Die laatste twee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:49 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben geen neger, maar toch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:49 schreef Joran-Joran het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je vergeet die gele mattie, die is omin lekker. Die bruine/oranje is wel viesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:56 schreef Yi-Long het volgende:
Fernandes is heerlijk. De groene, de blauwe, en de roze.
wut? dr zijn er toch maar 4?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:59 schreef Foxxwood. het volgende:
[..]
Je vergeet die gele mattie, die is omin lekker. Die bruine/oranje is wel vies
Zijn er best veel, maar ze slaan niet altijd aan en dan zijn ze zó weer weg en in andere landen slaan er weer andere aan etc.quote:
Dit dus. Fernandesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:35 schreef o.us het volgende:
Ik ben geen neger en Fernandes is baas. TS heeft geen smaak.
Neen, en eigenlijk durf ik nooit meer een blikje/glas Fernandes aan mijn lippen te zetten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:18 schreef Juminelle het volgende:
Moet toegeven dat de groene wel het minst lekker is trouwens. Nooit cherry bouquet geproefd Chocolate?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan drink je een ijskoud blikje Coca-Cola, dat doet mij zeer goed als ik dorst heb en zin heb in frisdrank.
quote:Trek hebbende in een koele verfrissing trok ik de koelkast open, in de hoop dat er nog een heerlijk verfrissend drankje in de koelkast zou staan. Echter tot mijn verbazing stond er enkel nog één blikje Fernandes Green Punch in de koelkast.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
Die rode is wel lekker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:19 schreef JulesWinnfield het volgende:
Fernandes Blauw![]()
![]()
Overige Fernandes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |