewoon via officiele programma(ODIN) terug zetten en dan heb je weer garantie hoor.
Er worden trouwens heel veel telefoons met custom roms naar HTC/Samsung ect gestuurd ter reparatie maar die komen gewoon gewiped terug met officiele rom.

Maar hier moet meer te vinden zijn, en zal wel lukken als je hem ook hebt weten te rooten.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_103323585
Ok, ik zet nu origineel via een handmatige update XWKE7 er op, dan is de root er als het goed is ook af,omdat het nieuwe firmware betreft.
pi_103324033
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Weet niet precies hoeveel hij continue gebruikte ect maar als er dan wellicht toch wat dingen lopen, plus ik neem nog aan dat je tochwiz+wat widgets gebruikt maar hij zou eigenlijk niet moeten laggen.

CF-Bench geeft bij mij meestal wel dezelfde resultaten en zit ook tabel met SGS2 dus kan je vergelijken maar eigenlijk zou ik toch in Elixer kijken als hij echt traag is bijvoorbeeld.

En weet niet of je telefoon simlock had? maar volgens mij past hij dat met root niet aan.
het lijkt nu al een tijdje goed te gaan. Ik heb wel een simlock dus dan maar over een jaar eraf halen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_103325917
Zo,originele firmware er weer op!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:14:55 #134
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_103329956
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef kadeya het volgende:

[..]

Dit en juist dat kunnen aanpassen is zo belangrijk. Ik vind dat Microsoft dat steeds beter doet. Google blijft maar vast houden aan dat "open" zijn, terwijl dat alleen maar ten nadele is van de eindgebruiker.
Noem eens wat nadelen dan? Een open market kan je idd als een nadeel zien maar wat zijn de andere nadelen volgens jouw?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_103334349
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:14 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Noem eens wat nadelen dan? Een open market kan je idd als een nadeel zien maar wat zijn de andere nadelen volgens jouw?
De fragmentatie van de user interface bijvoorbeeld. Zo heeft Google geen invloed meer op de user experience, omdat hun eigen ontworpen user interface op vrijwel geen enkel Android-toestel gebruikt wordt.

Verder zijn er ook geen hardware-eisen, zodat toepassingen maken lastiger is omdat je voor enorm veel verschillende resoluties moet ontwikkelen, je niet zeker weet of alle knoppen aanwezig zijn (Samsung laat bijvoorbeeld de zoek-knop weg op hun toestellen) en kan je ook niet uitgaan van een bepaalde camera-kwaliteit.

Wat ook typisch is bij Android, is de enorme verspreiding van Android-uitgaven. Zo heb je redelijk recente toestellen met 2.1; 2.2; 2.3 en nu dan binnenkort 4.0.

Bij WP7 moeten de telefoons een bepaalde resolutie hebben, mogen de fabrikanten niks veranderen aan de user interface en moeten de telefoons bepaalde knoppen hebben en zullen hierdoor updates veel sneller over alle telefoons verspreid worden.
pi_103341173
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De fragmentatie van de user interface bijvoorbeeld. Zo heeft Google geen invloed meer op de user experience, omdat hun eigen ontworpen user interface op vrijwel geen enkel Android-toestel gebruikt wordt.

Verder zijn er ook geen hardware-eisen, zodat toepassingen maken lastiger is omdat je voor enorm veel verschillende resoluties moet ontwikkelen, je niet zeker weet of alle knoppen aanwezig zijn (Samsung laat bijvoorbeeld de zoek-knop weg op hun toestellen) en kan je ook niet uitgaan van een bepaalde camera-kwaliteit.

Wat ook typisch is bij Android, is de enorme verspreiding van Android-uitgaven. Zo heb je redelijk recente toestellen met 2.1; 2.2; 2.3 en nu dan binnenkort 4.0.

Bij WP7 moeten de telefoons een bepaalde resolutie hebben, mogen de fabrikanten niks veranderen aan de user interface en moeten de telefoons bepaalde knoppen hebben en zullen hierdoor updates veel sneller over alle telefoons verspreid worden.
En juist de user interface is zo belangrijk. Wat heb je anders aan het hele apparaat. Een slechte UI is een auto zonder stuur.
pi_103341665
Voor wie nog een tablet met android zoekt, http://www.samenkopen.net/action_products/39092
Ben zelf nog aan het twijfelen tussen een Novo 7 en herotab
pi_103342215
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:23 schreef igottagun het volgende:
Voor wie nog een tablet met android zoekt, http://www.samenkopen.net/action_products/39092
Ben zelf nog aan het twijfelen tussen een Novo 7 en herotab
Wie wil er nou 2.2 of 2.3 op z'n tablet :')
pi_103342299
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:16 schreef kadeya het volgende:

[..]

En juist de user interface is zo belangrijk. Wat heb je anders aan het hele apparaat. Een slechte UI is een auto zonder stuur.
Die openheid en fragmentatie heeft júist voor betere UI's gezorgd.. zie HTC Sense, Touchwiz, e.d. , die bieden hetzelfde als en meer dan stock Android.. althans, vergeleken met versies < 4.0.

Om over custom ROMs als MIUI nog maar te zwijgen..
pi_103343741
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:35 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Die openheid en fragmentatie heeft júist voor betere UI's gezorgd.. zie HTC Sense, Touchwiz, e.d. , die bieden hetzelfde als en meer dan stock Android.. althans, vergeleken met versies < 4.0.

Dit is inderdaad fijn want geeft je meerdere keuzes.. Ik vind zelf toch stock android/lpp het fijnste werken.
Sommigen kiezen juist Htc voor Sense en ga zo maar door.

Niet alles hoeft er hetzelfde uit te zien, htc lockscreen vind ik bijvoorbeeld handig en gelukkig ics heeft ook zo'n type lockscreen.
En zo heeft iedereen ook een keuze qua appdrawer.
pi_103343880
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:35 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ik vind HTC Sense ook véél beter dan stock Android, maar die enorme fragmentatie zorgt er wel voor dat updates voor bepaalde telefoons veel later komen dan voor andere telefoons.
pi_103344746
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik vind HTC Sense ook véél beter dan stock Android, maar die enorme fragmentatie zorgt er wel voor dat updates voor bepaalde telefoons veel later komen dan voor andere telefoons.
Ja maar dat is niet de schuld van Android, maar van de telefoon makers helaas.
Je kan niet gaan klagen dat Android te veel versies heeft want als we de ios nummertjes onder elkaar zetten heeft heeft die meer updates denk ik.

Het is dan wel zo dat ios natuurlijk maar natuurlijk 5? telefoons hoeft te ondersteunen, indien dat 'opensource' was hadden we wellicht precies hetzelfde verhaal gehad.

Maar grote bedrijven moeten zich er wel aan houden tegenwoordig, google contract en natuurlijk ook alle users die er om vragen.
pi_103344809
quote:
13s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Wie wil er nou 2.2 of 2.3 op z'n tablet :')
Roms flashen is je geheel onbekend?
pi_103345020
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet de schuld van Android, maar van de telefoon makers helaas.
Je kan niet gaan klagen dat Android te veel versies heeft want als we de ios nummertjes onder elkaar zetten heeft heeft die meer updates denk ik.

Het is dan wel zo dat ios natuurlijk maar natuurlijk 5? telefoons hoeft te ondersteunen, indien dat 'opensource' was hadden we wellicht precies hetzelfde verhaal gehad.

Maar grote bedrijven moeten zich er wel aan houden tegenwoordig, google contract en natuurlijk ook alle users die er om vragen.
Dat is wel de schuld van Android, want ze geven de fabrikanten die mogelijkheid.

Bij WP7 mogen fabrikanten gewoon hun eigen telefoons maken, maar moeten ze zich wel aan strikte hardware-eisen houden en mogen ze niks aan de interface veranderen. Hierdoor kan je gewoon alles gelijk houden.
pi_103345340
Een preview van Android 4.0 op de Samsung Galaxy Nexus:

http://tweakers.net/revie(...)-met-android-40.html
pi_103346012
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat is wel de schuld van Android, want ze geven de fabrikanten die mogelijkheid.

Bij WP7 mogen fabrikanten gewoon hun eigen telefoons maken, maar moeten ze zich wel aan strikte hardware-eisen houden en mogen ze niks aan de interface veranderen. Hierdoor kan je gewoon alles gelijk houden.
Ja maar dat is niet de intentie van android, zelfs jij zou een rom kunnen maken voor je eigen mediaspeler..
Of een bedrijf kan helemaal een rom maken die alleen de functies heeft die de werknemer nodig heeft. Nsa/leger heeft ook een secure kernel gemaakt.

Het is niet voor niets open source :p
pi_103346512
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet de intentie van android, zelfs jij zou een rom kunnen maken voor je eigen mediaspeler..
Of een bedrijf kan helemaal een rom maken die alleen de functies heeft die de werknemer nodig heeft. Nsa/leger heeft ook een secure kernel gemaakt.

Het is niet voor niets open source :p
Allemaal leuk, maar dan blijft dat toch de schuld van Android?

Ik zou liever zien dat het wat uniformer wordt. Denk ook dat mijn volgende telefoon wel een iOS of WP7-telefoon zal zijn.

Ik wil gewoon dat het goed werkt, boeit mij het dat het leger er een kernel voor maakt of dat ik er een mediaspeler van kan maken.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:44:17 #148
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103346596
Tja, ieder zijn ding, maar ik vind de "Androidmanier" toch echt beter. En dat je geen updates krijgt is ook niet helemaal waar, want je kunt altijd een andere rom op de telefoon zetten, waardoor je alsnog nieuwe functies krijgt. Dat laatste is iets wat je bij WP7 en iOS niet kan. Daar ben je dus afhankelijk van 1 partij, en als zij een nieuwe functie niet nodig vinden, of juist een nieuwe functie "verplicht" in de telefoon plaatsen (zo kun je de meeste apps die standaard met een iPhone worden meegeleverd, niet verwijderen), dan zul je dat maar moeten slikken. Dat wil ik niet, en daarom kies ik keer op keer weer voor Android :) Maar ik kan me voorstellen dat anderen dat anders zien en voor WP7 of iOS gaan.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:44:52 #149
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103346632
Ik zou het juist keisaai vinden als ik behalve een kleurtje en een wallpaper niets aan mijn telefoon zou kunnen veranderen met launchers enzo :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_103346695
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:44 schreef Klonk het volgende:
Ik zou het juist keisaai vinden als ik behalve een kleurtje en een wallpaper niets aan mijn telefoon zou kunnen veranderen met launchers enzo :D
Dat vind ik dus ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')