SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Ik zeg ook niet dat het dé oplossing is, maar dat het kan bijdragen aan jezelf leuker vinden. Natuurlijk draait het in eerste plaats om zelfvertrouwen, maar zulke dingen kunnen wel een beetje helpen. Het zal echt niet zo zijn dat als jij opeens totaal andere kleding en uiterlijk neemt dat alle vrouwen opeens je vriendin willen zijn, maar ze zullen je ongetwijfeld eerder opmerken dan als je er als een mega nerd bij loopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:45 schreef firefly3 het volgende:
Het is maar een tijdelijk iets, zodra het gevoel weg is omdat je kleding verouderd of omdat je een vlek op je shirt hebt dan ben je alsnog niet gelukkig. Geluk en zelfvertrouwen moet van binnenuit komen en niet van externe factoren. Hierdoor worden mensen aantrekkelijker voor de ander.
Ik had meer het gevoel/de gedachte van; wat een goedkope persoon, proberen te flirten via de telefoon. Ik ben heus niet de enige, maar goed, ik speelde het spelletje wel mee (uit verveling).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak er in je hoofd gewoon iets heel moois van, want in werkelijkheid zal het vaak tegenvallenHet gaat erom dat je ophangt met een glimlach en een leuk gevoel er aan overhoudt.
Wat een devaluerende gedachten naar jezelf toe en naar haar. Waarom is het goedkoop om te flirten via de telefoon en waarom zou ze dat persé bij iedereen doen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef mrk.n het volgende:
Ik had meer het gevoel/de gedachte van; wat een goedkope persoon, proberen te flirten via de telefoon. Ik ben heus niet de enige, maar goed, ik speelde het spelletje wel mee (uit verveling).
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:54 schreef HiddenResponse het volgende:
Een compliment hoeft toch niet meteen met versieren gelinkt te worden
Nee, maar dat denken mensen wel vaak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:54 schreef HiddenResponse het volgende:
Fixed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar dat denken mensen mannen wel vaak.
Als het een verkoopster is, is er een kans dat ze dat doet bij alle mannelijke klanten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een devaluerende gedachten naar jezelf toe en naar haar. Waarom is het goedkoop om te flirten via de telefoon en waarom zou ze dat persé bij iedereen doen?
Dat weerhoudt mij er niet van toch complimenten te maken ondanks dat de ander dit mogelijk als versieren/flirten kan opvatten. Tevens zie ik het zelf dan ook niet altijd als een versierpoging. Het is een beetje afhankelijk van de context en de manier waarop.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Id_do_her het volgende:
Nee, maar dat denken mensen wel vaak.
Mrk.n Cactus1 en ik hebben zelf iets ervaren. Het is jammer dat je vraagtekens zet bij een interactie waar je zelf niet bij was. Komt dit door je eigen onzekerheid? (Serieuze vraag, want ik merk wel vaker hier dat er ervaringen worden neergezet als onwaar of op een andere negatieve manier worden neergezet terwijl mensen er niet eens bij waren). Ik denk dat mensen hier goed genoeg kunnen oordelen over wat ze zelf hebben meegemaaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:54 schreef HiddenResponse het volgende:
Gelukkig vroeg ze niet of je ook zwanger wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
Als het een verkoopster is, is er een kans dat ze dat doet bij alle mannelijke klanten.
Het mooiste compliment wat ik ooit kreeg wat toen ik de telefoon opnam en nadat ik hallo had gezegd degene aan de andere kant van de lijn zei: "goedemiddag mevrouw"
Hetzelfde kunnen wij mannen ook over vrouwen zeggen. Als we zeggen dat ze lekker ruikt denkt ze ook meteen dat ze versierd wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk gauwer dat mannen eerder het gauwer als versierpoging zien, juist omdat die complimentjes niet gauw gewend zijn. Bij vrouwen is het heel gewoon om onder elkaar complimentjes te geven en ook naar mannen toe , denk meer dat mannen zoiets juist gauwer als versierpoging zien omdat ze het niet zo gewend zijn.
Nogmaals, dat is van persoon, context en de wijze waarop het wordt gezegd afhankelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef firefly3 het volgende:
Hetzelfde kunnen wij mannen ook over vrouwen zeggen. Als we zeggen dat ze lekker ruikt denkt ze ook meteen dat ze versierd wordt.
Klopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk gauwer dat mannen eerder het gauwer als versierpoging zien, juist omdat die complimentjes niet gauw gewend zijn. Bij vrouwen is het heel gewoon om onder elkaar complimentjes te geven en ook naar mannen toe , denk meer dat mannen zoiets juist gauwer als versierpoging zien omdat ze het niet zo gewend zijn.
Mee eens, maar dit zei ik om een mannen vs vrouwen gedoe te voorkomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is van persoon, context en de wijze waarop het wordt gezegd afhankelijk.
Dat kon ze horen aan je stem?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig vroeg ze niet of je ook zwanger was
Je lijkt mijn broertje welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het een verkoopster is, is er een kans dat ze dat doet bij alle mannelijke klanten.
Het mooiste compliment wat ik ooit kreeg wat toen ik de telefoon opnam en nadat ik hallo had gezegd degene aan de andere kant van de lijn zei: "goedemiddag mevrouw"
nee, dat kan ik alle eerlijkheid nee op zeggen , sterker nog het is weleens door iemand die ik ken en wat door een man was gezegd . Het enige wat hij er mee zegt is dat het een lekkere parfum is en geen versierpoging.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hetzelfde kunnen wij mannen ook over vrouwen zeggen. Als we zeggen dat ze lekker ruikt denkt ze ook meteen dat ze versierd wordt.
Sommige mensen denken wel meer te kunnen dan dingen horen aan je stem, maar dat is meer voor in TRUquote:
Ik was toen 13.quote:
Hij weet vast het verschil wel. Je gaat dan van een zakelijk gesprek naar een meer intiem gesprek, niet omdat zij al in die intiem gesprek mode zit, maar omdat ze eerst zakelijk bezig was en op een gegeven moment toegeeft aan een leuk gesprek. Zulke dingen gebeuren, het zijn ook mensen aan de andere kant van de lijn met emoties.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |