abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4909244
Exotic kan je ook in 1.5 liter fles kopen hoor. Is al weken lang in de supermarkt. Groene fles idd.
pi_4909252
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 16:41 schreef Emizea het volgende:

[..]

Ja joh? Bedoel je niet Fanta grapefruit??? Want Exotic heb ik hier niet gezien? Of het heette toch anders en ben ik in de war!

De fanta die ik heb gezien en gedronken daar heb ik hier nooit gezien!

Exotic is groen, er zit ananas enzo in als ik me niet vergis. Pomelo is roze, daar zit roze grapefruit in. In Belgie is de Pomelo weer groen.
...
  zondag 7 juli 2002 @ 00:30:20 #28
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_4913412
Hahahahahahah.... dit is zoooooo'n cool topic.... ik herinner me dat ook jah... maar ik wist nou niet waar het vandaan kwam... of je het kon kopen in de winkel etc.
Ik dacht altijd dat het 7up met Cola was...
Maar jah. ... inderdaad dat dat niet meer verkrijgbaar is (volgens mij dan)
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
pi_4913640
eigenlijk net een soort Punica verhaal.
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  zondag 7 juli 2002 @ 15:12:35 #30
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_4917888
Er staat mij indd. ook nog iets vaag van bij dat er ooit zoiets geweest is, maar voor de rest weet ik het niet meer... als iemand nou ff een plaatje ofzo van zo'n fles kan vinden.
pi_4917906
Maar het was toch gewoon doorzichtige cola??
het smaakte precies hetzelfde..
dus als je het weer wilt dan drink je maar gewoon cola met je ogen dicht en dan denk je dat het doorzichtig is
  zondag 7 juli 2002 @ 20:22:47 #32
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4920816
de pomelo en exotic kan je hier krijgen net als de lemon en de orange
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 02:56:39 #33
53706 Luna_tic
maar niet gek
pi_12155339
het was een 7-up/cola-mix toch? vond het toen heel lekker.. maar ging al snel vervelen..
eigenlijk boeit het totaal niet
pi_12173237
...maar nog steeds geen afbeelding van een Ice-cola blikje/fles..?
  Moderator vrijdag 1 augustus 2003 @ 22:30:58 #35
42184 crew  DaMart
pi_12173430
Dat was inderdaad erg lekker spul. Helaas wordt het niet meer verkocht. Volgens mij was het toen als test in Nederland, om te zien of het aan zou slaan. Als dat het geval zou zijn, zou het in meer landen op de markt worden gebracht, als het niet aan sloeg, zou het uit de handel worden genomen... of zoiets... we kunnen wel raden welk scenario zich heeft afgespeeld.

Kunnen we trouwens niet een online petitie opstellen en eisen dat ze het weer terug brengen op de markt ?

pi_12176135
Ik dronk dat altijd in de bioscoop

Grappig, zette ik het er net bij in een topic over eten/drinken dat je mist kom ik dit topic tegen.

Volgens mij zat er in Ice Cola geen caffeine, dat vond ik wel een voordeel. Voor de rest had het een lekkere kaneelsmaak.

Ik denk dat het ook niet zo zuur was als gewone cola, dus minder slecht voor je tanden enzo. Jammer dat ze het niet een beetje beter in de markt hebben gezet.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_12179259
hmmm ik ken het helemaal niet.
wel drink ik weleens cola met een klein beetje 7 up.
krijg kje een lekker fris citroen effect..
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_12179305
Ice Cola roeleerde. Ik lust helemaal geen gewone cola, maar dronk dat doorzichtige goedje elke keer als we voor zaterdagavond blikjes met ons favo drinken mochten uitzoeken

-We waren niet zo rijk in de jaren 90, dus waren alleen de weekends bestemd voor snoep en fris

Mon 'en!
pi_12179352
plaatje:

pi_12179593
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:53 schreef bloempjuh het volgende:
We waren niet zo rijk in de jaren 90, dus waren alleen de weekends bestemd voor snoep en fris
Same here, alleen frisdrank en chips in het weekend. Maar volgens mij was dat nog bij vrij veel gezinnen vroeger.

Toen ik heel klein was kreeg ik bijna nooit snoep, ik vroeg er dan ook niet om en het boeide me niet, wel prima eigenlijk.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_12505389
oh ja dat was lekker
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  maandag 18 augustus 2003 @ 19:30:27 #42
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_12531147
De Pepsi Blue die hier vorig jaar rond de kerst in Nederland te koop was had ERG veel weg van 7-up ice cola. Helaas is het nu nergens meer te krijgen. De originele Pepsi Blue uit Amerika was een tijdje geleden nog wel te koop bij de America Today (misschien nog steeds bij andere vestigingen maar bij de vestiging Arnhem niet meer).

Ik zou zeggen, mail die lui van 7-up eens waarom het niet meer te koop is in NL. Heb het zelf een tijdje geleden gedaan voor die Pepsi Blue maar kreeg min of meer het antwoord dat ze er niets over kunnen zeggen (of het nog eventueel terugkomt).

pi_12539974
De reclame die ze ermee op TV maakten was ook wel aardig.

As hot as... ICE
As cold as... FIRE

7up Ice Cola

Met een opzwepend woestijnmuziekje, met een jongen en een meisje die smachten naar ice cola.

Was lekker spul

Wat vinden jullie van 7up Tropical Splash? Da's ook zo doorzichtig als het maar zijn kan. Persoonlijk heb ik na 2 glazen wel genoeg gehad voor de rest van mijn leven...

dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:30:40 #44
8428 Racemol
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_12547323
Ja dat was echt lekker, jammer dat ze het niet meer verkopen
Wat een onzin, een signature..
  Moderator dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:33:23 #45
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12547392
ik mis het ook!

maar pepsi blue (blauwe cola) is excact 7up ice cola, alleen dan met blauwe kleurstof (a la koelvloeistof/antivries voor in de auto )

en dat was vorig jaar met kerst overal te krijgen, misschien dat het terug komt...

maar ja... ik ben ook 1 van de (ik dacht weinigen) die 7up ice cola mist!! (niemand die ik ken heeft er ooit van gehoord... en toch hebben ze het allemaal op vroeger!)

voor degenen die het niet kennen! Komt uit 1995/1996

[Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 19-08-2003 12:38]

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:42:23 #46
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_12547576
7up ice cola was zoooo lekker...

en niemand gelooft me als ik vertel dat dat echt bestond, ik dacht al bijna dat ik het gedroomd had!

echt jammer dat het weg is...

Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_12547837
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:42 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
7up ice cola was zoooo lekker...

en niemand gelooft me als ik vertel dat dat echt bestond, ik dacht al bijna dat ik het gedroomd had!

echt jammer dat het weg is...

Dat had ik ook jah, dacht even dat ik gek geworden was.
Nouja n heel topic vol met liefhebbers..
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:07:46 #48
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_12559034
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
ik mis het ook!

maar pepsi blue (blauwe cola) is excact 7up ice cola, alleen dan met blauwe kleurstof (a la koelvloeistof/antivries voor in de auto )

en dat was vorig jaar met kerst overal te krijgen, misschien dat het terug komt...

maar ja... ik ben ook 1 van de (ik dacht weinigen) die 7up ice cola mist!! (niemand die ik ken heeft er ooit van gehoord... en toch hebben ze het allemaal op vroeger!)

[afbeelding] voor degenen die het niet kennen! Komt uit 1995/1996

Ja, maar helaas voor alle liefhebbers van 7-up ice cola: deze blue was een speciale versie alleen voor de kerst. De ECHTE blue smaakt zeker anders. Meer een bosbessen smaak. Ik vind hem lekkerder dan de blue die we hier met kerst in nederland hadden maar smaken verschillen nou eenmaal..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')