abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:48:45 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103282871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee, ik hoef niemand te verdedigen, maar het verbaast me dat de Apple Fanboys altijd zo neerbuigend doen, terwijl ze zelf niet merken wat voor inferieure rommel ze hebben, met opmerkingen als: Loopt niet soepel, inconsisten, etc.

Deze lui vergeten dat toen de iPhone uitkwam, je nog niet eens iets simpels als copy/paste kon doen, dat het ophalen van het adresboek van 1500 man, minutenlang duurde, en een Camera van 1 MP, terwijl elke telefoon destijds al rond de 2 had.

Het maakt me geen fuck uit wat voor telefoon iemand goed vind, maar puur objectief kan je zeggen dat Apple zeker qua verhouding prijs/kwaliteit verre van optimaal is.
Wel objectiviteit missen maar wel "inferieure rommel" gebruiken, hypocriet much? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_103287122
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee, ik hoef niemand te verdedigen, maar het verbaast me dat de Apple Fanboys altijd zo neerbuigend doen, terwijl ze zelf niet merken wat voor inferieure rommel ze hebben, met opmerkingen als: Loopt niet soepel, inconsisten, etc.

Deze lui vergeten dat toen de iPhone uitkwam, je nog niet eens iets simpels als copy/paste kon doen, dat het ophalen van het adresboek van 1500 man, minutenlang duurde, en een Camera van 1 MP, terwijl elke telefoon destijds al rond de 2 had.

Het maakt me geen fuck uit wat voor telefoon iemand goed vind, maar puur objectief kan je zeggen dat Apple zeker qua verhouding prijs/kwaliteit verre van optimaal is.
Maar waarom is de prijs/kwaliteit verhouding verre van optimaal dan? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door drbarisart op 19-10-2011 17:46:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')