abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103234367

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103234443
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:45 schreef firefly3 het volgende:

Het is maar een tijdelijk iets, zodra het gevoel weg is omdat je kleding verouderd of omdat je een vlek op je shirt hebt dan ben je alsnog niet gelukkig. Geluk en zelfvertrouwen moet van binnenuit komen en niet van externe factoren. Hierdoor worden mensen aantrekkelijker voor de ander.
Ik zeg ook niet dat het dé oplossing is, maar dat het kan bijdragen aan jezelf leuker vinden. Natuurlijk draait het in eerste plaats om zelfvertrouwen, maar zulke dingen kunnen wel een beetje helpen. Het zal echt niet zo zijn dat als jij opeens totaal andere kleding en uiterlijk neemt dat alle vrouwen opeens je vriendin willen zijn, maar ze zullen je ongetwijfeld eerder opmerken dan als je er als een mega nerd bij loopt.
pi_103234478
Het is overigens wat de PUA community vroeger altijd deed, kleding, gadgets, openingszinnen etc om een goed gevoel op te wekken voor jezelf. Maar dit zijn allemaal tijdelijke hulpmiddeltjes.

Nu komt het erop neer dat je zelf daadwerkelijk goed genoeg bent als mens zijnde, ongeacht wat. Om meer succes te hebben met vrouwen moet je uiteraard zoveel mogelijk ervaring op doen, maar dat is met alles zo in het leven. In principe is het een mooi begin, om de dingen te waarderen die je hebt en niet zo wanhopig op zoek te gaan naar een vrouw. Inplaats daarvan leer je te genieten van de interacties met een vrouw, ongeacht wat het eindresultaat is. Je wordt steeds natuurlijker en niet meer als een robot. Iemand die net begint met tennis zal ook als een robot tennis gaan spelen, op een gegeven moment gaat het vloeiend :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103234528
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maak er in je hoofd gewoon iets heel moois van, want in werkelijkheid zal het vaak tegenvallen :P Het gaat erom dat je ophangt met een glimlach en een leuk gevoel er aan overhoudt.
Ik had meer het gevoel/de gedachte van; wat een goedkope persoon, proberen te flirten via de telefoon. Ik ben heus niet de enige, maar goed, ik speelde het spelletje wel mee (uit verveling). :+
pi_103234591
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef mrk.n het volgende:

Ik had meer het gevoel/de gedachte van; wat een goedkope persoon, proberen te flirten via de telefoon. Ik ben heus niet de enige, maar goed, ik speelde het spelletje wel mee (uit verveling). :+
Wat een devaluerende gedachten naar jezelf toe en naar haar. Waarom is het goedkoop om te flirten via de telefoon en waarom zou ze dat persé bij iedereen doen?
pi_103234614
Een compliment hoeft toch niet meteen met versieren gelinkt te worden :?
pi_103234629
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:54 schreef HiddenResponse het volgende:
Nee.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:55:25 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103234640
quote:
Nee, maar dat denken mensen wel vaak.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:56:15 #9
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103234658
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nee, maar dat denken mensen mannen wel vaak.
Fixed.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:56:52 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103234688
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat een devaluerende gedachten naar jezelf toe en naar haar. Waarom is het goedkoop om te flirten via de telefoon en waarom zou ze dat persé bij iedereen doen?
Als het een verkoopster is, is er een kans dat ze dat doet bij alle mannelijke klanten.

Het mooiste compliment wat ik ooit kreeg wat toen ik de telefoon opnam en nadat ik hallo had gezegd degene aan de andere kant van de lijn zei: "goedemiddag mevrouw" :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103234697
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Id_do_her het volgende:

Nee, maar dat denken mensen wel vaak.
Dat weerhoudt mij er niet van toch complimenten te maken ondanks dat de ander dit mogelijk als versieren/flirten kan opvatten. Tevens zie ik het zelf dan ook niet altijd als een versierpoging. Het is een beetje afhankelijk van de context en de manier waarop.
pi_103234699
Ik denk gauwer dat mannen eerder het gauwer als versierpoging zien, juist omdat die complimentjes niet gauw gewend zijn. Bij vrouwen is het heel gewoon om onder elkaar complimentjes te geven en ook naar mannen toe , denk meer dat mannen zoiets juist gauwer als versierpoging zien omdat ze het niet zo gewend zijn.
pi_103234702
quote:
Mrk.n Cactus1 en ik hebben zelf iets ervaren. Het is jammer dat je vraagtekens zet bij een interactie waar je zelf niet bij was. Komt dit door je eigen onzekerheid? (Serieuze vraag, want ik merk wel vaker hier dat er ervaringen worden neergezet als onwaar of op een andere negatieve manier worden neergezet terwijl mensen er niet eens bij waren). Ik denk dat mensen hier goed genoeg kunnen oordelen over wat ze zelf hebben meegemaakt :)
pi_103234731
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef heloef het volgende:

Als het een verkoopster is, is er een kans dat ze dat doet bij alle mannelijke klanten.

Het mooiste compliment wat ik ooit kreeg wat toen ik de telefoon opnam en nadat ik hallo had gezegd degene aan de andere kant van de lijn zei: "goedemiddag mevrouw" :')
Gelukkig vroeg ze niet of je ook zwanger was :')
pi_103234753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk gauwer dat mannen eerder het gauwer als versierpoging zien, juist omdat die complimentjes niet gauw gewend zijn. Bij vrouwen is het heel gewoon om onder elkaar complimentjes te geven en ook naar mannen toe , denk meer dat mannen zoiets juist gauwer als versierpoging zien omdat ze het niet zo gewend zijn.
Hetzelfde kunnen wij mannen ook over vrouwen zeggen. Als we zeggen dat ze lekker ruikt denkt ze ook meteen dat ze versierd wordt.
pi_103234793
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef firefly3 het volgende:

Hetzelfde kunnen wij mannen ook over vrouwen zeggen. Als we zeggen dat ze lekker ruikt denkt ze ook meteen dat ze versierd wordt.
Nogmaals, dat is van persoon, context en de wijze waarop het wordt gezegd afhankelijk.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:59:58 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103234813
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
Klopt.
Ik krijg zelden een compliment.
Misschien dat ik daarom enorm ongemakkelijk word van complimenten. :')
C'est la vie
pi_103234817
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nogmaals, dat is van persoon, context en de wijze waarop het wordt gezegd afhankelijk.
Mee eens, maar dit zei ik om een mannen vs vrouwen gedoe te voorkomen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:00:22 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103234829
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gelukkig vroeg ze niet of je ook zwanger was :')
Dat kon ze horen aan je stem?
C'est la vie
pi_103234853
quote:

[..]

Je lijkt mijn broertje wel :P
pi_103234856
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

nee, dat kan ik alle eerlijkheid nee op zeggen , sterker nog het is weleens door iemand die ik ken en wat door een man was gezegd . Het enige wat hij er mee zegt is dat het een lekkere parfum is en geen versierpoging.
pi_103234862
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:00 schreef heloef het volgende:

Dat kon ze horen aan je stem?
Sommige mensen denken wel meer te kunnen dan dingen horen aan je stem, maar dat is meer voor in TRU :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:02:12 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103234889
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:01 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Je lijkt mijn broertje wel :P
Ik was toen 13.
Gelukkig is het nu wel duidelijk dat ze een man aan de lijn hebben. :')
C'est la vie
pi_103234945
quote:

[..]

Hij weet vast het verschil wel. Je gaat dan van een zakelijk gesprek naar een meer intiem gesprek, niet omdat zij al in die intiem gesprek mode zit, maar omdat ze eerst zakelijk bezig was en op een gegeven moment toegeeft aan een leuk gesprek. Zulke dingen gebeuren, het zijn ook mensen aan de andere kant van de lijn met emoties.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:03:51 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103234951
Veel mannen vatten iets simpels al snel op als versier poging. Je ziet er leuk uit is een compliment niet meer niet minder. Maar heel vaak denken mannen door.

Als elke vrouw die ooit een compliment gemaakt heeft naar mij over me kleding als versierpoging had ik nu een hele harem gehad :D

Kennelijk zie ik er altijd netjes uit. Want hoor het met zeer grote regelmaat, zelfs van mannen. Echter trek ik gewoon aan wat ik zelf wil.

@firefly3
Ik ben niet de enige die je vind door drammen wanneer iets niet in je straatje past. Maar heel veel users.

Neem dat van me aan, je zegt zelf dat je dingen moet aannemen van andere mensen dus begin er zelf eens mee.

Mij boeit het niet als je een permban krijgt. Het boeit me ook niet als je blijft mits je eens normaal gaat doen. Blijf jij je huidige gedrag vol houden mag je van mij weg.

Dus doe je voordeel er mee.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')