Neequote:
Diep vanbinnen zijn we allemaal vlees en haar toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat je je moeder als vlees beschouwd.
Is dat konijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Axia het volgende:
Laatst bij mijn beste vriendin hele lekkere lapis gegeten. Haar moeder had het gemaakt.
En supermalt voor mij! Als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal het proberen..of mijn nicht lief aankijken.
Volgens mij is je moeder een kutwijf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Liveitup het volgende:
sjonge, moet dringend eens Surinaams gaan eten want ik mis kennelijk iets.
Zal dit wel moeten doen zonder medeweten van me moeder want daar kan ze niet mee lachen.
Ze zit op het randje van racisme, j eweet?
Hoor je wel vaker he van Grieken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Liveitup het volgende:
Zal dit wel moeten doen zonder medeweten van me moeder want daar kan ze niet mee lachen.
Das smerig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En supermalt voor mij! Als je toch bezig bent
Leuke moeder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Liveitup het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Axia het volgende:
Laatst bij mijn beste vriendin hele lekkere lapis gegeten. Haar moeder had het gemaakt.
Ik zou nooit met een Turkse thuis mogen komen dan trapt ze me het huis uit, heeft ze al gezegd....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij is je moeder een kutwijf..
Je zou gewoon eens met een donker meisje thuis moeten komen..of beter nog een Turk.
Kan je lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |