Dat ben ik ook. Beetje bleek op die foto.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef Ron.Jeremy het volgende:
* Ron.Jeremy kijkt in fobo van krioro...
Ik dacht dat krioro een creool was
Ik ben nu te skeer voor de trein rememberquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Breng ze even langs dan, ik ben Lazy vandaag.
Grappig, er staat Djogo biri, dat n'a biri. Op Atlas stond Atlas biri, dat n'a firiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik was er vorige maand, ga in maart weer denk ik.
Hier hebben ze vast wel Parbo btw: http://www.djogonights.nl/.
Aightquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben nu te skeer voor de trein remember![]()
Ik neem ze wel voor je mee naar FYAH
Zet thee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:35 schreef Chocolatebear het volgende:
TS komt eindelijk thuis na een zware dag vol klussen. Trek hebbende in een koele verfrissing trok ik de koelkast open, in de hoop dat er nog een heerlijk verfrissend drankje in de koelkast zou staan. Echter tot mijn verbazing stond er enkel nog één blikje Fernandes Green Punch in de koelkast. Uit wanhoop besloot ik de groene chemische inhoud maar te drinken, in de hoop mijn haast onverzadigbare dorst te stillen.
Helaas, na drie slokken kwam ik er achter dat dit spul echt niet te drinken is. Wie de fuck kan nou genieten van deze mierzoete troep? Negers?
Nu heb ik dus nog steeds dorst en ik heb niks anders in huis.[ afbeelding ]Wie komt mij wat te drinken brengen?
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Liveitup het volgende:
Grieks eten is trouwens wellicht nog lekkerdur
Nopequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Liveitup het volgende:
Bestaat uit 5 kg vlees(waarvan je niet weet welk dier ze ervoor hebben geslacht) en tzaziki.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Liveitup het volgende:
En daarom heb jij geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Liveitup het volgende:
Ech wel, ik ben half Grieks dus ik ben bevooroordeeld
Als me moeder dit leest wordt ze woestquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bestaat uit 5 kg vlees(waarvan je niet weet welk dier ze ervoor hebben geslacht) en tzaziki.
No thanks.
Je bent me geld schuldig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Liveitup het volgende:
Ech wel, ik ben half Grieks dus ik ben bevooroordeeld
En een gehaktbal waar ze kaas in proppen.......quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bestaat uit 5 kg vlees(waarvan je niet weet welk dier ze ervoor hebben geslacht) en tzaziki.
No thanks.
Lees de OP nog eens goed?quote:
Ow we hebben weer te maken met een nationalist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Als me moeder dit leest wordt ze woest![]()
![]()
En Grieks vlees is topkwaliteit
Of indonesisch! Lemper (L).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef JackieBrown het volgende:
Trek in surinaams eten door dit topic.
Da's toch ook niet leuk voor je moeder?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef Liveitup het volgende:
Grieks vlees is van topkwaliteit omdat ik het vergelijk met Griekse meiden.
snap je?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Da's toch ook niet leuk voor je moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |