quote:Exotic is groen, er zit ananas enzo in als ik me niet vergis. Pomelo is roze, daar zit roze grapefruit in. In Belgie is de Pomelo weer groen.
Op zaterdag 06 juli 2002 16:41 schreef Emizea het volgende:[..]
Ja joh? Bedoel je niet Fanta grapefruit??? Want Exotic heb ik hier niet gezien? Of het heette toch anders en ben ik in de war!
De fanta die ik heb gezien en gedronken daar heb ik hier nooit gezien!
Kunnen we trouwens niet een online petitie opstellen en eisen dat ze het weer terug brengen op de markt ?
Grappig, zette ik het er net bij in een topic over eten/drinken dat je mist kom ik dit topic tegen.
Volgens mij zat er in Ice Cola geen caffeine, dat vond ik wel een voordeel. Voor de rest had het een lekkere kaneelsmaak.
Ik denk dat het ook niet zo zuur was als gewone cola, dus minder slecht voor je tanden enzo. Jammer dat ze het niet een beetje beter in de markt hebben gezet.
-We waren niet zo rijk in de jaren 90, dus waren alleen de weekends bestemd voor snoep en fris
quote:Same here, alleen frisdrank en chips in het weekend. Maar volgens mij was dat nog bij vrij veel gezinnen vroeger.
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:53 schreef bloempjuh het volgende:
We waren niet zo rijk in de jaren 90, dus waren alleen de weekends bestemd voor snoep en fris
Toen ik heel klein was kreeg ik bijna nooit snoep, ik vroeg er dan ook niet om en het boeide me niet, wel prima eigenlijk.
Ik zou zeggen, mail die lui van 7-up eens waarom het niet meer te koop is in NL. Heb het zelf een tijdje geleden gedaan voor die Pepsi Blue maar kreeg min of meer het antwoord dat ze er niets over kunnen zeggen (of het nog eventueel terugkomt).
7up Ice Cola
Met een opzwepend woestijnmuziekje, met een jongen en een meisje die smachten naar ice cola.
Was lekker spul
Wat vinden jullie van 7up Tropical Splash? Da's ook zo doorzichtig als het maar zijn kan. Persoonlijk heb ik na 2 glazen wel genoeg gehad voor de rest van mijn leven...
maar pepsi blue (blauwe cola) is excact 7up ice cola, alleen dan met blauwe kleurstof (a la koelvloeistof/antivries voor in de auto )
en dat was vorig jaar met kerst overal te krijgen, misschien dat het terug komt...
maar ja... ik ben ook 1 van de (ik dacht weinigen) die 7up ice cola mist!! (niemand die ik ken heeft er ooit van gehoord... en toch hebben ze het allemaal op vroeger!)
voor degenen die het niet kennen! Komt uit 1995/1996
[Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 19-08-2003 12:38]
en niemand gelooft me als ik vertel dat dat echt bestond, ik dacht al bijna dat ik het gedroomd had!
echt jammer dat het weg is...
quote:Dat had ik ook jah, dacht even dat ik gek geworden was.
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:42 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
7up ice cola was zoooo lekker...en niemand gelooft me als ik vertel dat dat echt bestond, ik dacht al bijna dat ik het gedroomd had!
echt jammer dat het weg is...
quote:Ja, maar helaas voor alle liefhebbers van 7-up ice cola: deze blue was een speciale versie alleen voor de kerst. De ECHTE blue smaakt zeker anders. Meer een bosbessen smaak. Ik vind hem lekkerder dan de blue die we hier met kerst in nederland hadden maar smaken verschillen nou eenmaal..
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
ik mis het ook!maar pepsi blue (blauwe cola) is excact 7up ice cola, alleen dan met blauwe kleurstof (a la koelvloeistof/antivries voor in de auto
)
en dat was vorig jaar met kerst overal te krijgen, misschien dat het terug komt...
maar ja... ik ben ook 1 van de (ik dacht weinigen) die 7up ice cola mist!! (niemand die ik ken heeft er ooit van gehoord... en toch hebben ze het allemaal op vroeger!)
[afbeelding] voor degenen die het niet kennen! Komt uit 1995/1996
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |