Ja fijn, ik zou het wel gezellig vinden om samen met mijn toekomstige vriendin onder douche te gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag.
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
En het nut van dat is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
V&D is kut trouwens, kun je Lego kopen met 50% korting met Airmiles, maar de optie 'Betalen met Airmiles' is er niet. "Storing mevrouw" Vorige keer ook al zo.
Nu ik toch aan het klagen ben: ik wil dat Nederland kinderen op een basisschool toelaat vanaf 3,5. Ik zet zn rugtas vast klaar.
... Je weet waar dit Topic over gaat hè?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
V&D is kut trouwens, kun je Lego kopen met 50% korting met Airmiles, maar de optie 'Betalen met Airmiles' is er niet. "Storing mevrouw" Vorige keer ook al zo.
Nu ik toch aan het klagen ben: ik wil dat Nederland kinderen op een basisschool toelaat vanaf 3,5. Ik zet zn rugtas vast klaar.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef iiZeaLoTx het volgende:
[..]
... Je weet waar dit Topic over gaat hè?
Over mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef iiZeaLoTx het volgende:
[..]
... Je weet waar dit Topic over gaat hè?
Sorry ik wist niet dat je zo gefrustreerd wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Het nut van wát, Tijn? Communiceer toch eens duidelijk!
Het is een rebus. Hij doet het expres.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef ArTiC het volgende:
Wat een TT weer...moet ik weer een uur puzzelen wat er nou staat.
Hij is er echt helemaal klaar voor, enorm aan toe. Denk dat dat goed zou zijn voor hem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je zo gefrustreerd was![]()
Je kind zo vroeg naar school sturen
Duh, weet je hoeveel tijd voor jezelf je dan hebt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je zo gefrustreerd was![]()
Je kind zo vroeg naar school sturen
Net zoveel als nu, want ik werk heel de week.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Duh, weet je hoeveel tijd voor jezelf je dan hebt?
Dus als ik kinderen neem en die naar school stuur heb ik meer tijd voor mezelf?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Duh, weet je hoeveel tijd voor jezelf je dan hebt?
Begrijpen lezen is moeilijk voor sommigequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een rebus. Hij doet het expres.
Van mij mag hetquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is er echt helemaal klaar voor, enorm aan toe. Denk dat dat goed zou zijn voor hem.
Ik vond het ook al raarquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik kinderen neem en die naar school stuur heb ik meer tijd voor mezelf?
Begrijpend schrijven ook...ofniet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begrijpen lezen is moeilijk voor sommige
[..]
Van mij mag het
Jullie snappen ook niks. Geeft niet, zijn we wel gewend.quote:
Ik zie het al een typefoutquote:
En toch kunnen jullie niet zonder onsquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie snappen ook niks. Geeft niet, zijn we wel gewend.
Nee...als je een kind hebt wat nar school gaat heb je meer tijd voor jezelf....ik zou bijna een kind van 4 adopteren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie snappen ook niks. Geeft niet, zijn we wel gewend.
Zonder jullie wel hoor. Heus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kunnen jullie nie zonder ons
Kunnen we dat nie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kunnen jullie niet zonder ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |