Haten op kousebandquote:
Dat heb ik ook nog in de kelder staan geloof ik, maar dat is waarschijnlijk over datumquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ook nog verse coconut juice met vruchtvlees in de koelkast.
Je weet niet wat kouseband is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ook nog verse coconut juice met vruchtvlees in de koelkast.
[..]
Haha wat.
Eet je dat nu? Nicequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat heb ik ook nog in de kelder staan geloof ik, maar dat is waarschijnlijk over datumDrink het nooit.
Tuurlijk wel, alleen wat is daar "quote:
Geen mij dan liever sopropo (voor de leken: lees bittermeloen)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haten op kouseband
[ afbeelding ]
[..]
Dat heb ik ook nog in de kelder staan geloof ik, maar dat is waarschijnlijk over datumDrink het nooit.
Deel mattie! Behalve de Fernandes dan.quote:
Beetje gay dit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:02 schreef Liveitup het volgende:
Ik breng je wel wat drinken, mond open want ik ga SPUITEN
Yes. Kokosnootquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eet je dat nu? Nice! Ik had die kokosnoot fresh opengekapt net nog
.
Wél gevuld met gehakt danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:00 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Geen mij dan liever sopropo (voor de leken: lees bittermeloen)
Bij AH is 'ie sinds kort 70 cent geworden ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:01 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Waar kost Fernandes het goedkoopst??
You gotta pass me first mo'fuckaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:03 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Sorry, dan doe ik het wel bij jou
Jij snapt het mattie: gevulde sopropoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wél gevuld met gehakt dan. Of okersoep
. Bita wiri
. Antroewa
.
[..]
Bij AH is 'ie sinds kort 70 cent geworden ofzo. Naaiers, al die andere blikjes zijn nogsteeds hetzelfde
.
hahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
You gotta pass me first mo'fucka.
[ afbeelding ]
Deze man weet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jij snapt het mattie: gevulde sopropo![]()
Tayawiri, bitawiri, oker, antroewa, etc.![]()
![]()
Box brada. Gritbana soep, kwi-kwi, moks' alesiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jij snapt het mattie: gevulde sopropo![]()
Tayawiri, bitawiri, oker, antroewa, etc.![]()
![]()
Bakabana met pindasambelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Box brada. Gritbana soep, kwi-kwi, moks' alesi.
M'n moeder had laatst gemberbier gemaakt, god damn sonquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Bakabana met pindasambel
Telo met trie
IJskoude orgeade en dawet
Zijn Surinaamse gerechten, dat laatste zinnetje betekent 'maar m'n buik zit vol toch'quote:
In wat voor dorp woon jij dan??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:12 schreef Liveitup het volgende:
Suriname ben ik nog nooit geweest en zulke restauranten zijn hier echt niet te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |