abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103313849
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe verzorgen jullie eigenlijk het haar van jullie dreumes? Ivan heeft vaak een plukje op zijn achterhoofd met muizenissen erin vanwege het woelen tijdens het slapen. Ik kam het plukje, maar dat vindt hij flink waardeloos.
Wat Miss zegt over dat spulletje, ik gebruik bij Jaël gliss kur anti-klit spray en dat werkt echt bijzonder goed :) Bij Jaël is er anders echt geen doorkomen aan ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103313889
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 08:34 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Wat Miss zegt over dat spulletje, ik gebruik bij Jaël gliss kur anti-klit spray en dat werkt echt bijzonder goed :) Bij Jaël is er anders echt geen doorkomen aan ;)
ja :Y dat gebruiken we hier ook: thomas, ik en soms lucas voor de grap, die ik nl licht-behaard (8>

deze
( en *O* ruikt niet naar baby, vind ik fijner dan zwitsal)

donderdag 20 oktober 2011 @ 09:00:31 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103314148
:W

Haar borstelen doen we hier niet aan ;)

Emma, wat wordt je groot zeg! :o
Je bent al bijna net zo groot als Harry!

Sola, Harry slikt altijd de boel zo min mogelijk gekauwd door :D
Gewoon even hard slikken (en je ogen dichtknijpen daarbij).

Och arme Tirza. Koud water/koud washandje hielp bij mij altijd
pi_103314166
Hier elke dag zwitsal haar lotion. Met als gevolg dat ik de hele dag aan zijn haar aan het snuffelen ben :D
pi_103314789
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 08:34 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Nou, precies. Borstel en antiklitspul aanschaffen dus.

We hebben gister zijn haar eraf laten knippen omdat ik het vervelend vond dat hij er zoveel last van had. Als ik knoopjes dicht wou maken zaten zijn haren vaak in de weg, hij haalde de haren regelmatig uit zijn ogen en hij vond het kammen niet leuk. Dat laatste lukte trouwens wel - hij mocht intussen met crème spelen - maar leuk was anders. Het is wel maf dat de oplossing bij een jongetje naar de kapper gaan is terwijl je bij een meisje waarschijnlijk alles zou doen om het lange haar te preserveren.

Behold the beast:

[ Bericht 4% gewijzigd door Claudia_x op 20-10-2011 10:12:02 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103315699
leuk truitje!
zo'n babyborstel in het groot (zachte steeltjesharen ) *O* werkt hier wel echt fijner dan zo'n volwassen borstel (met harde steeltjes) -O-
omg.. ik hoop dat iemand t snapt :D
ik google ff (is mn middlename jwt)
plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oja en de tangle teaser schijnt ook n hit te zijn, was o.a. Taartjesfee heel enthousiast over

edit: solagratia: lucas vind dat ook lekker, haren kammen, hoeft eigk nooit, maar idd hoofdmassage :Y

[ Bericht 20% gewijzigd door -Caroline- op 20-10-2011 10:19:26 ]
pi_103315753
Zachte steeltjes op een borstel, meer haren bedoel je?

Gister wilde Amy steeds dat ik haar haar borstelde. Ze heeft amper haar, ze wilde gewoon graag een hoofdmassage :P
pi_103315842
Daan vind de borstel helemaal tof, wil ook steeds mijn haar borstelen (zijn haar is zo kort dat het niet meer gekamt hoeft te worden). Hij heeft wel een onhandige kruin midden op zijn hoofd waar vaak piekjes onstaan. Maar dan doe ik het met wat water en de borstel kammen en dan droogt het platter op.

quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:00 schreef Asyniur het volgende:
Sola, Harry slikt altijd de boel zo min mogelijk gekauwd door :D
Gewoon even hard slikken (en je ogen dichtknijpen daarbij).
Herkenbaar, al gaat het nu wel stukken beter.
Maar pepernoten (bedoelen jullie kruidnoten of echte pepernoten) zou ik zelf voor Daan nooit aan gedacht hebben om (al) te geven.
pi_103316105
z'n haar eraf Claudia? Jammer, vond het zo leuk staan, maar netgeknipte koppies zijn ook leuk hoor:D

Kruidnoten happyme!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:29:56 #185
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103316159
Cooki ik begreep je zonder foto *O*

Wow, Emma, wat een grote meid ben je!

Arme Tirza -O-

Kruidnoten zijn hier momenteel ook een hit.

En ook hier zwitsal haarlotion, blijf ik doen zolang hij niet na schooltijd thuiskomt en verteld dat zn vriendjes hem uitlachen omdat hij naar zwitsal ruikt :Y het kan
pi_103316182
Ik heb er nog buikpijn van, Troeta. ;( Ik zag hem vanochtend door het huis wandelen en was ook weer ineens heel verdrietig vanwege zijn haren die eraf zijn. Hij zag er zo engelachtig uit en nu is het meer een schoffie. :+ Maarja, het werd wel echt een beetje te gek.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:30:38 #187
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103316183
Wij moeten binnenkort ook met Aviva naar de kapper. Haar haarlemgte varieert van 5cm tot ruim 15, Mss wel 20cm :o

Kruidnoten durf ik nog niet.
Naar aanleiding vaan het groentegesprek hier eventjes geleden, hebben er hier de komkommer geherintroduceerd. Groot succes! Dank allen voor de tip! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103316247
Kan me voorstellen, ik ga het ook zo lang mogelijk uitstellen.
Ons buurjongetje van 3 heeft lange haren met krulletjes, zijn moeder heeft het nooit geknipt,behalve de pony en wat vervelende plukken. Het staat echt leuk!
Maar al die klitten en dat pijnlijke gekam lijkt me ook niks, ook voor een meisje niet.
pi_103316392
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef Troeta het volgende:
Kruidnoten happyme!
Zit wel veel suiker in die dingen hè :@ niet slecht bedoeld hoor, maar sommige mensen weten dat niet.
pi_103316488
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:33 schreef Troeta het volgende:
Kan me voorstellen, ik ga het ook zo lang mogelijk uitstellen.
Ons buurjongetje van 3 heeft lange haren met krulletjes, zijn moeder heeft het nooit geknipt,behalve de pony en wat vervelende plukken. Het staat echt leuk!
Maar al die klitten en dat pijnlijke gekam lijkt me ook niks, ook voor een meisje niet.
Ik wou ook nu met Ivan gaan zodat zijn haar nog wat kon groeien tot zijn verjaardag. :Y) Ik hoop dat de krullen er weer inspringen. Volgens de kapster kan het ook zo zijn dat ze niet meer terugkomen.
pi_103316543
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef pessie het volgende:
Cooki ik begreep je zonder foto *O*
En ook hier zwitsal haarlotion, blijf ik doen zolang hij niet na schooltijd thuiskomt en verteld dat zn vriendjes hem uitlachen omdat hij naar zwitsal ruikt :Y het kan
O+
en
_O-
pi_103316637
Claudia, ik vind het Ivan goed staan en het is nog best lang toch? :Y
mijn ervaring met krullen is dat ik dan juist niet moet borstelen maar moet "kroelen" :7 anders borstel ik ze er uit (bij mezelf he :D )
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:32:40 #193
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103318107
Wij hebben de haarlotion van etos baby... fijn spulletje!!
Zijn er hier ook nog kids met berg? Oona heeft nog steeds een beetje bovenop haar hoofd..

1hand modus... Oona op schoot met Uki op de andere helft van t scherm...
Zielig meisje vandaag... kan niets hebben.. veel hoge huiltjes.... net er maar een zetpil tegen aan gegooit... doe ik eigenlijk nooit zonder koorts, maar dit was zo zielig..hopelijk komt ze zo wat tot rust
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103318184
Hier geen haren die gekamd hoeven te worden. Wel al twee keer bij de kapper geweest. Althans, zij komt bij ons thuis. Zijn haren groeien best snel.

Arme Oona, hopelijk knap je snel op.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:37:46 #195
259886 pessie
pi_103318300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:32 schreef Reilain het volgende:

1hand modus... Oona op schoot met Uki op de andere helft van t scherm...
Zielig meisje vandaag... kan niets hebben.. veel hoge huiltjes.... net er maar een zetpil tegen aan gegooit... doe ik eigenlijk nooit zonder koorts, maar dit was zo zielig..hopelijk komt ze zo wat tot rust
Ook hier een ventje dat niet helemaal lekker in zn vel zit, maar dat is al even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103318388
Vervelend Pessie dat het al even duurt. Waar denk je zelf eigenlijk aan, eerder diaree of tandjes/kiezen?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:43:37 #197
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103318522
Ohhh _O_ voor de zetpil...
Ding zit er net een kwartiertje in... en mevrouw katapult zichzelf net van mijn schoot af richting haar speelgoed... Toch echt pijn geweest dus!!
Gok op een dikke vette kies linksboven...
Gister en vandaag ook al een niet zo'n lekkere luier... niet wat ik van haar gewent ben iig..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:45:37 #198
259886 pessie
pi_103318581
SPOILER
Er zit al bijna 2 maanden een dikke bult rechtsonder waar een kies komt te zitten, ik ben benieuwd wanneer die door komt.
pi_103318744
Hier duurde het ook lang voordat de eerste kiezen door waren. Steeds een paar dagen echt last. Nu zijn er 3 kiezen door (tegelijk), heeft meneer welgeteld 3 dagen rust gehad en begint het opnieuw.
Hopelijk voor hem duurt het niet zo lang voordat ze door zijn.
Maar ook hier echt ontlasting wat soms net zo dun is al water inderdaad. En die lucht....pffff
En niet stil willen liggen, van de week zat het echt overal.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:32:35 #200
259886 pessie
pi_103320484
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef As1981 het volgende:
Hier duurde het ook lang voordat de eerste kiezen door waren. Steeds een paar dagen echt last. Nu zijn er 3 kiezen door (tegelijk), heeft meneer welgeteld 3 dagen rust gehad en begint het opnieuw.
Hopelijk voor hem duurt het niet zo lang voordat ze door zijn.
Maar ook hier echt ontlasting wat soms net zo dun is al water inderdaad. En die lucht....pffff
En niet stil willen liggen, van de week zat het echt overal.

Fijn, die herkenning.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')