Vandaar de "slechts een enkeling heeft zich er zo in verdiept dat ze ook de tracks uit 2002-2008 kennen." in mijn betoog :pquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef Krulliewullie het volgende:
Niet helemaal mee eens:
- Zelf luister ik nog maar twee jaar actief hardstyle maar de release van toen zijn niet mijn graadmeter; ik vind de nummers van daarvoor over het algemeen ook beter/leuker!
Goed punt. Ik ben er in mijn beredenering vanuit gegaan dat de uitslag van de DJ mag grotendeels door niet-jongere jeugd wordt bepaald (is helemaal niet zo, I know). Daarnaast heb ik ook alleen een afspiegeling gemaakt van mezelf: Ik laat me niet makkelijk manipuleren met marketing, maar inderdaad.. De massa wel, daar ben ik het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef Krulliewullie het volgende:- Ook vind ik dat marketing wel degelijk mening kan manipuleren. Met name jongere jeugd heeft de eigenschap om mening van hun omstanders aan te nemen en de dingen vet te vinden die populair zijn. De dj die erin slaagt om de meeste nummers bij deze groep te brengen én herkenning te creëeren (bekende meezing/handjeklapnummers) worden dan automatisch populair omdat die kinders niet verder kijken. Misschien als ze wat ouder zijn of écht liefhebber wel. Dit fenomeen zie je niet alleen bij muziek maar ook bij kleding, voedsel etc. etc. Bepaalde doelgroepen zijn gewoon extra gevoelig voor marketing en zijn makkelijk te manipuleren. Deze doelgroepen behoren meestal tot de massa (logisch, marketing richt zich ook op de massa).
Ik verwachtte een zwaar ondermaats nummertje maar dat valt nog reuze mee...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef xXMuziekIsLevenXx het volgende:
PLzz laat wat weten wat jullie hier van vinden...
ik wil weten wat jullie van dit nummer vinden..
Toffe track!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou naam zie, moet ik denken aan dit nummer, wat overigens niet erg is![]()
haha dat is hij zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik verwachtte een zwaar ondermaats nummertje maar dat valt nog reuze mee...
Synth deed me wel denken aan deze:
Wat ik trouwens een erg leuk nummertje vind![]()
![]()
Dat geldt voor een hoop genre's.. Valt ook weinig aan te veranderen denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
Slechte platen met een goede marketing kunnen in deze scene wel een hit worden, daar zit het probleem.
Verder is het idd ook een kwestie van smaak, maar mijn smaak wordt het steeds minder...
Dit is zeker waar. Hardstyle is booming, groter dan ooit. Maar het is niet meer de muziek waar ik van ben gaan houden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef Levitas het volgende:
Blijf bij m`n mening dat hardstyle niet dood aan het gaan is, maar in een soort van revolutie zit. Of dit nou bij ons in de smaak valt of niet. Feesten verkopen sneller uit dan ooit, aantal nieuwe producers op komst (Aron!!!!!), maar bovenal: Het buitenland.
Snap ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
ADE - Cataclysm was dik gister!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmz...valt me tegen M.I.![]()
Hmmz okequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
Radio Alarm en Choir had ik ook nog gedraaidMaargoed voor mij werd al Haunter of the Dark op 157 bpm gedraaid... dus moest hem wel aardig door sjeesen
![]()
Daarnaast sloot dit perfect aan bij het "soort publiek" wat er was. Was voornamelijk ook een "raw" georienteerd feesie
Gevalletje... Had je bij geweest moeten zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hmmz okeRadio Alarm & Choirs maken het wel enigszins goed
Nah, ik vind grotendeels van de tracks niet echt wat, dus...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gevalletje... Had je bij geweest moeten zijn
Ik 'volg' ze ook al een aantal jaar. Ze sprongen bij mij in het oog oor door hun ''Achterhoeks Beuken''-setjes van MIC toentertijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef T-Force het volgende:
Edit: Ik ben echt heel erg fan van Degos & Re-Done trouwens! Setjes zijn altijd interessant i.v.m. oude hitjes en Theracords-spul en het mixen is topOok hun eigen tracks vind ik vaak erg sterk! En ze zijn zo gek als een deur, ook top
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:59 schreef sandertjuh het volgende:
nog mensen hier die vanavond naar a2 records gaan?
Maat van me heeft nog een kaartje over, dus mischien ook aanwezigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vanavond A2 Records Label night!
Of juist het 'zolang ik maar raw draai ben ik goed' kaliber. Die heb je er tegenwoordig ook veel rond lopen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik helaas niet, lokaal feestje... Hoop op het beste, maar verwacht er niets van.. Kevin Kaos als afluister, daarvoor wat onbekendere lokale dj's. Bang voor softe shit.
waarom is dat merkwaardig, je zegt daarvoor zelf dat er al jaarlijks een patroon in is te vindenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Of juist het 'zolang ik maar raw draai ben ik goed' kaliber. Die heb je er tegenwoordig ook veel rond lopen..
Wat betreft de X-Qlusive in januari.. Een XQ voor A2 records zou heel goed mogelijk zijn.
De afgelopen 2 jaren is er een feest georganiseerd met de XQ-host als middelpunt (DBSTF, Headhunterz). Deze feesten waren altijd in oktober @ Outland, en georganiseerd door Supersized.
Vanavond is dus de A2 records label night, in Outland door Supersized.
Toch wel merkwaardig als dit echt zo zou zijn. Aangezien Supersized B2S is en XQ van Q-Dance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |