abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103292291
quote:
9s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:24 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Helaas
quote:
Laten we aannemen dat je niet te dom bent (een gewaagde aanname, ik weet het) en weet dat de Prime beter bekend is als de Galaxy Nexus en dat je ook op de hoogte bent van het feit dat deze op Android 4.0 draait.
Oh, the irony :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Splackavellie02 op 19-10-2011 19:34:10 ]
pi_103292437
Ik ben oprecht benieuwd naar de fout in het vetgedrukte deel?
pi_103292605
Ik las de zin verkeerd. Mea culpa. Dan nog is het een scheve zin waarin je een paar woorden vergeten bent. Ik heb hem even wat leesbaarder voor je gemaakt. Als je gewoon goede zinnen maakt, is het duidelijker wat je bedoelt.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:39:02 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_103292873
:z
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_103293044
Ontopic maar weer?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_103293068
Goed idee.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:01:04 #97
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_103294019
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dus de Prime heeft Android 4 terwijl die de 27e uitkomt en ICS pas in November. Knap... :')
Zo knap is dat niet hoor. ICS komt gewoon eerder dan verwacht :)
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_103294364
Ik begrijp het niet. Waarom ziet Google er gewoon goed uit en Google Plus ook, maar is Android zo'n lelijk samengeraapt zooitje.
pi_103295390
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:08 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp het niet. Waarom ziet Google er gewoon goed uit en Google Plus ook, maar is Android zo'n lelijk samengeraapt zooitje.
Tja dat vind jij, ik vind juist Android en WP7 er nieuw en fijn uitzien.
Verder iOS vind ik heel ouderwets (alsof je op een 468pc zit te werken) ook instellingen en die browser zien er beetje gaar uit. Want je hebt al een klein scherm, is er ook nog geen fullscreen optie voor browser zodat je die lelijke blauwe balken ziet.

Toetsenbord van iOS is grafisch verouderd(mag je nog geen andere toetsenborden installeren?), ook de "popup" van instellingen in applicaties ziet er niet uit, plus de lockscreen is ook aardig saai.

Maarja dat is mijn mening :{ gelukkig mogen we die allemaal hebben.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_103295406
En ontopic:

Lijst van engadget over Android 4.0

quote:
• Option to use virtual buttons in the UI, instead of taking up capacitive touch buttons
• Widgets are in a new tab, listed in a similar list to apps
• Folders are much easier to create, with a drag-and-drop style similar to iOS
• A customizable launcher
• New phone app with visual voicemail functionality that lets you speed up or slow down voicemail messages
• Pinch-to-zoom functionality in the calendar
• Gmail has offline search, a two-line preview, and new action bar at the bottom
• Swipe left or right to switch between Gmail conversations
• Integrated screenshot capture by holding power and volume down buttons
• Improved error correction on the keyboard
• Ability to access apps directly from lock screen (similar to HTC Sense 3.x)
• Improved copy and paste
• Better voice integration
• Face Unlock, a facial recognition service
• New tabbed web browser, allowing up to 16 tabs
• Browser now automatically syncs your Chrome bookmarks
• Modern "Roboto" font
• Data Usage section in settings lets you set warnings when you reach a certain amount of use and disabling data when you go over your limit
• Ability to kill off apps that are using data in the background
• Camera app: zero shutter lag, time lapse settings, zoom while recording
• Built-in photo editor
• New gallery layout, organized by location and person
• Refreshed people app with social network integration, status updates and hi-res images
Android Beam, a NFC feature that lets you exchange websites, contact info, directions, YouTube, etc.
• Don't like some of those preloaded carrier apps? Disable 'em. Android Engineer Dan Morrill mentions that, among other new features, any app can be disabled, and while it will still take up space in ROM, it won't be snatching any of your precious resources or clock cycles again if you don't want it to.
• Wi-Fi Direct
• Hardware Accelerated Graphics
Stukje over ICS nieuwe telefoon "applicatie" die blijkbaar aardig goed is.

AndroidPolice

[ Bericht 5% gewijzigd door epicbeardman op 19-10-2011 20:45:15 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:25:58 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_103298695
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
En ontopic:

Lijst van engadget over Android 4.0

Ability to kill off apps that are using data in the background

Stukje over ICS nieuwe telefoon "applicatie" die blijkbaar aardig goed is.

AndroidPolice
Lol, een app killer.
Dat was toch niet nodig voor Android? :P

Screenshots maken, mogelijkheid om preloaded apps te verwijderen.
Gaat de goede kant op :+
pi_103298734
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:25 schreef APK het volgende:

[..]

Lol, een app killer.

Preloaded apps kun je niet verwijderen, maar disablen zoals ik het lees. :)

Maar op mijn branded SE X10 zal het nog wel een jaar duren voordat ik 4.0 mag proberen, als die al überhaupt gaat komen...
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:34:56 #103
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103299215
SE X10 krijgt volgens mij geen 4.0, alleen de telefoons die dit jaar op de markt zijn gebracht gaan volgens SE naar 4.0
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_103299364
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Klonk het volgende:
SE X10 krijgt volgens mij geen 4.0, alleen de telefoons die dit jaar op de markt zijn gebracht gaan volgens SE naar 4.0
Joepie. Dan moet ik toch geld gaan inroosteren zodat ik alsnog de Ray krijg... Ik heb helaas de preorder moet annuleren vorige maand... :'(
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:39:31 #105
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103299475
Daar lijkt het wel op dan :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:44:35 #106
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_103299754
quote:

[..]

Lol, een app killer.

Tablets die in de MediaMarkt liggen hebben ook allemaal een taskkiller. :'(
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:53:40 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_103300312
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:26 schreef RealBizkit666 het volgende:

Preloaded apps kun je niet verwijderen, maar disablen zoals ik het lees. :)
Oh ja, iets te snel gelezen...
Gaat overigens ook wel erg snel met al die versies van Android en lullig dat er bijna geen support is voor 'oude' modellen zoals de Desire HD, tenzij je zelf gaat lopen kloten. :{
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:56:31 #108
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103300532
Ligt meer aan de fabrikant dan aan android ;)
pi_103300910
quote:

[..]

Lol, een app killer.

Is geen appkiller maar een manier om data te laten stoppen, veel beter dus..
En nee android heeft geen taskkiller nodig.

Staat video van gezichtsherkenning unlock op engadget, werkt perfect en unlocked je telefoon binnen twee seconden.

dit is de 'app'data killer

[ Bericht 4% gewijzigd door epicbeardman op 19-10-2011 22:19:02 ]
pi_103307068
ff met ICS zitten spelen, maar het is wel een stuk sneller en overzichtelijker dan wat ik nu heb... een HTC Desire met android 2.2
pi_103307103
quote:
11s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
ff met ICS zitten spelen, maar het is wel een stuk sneller en overzichtelijker dan wat ik nu heb... een HTC Desire met android 2.2
Waar?!! o|O

Ikke ook willen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 23:55:58 #112
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103307966
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Waar?!! o|O

Ikke ook willen.

www.android.com (en google/youtube eens op iets in de trand van ''android on pc'')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_103308102
Was encryptie er al?

You can encrypt your accounts, settings, downloaded apps and their data, media, and other files. Once you encrypt your phone, you must enter a numeric PIN or password to decrypt it each time you power it on: you can't unencrypt your phone except by performing a factory data reset, erasing all your data.
pi_103308123
quote:

[..]

Lol, een app killer.

Is ook een taskkiller, maar de mogelijkheid om te zorgen dat een app op de achtergrond geen data verbruikt. Wel handig icm. de kleinere databundels van tegenwoordig.
pi_103308691
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

www.android.com (en google/youtube eens op iets in de trand van ''android on pc'')
Oh de SDK ja. (dacht op telefoon, aangezien ik al een italiaanse hands on ofzo heb gezien op youtube)

quote:
11s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:58 schreef iBenny het volgende:
Was encryptie er al?

You can encrypt your accounts, settings, downloaded apps and their data, media, and other files. Once you encrypt your phone, you must enter a numeric PIN or password to decrypt it each time you power it on: you can't unencrypt your phone except by performing a factory data reset, erasing all your data.
Nope, alleen in HoneyComb voor tablets was dat er.. is wel goede toevoeging.
pi_103313600
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Tja dat vind jij, ik vind juist Android en WP7 er nieuw en fijn uitzien.
Verder iOS vind ik heel ouderwets (alsof je op een 468pc zit te werken) ook instellingen en die browser zien er beetje gaar uit. Want je hebt al een klein scherm, is er ook nog geen fullscreen optie voor browser zodat je die lelijke blauwe balken ziet.

Toetsenbord van iOS is grafisch verouderd(mag je nog geen andere toetsenborden installeren?), ook de "popup" van instellingen in applicaties ziet er niet uit, plus de lockscreen is ook aardig saai.

Maarja dat is mijn mening :{ gelukkig mogen we die allemaal hebben.
Ok, maar WP7 vind ik er netjes uit zien, onderscheidend en consistent. En Ballmer lijkt het ook wat beter te begrijpen, afgaande op zijn reactie op Android. "Geen serieuze concurrent." Maar juist van Google verwacht ik een goede nette interface. Geen knutselpakket, het ziet er echt niet uit. Windows Vista niveau.
pi_103314819
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 08:01 schreef kadeya het volgende:

[..]

Ok, maar WP7 vind ik er netjes uit zien, onderscheidend en consistent. En Ballmer lijkt het ook wat beter te begrijpen, afgaande op zijn reactie op Android. "Geen serieuze concurrent."
Steve "wie betaalt er nu 500 dollar voor een telefoon zonder knoppen" Ballmer vond ook de iPhone een grap.

Maar gaat dit nu over de nieuwe stijl van ICS? Aangezien je daar het schone desktop-design van o.a. GMail, Calendar en Google+ juist goed in de apps ziet terugkomen..
pi_103319821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:40 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Steve "wie betaalt er nu 500 dollar voor een telefoon zonder knoppen" Ballmer vond ook de iPhone een grap.
Meningen veranderen, en sommige mensen kunnen zich beter aanpassen aan een veranderende markt dan anderen..
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:17:49 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103319850
pi_103321044
Iemand enig idee.....ik heb mijn sgs+ nu een klein weekje, en als ik een programma heb gedraaid dat wat meer cpu pakt en die heb geslotn blijft mijn telefoon daarna erg traag. Als voorbeeld als ik sygic heb gebruikt.

Eerst een benchmark pi van 620, nu 7440 :'). Iemand enig idee hoe dit in godsnaam kan, of heb je een tool om te checken of je cpu / memory kapot is?

Edit: en als ik de telefoon herstart doet hij het wel weer gewoon op de normale snelheid voor even, soms gaat hij wel weer retetraag en daarna pakt hij het wel weer gewoon op normale snelheid...?

[ Bericht 7% gewijzigd door rene90 op 20-10-2011 12:53:30 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')