Je moet wel dunne vingers hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nooit de stock erop zetten! die zit nog vol bugs. Voordeel van CM7? Mijn batterij gaat 3 dagen mee. Alles werkt heel vloeiend en snel. Nooit meer apps die niet opstarten. De camera werkt beter. Heel veel bugs zijn er al uit. Het loopt op android 2.3.7 ipv 2.2.2.
Ik heb zelf de nightlies van CM7 179 zit ik nu op geloof ik en het werkt perfect.
Ik had zelf ook alleen maar ellende met MIUI, dus ging ik over naar CM7
[..]
werkt het dan ook beter? ik heb het geprobeerd met een blackherrie, maar mijn vingers zijn te dik voor die knopjes.
Sinds wanneer worden patenten die zo'n gemeengoed zijn geworden, nog geaccepteerd?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef Klonk het volgende:
Laatste nieuws uit de patentoorlog: http://www.androidplanet.(...)ck-android-in-gevaar
Sinds Apple.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden patenten die zo'n gemeengoed zijn geworden, nog geaccepteerd?
Kun je nog in het recovery menu komen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:30 schreef Klonk het volgende:
Mag ik even mopperen, Experia Arc gekocht, supertoestel, tot gisteravond, ineens poef uit, en nu blijft ie rebooten en dat na precies 16 dagen![]()
Ben even niet zo heel gelukkig...
Sinds dat patenten 10 jaar voordat ze worden goed gekeurd al worden ingediend...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden patenten die zo'n gemeengoed zijn geworden, nog geaccepteerd?
Hmm heb je alle opties nagekeken? Misschien kun je de pagina verversen of een screenshot maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef Braddie het volgende:
gelijk updaten als je hem krijgt als er nog 2.3.3 op staat kan er een batterij bug inzitten waardoor ie niet erg lang meegaat."
Dat kan ik niet... hij staat bij mij op 2.3.3 maar hij zegt dat er geen updates te krijgen zijn, niet via kies.. niet via m`n SII zelf...
ZOU HET NIET DOEN, kans is groot dat je root vanzelf ongedaan gemaakt word. Welke nexus? Want HTC heeft laatst wat heel lulligs gedaan in de systeemsoftware update, een hogere hboot, dus niet alleen word je root ongedaan gemaakt dan, maar kun je ook niet meer overnieuw rooten voorlopig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef 1517 het volgende:
Mijn Nexus wil al een week lang updaten naar nieuwe systeemsoftware maar heb de mijne geroot.
Nu weet ik niet zeker of dit zonder problemen kan, heb namelijk ook geen ervaring met backuppen en wil niet alles kwijt raken.
Kijk gewoon of er een nieuwere custom rom is van de versie die jij draait, en die updaten naar laatste.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef 1517 het volgende:
Mijn Nexus wil al een week lang updaten naar nieuwe systeemsoftware maar heb de mijne geroot.
Nu weet ik niet zeker of dit zonder problemen kan, heb namelijk ook geen ervaring met backuppen en wil niet alles kwijt raken.
Nexus one of nexus S slimmerd, zijn beide google nexusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:18 schreef 1517 het volgende:
Google Nexus, ik draag geen custom rom. Alleen wat apps hier en daar die Root eisen.
Vind de stock rom erg fijn, hou van minimalisme. Weet niet welke custom rom dat bied
Hihi pardon. Nexus Squote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nexus one of nexus S slimmerd, zijn beide google nexus
Goedzo.quote:
SuperOneClickquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
LG gaat blijkbaar de Optimus 2X nooit updaten, dus ga ik maar rooten.
Nu nog uitvinden hoe dat te doen.
Thanks, zal me er eens in in die custom rom verdiepen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goedzo.
Rom zonder costum shit, wel heel nieuw:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1229056
NEEquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:49 schreef 1517 het volgende:
[..]
Thanks, zal me er eens in in die custom rom verdiepen.
kan ik zorgeloos update naar nieuwe firmware?
Het lukt mij steeds niet om die rom te installeren op mijn O2X. Op een of andere manier kapt hij er halverwege mee .quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
SuperOneClick
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1037751
installeren van een rom duurt iets van 2 minuten in totaal(+opstarten). Ik kan je Cyonegen mod aanradenWel de nightlies
Erg jammer inderdaad, qua specs en met de juiste rom erbij is het een beest van een telefoon waar ik de komende resterende 1,2 jaar van mijn abo niet over zal gaan klagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
LG gaat blijkbaar de Optimus 2X nooit updaten, dus ga ik maar rooten.
Nu nog uitvinden hoe dat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop