Een extra reden om het dus te gaan drinken. Ik ben momenteel een schriele bleekscheet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:27 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Een slok en je verandert in een neger.
Moet altijd niezen bij de eerste slokquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die cream ginger. Als je daar een slok van neemt hoort je neus te prikkelen
.
Hoe kan het dat jij niet dik bent?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar ik heb niet alle smaken. Daarnaast is die 7 liter binnen een week op
Rood!??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
Die rode is wel lekker
[ afbeelding ]
Dat vraag ik mezelf dagelijks af. Ik eet als een malle. Heb vandaag ontbeten met kapsalon en chocoladetaartquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij niet dik bent?
Snelle spijsvertering?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf dagelijks af. Ik eet als een malle. Heb vandaag ontbeten met kapsalon en chocoladetaart
Man, ik jaren hetzelfde gewild, verkopen ze het gewoon bij de avondwinkel hier op de hoekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef Yi-Long het volgende:
Maarre....
.... eigenlijk moet gewoon Coca Cola Vanille terugkomen...
Deze manquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef Yi-Long het volgende:
Maarre....
.... eigenlijk moet gewoon Coca Cola Vanille terugkomen...
Wat is deze?!quote:
Denk het. Of ik word een fatty zodra ik 25+ ben.quote:
Fernandes drink jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef Infinitum het volgende:
Zelfs ik vind Fernandes te zoet en ik ben een echte zoetekauw
Glazuur van je tanden lost op in je mond. Kan je wel weer goed als orale prostituee te werk gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef Infinitum het volgende:
Zelfs ik vind Fernandes te zoet en ik ben een echte zoetekauw
Dat ik een zoetekauw ben impliceert dat ik van zoet hou lijkt mij (ik weet dat een zoetekauw graag zoete dingen EET)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
Glazuur van je tanden lost op in je mond. Kan je wel weer goed als orale prostituee te werk gaan.
Gelukkig drink ik het niet he, en ben zeer tevreden met mijn huidige baanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
Glazuur van je tanden lost op in je mond. Kan je wel weer goed als orale prostituee te werk gaan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf dagelijks af. Ik eet als een malle. Heb vandaag ontbeten met kapsalon en chocoladetaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |