abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103398064
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef Krulliewullie het volgende:
Niet helemaal mee eens:
- Zelf luister ik nog maar twee jaar actief hardstyle maar de release van toen zijn niet mijn graadmeter; ik vind de nummers van daarvoor over het algemeen ook beter/leuker!
Vandaar de "slechts een enkeling heeft zich er zo in verdiept dat ze ook de tracks uit 2002-2008 kennen." in mijn betoog :p

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef Krulliewullie het volgende:- Ook vind ik dat marketing wel degelijk mening kan manipuleren. Met name jongere jeugd heeft de eigenschap om mening van hun omstanders aan te nemen en de dingen vet te vinden die populair zijn. De dj die erin slaagt om de meeste nummers bij deze groep te brengen én herkenning te creëeren (bekende meezing/handjeklapnummers) worden dan automatisch populair omdat die kinders niet verder kijken. Misschien als ze wat ouder zijn of écht liefhebber wel. Dit fenomeen zie je niet alleen bij muziek maar ook bij kleding, voedsel etc. etc. Bepaalde doelgroepen zijn gewoon extra gevoelig voor marketing en zijn makkelijk te manipuleren. Deze doelgroepen behoren meestal tot de massa (logisch, marketing richt zich ook op de massa).
Goed punt. Ik ben er in mijn beredenering vanuit gegaan dat de uitslag van de DJ mag grotendeels door niet-jongere jeugd wordt bepaald (is helemaal niet zo, I know). Daarnaast heb ik ook alleen een afspiegeling gemaakt van mezelf: Ik laat me niet makkelijk manipuleren met marketing, maar inderdaad.. De massa wel, daar ben ik het helemaal met je eens.

Blijf bij m`n mening dat hardstyle niet dood aan het gaan is, maar in een soort van revolutie zit. Of dit nou bij ons in de smaak valt of niet. Feesten verkopen sneller uit dan ooit, aantal nieuwe producers op komst (Aron!!!!!), maar bovenal: Het buitenland.

Tom en Claudia, weet niet of ik jullie nog hier spreek. Maar in ieder geval heel veel plezier morgen @ Djax it up! Zie een leuk interview (en verslag?) en een hopelijk een bult foto's (en weinig overgebleven kaartjes ;)) tegemoet! :D
pi_103402497

PLzz laat wat weten wat jullie hier van vinden...
ik wil weten wat jullie van dit nummer vinden..
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:11:15 #203
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103402954
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef xXMuziekIsLevenXx het volgende:

PLzz laat wat weten wat jullie hier van vinden...
ik wil weten wat jullie van dit nummer vinden..
Ik verwachtte een zwaar ondermaats nummertje maar dat valt nog reuze mee...

Synth deed me wel denken aan deze:

Wat ik trouwens een erg leuk nummertje vind :Y :@

[ Bericht 10% gewijzigd door em-dee-em-aa op 22-10-2011 00:16:43 ]
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_103403559
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
blabla
Elke keer als ik jou naam zie, moet ik denken aan dit nummer, wat overigens niet erg is :P
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:30:41 #205
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103403805
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 00:25 schreef T-Force het volgende:

[..]

Elke keer als ik jou naam zie, moet ik denken aan dit nummer, wat overigens niet erg is :P
Toffe track! *O*
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_103404717
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Ik verwachtte een zwaar ondermaats nummertje maar dat valt nog reuze mee...

Synth deed me wel denken aan deze:

Wat ik trouwens een erg leuk nummertje vind :Y :@
haha dat is hij zeker :D
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:09:13 #207
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_103405395
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
Slechte platen met een goede marketing kunnen in deze scene wel een hit worden, daar zit het probleem.

Verder is het idd ook een kwestie van smaak, maar mijn smaak wordt het steeds minder...
Dat geldt voor een hoop genre's.. Valt ook weinig aan te veranderen denk ik.
There is no rehab for stupidity.
pi_103407859
Even de posts van die trollert en reacties daarop verwijderd hoor. Carry on.
full stops and exclamation marks
pi_103407869
Morgen Coone & The Gang , gaan er nog mensen van hier daarheen toevallig ? :)
pi_103409072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef Levitas het volgende:
Blijf bij m`n mening dat hardstyle niet dood aan het gaan is, maar in een soort van revolutie zit. Of dit nou bij ons in de smaak valt of niet. Feesten verkopen sneller uit dan ooit, aantal nieuwe producers op komst (Aron!!!!!), maar bovenal: Het buitenland.
Dit is zeker waar. Hardstyle is booming, groter dan ooit. Maar het is niet meer de muziek waar ik van ben gaan houden.

Klinkt een beetje emo, is het ook wel, maar mijn hardstyle tijd komt ten einde. De nieuwe releases die me aanspreken zijn op een paar vingers te tellen, de feestjes doen me weinig meer en het publiek staat me steeds meer tegen. Tijd om verder te kijken, dance muziek heeft zo veel meer te bieden.
pi_103410209
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
ADE - Cataclysm was dik gister! :D
Snap ik ^O^ Wat heb je ongeveer gedraaid?

Ah wacht, op Facebook:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmz...valt me tegen M.I. -O-
pi_103411078
Radio Alarm en Choir had ik ook nog gedraaid :P Maargoed voor mij werd al Haunter of the Dark op 157 bpm gedraaid... dus moest hem wel aardig door sjeesen 8-)

Daarnaast sloot dit perfect aan bij het "soort publiek" wat er was. Was voornamelijk ook een "raw" georienteerd feesie :Y
pi_103411152
nog mensen hier die vanavond naar a2 records gaan?
pi_103411153
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
Radio Alarm en Choir had ik ook nog gedraaid :P Maargoed voor mij werd al Haunter of the Dark op 157 bpm gedraaid... dus moest hem wel aardig door sjeesen 8-)

Daarnaast sloot dit perfect aan bij het "soort publiek" wat er was. Was voornamelijk ook een "raw" georienteerd feesie :Y
Hmmz oke :P Radio Alarm & Choirs maken het wel enigszins goed
pi_103411182
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:59 schreef T-Force het volgende:

[..]

Hmmz oke :P Radio Alarm & Choirs maken het wel enigszins goed
Gevalletje... Had je bij geweest moeten zijn :Y
pi_103411321
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gevalletje... Had je bij geweest moeten zijn :Y
Nah, ik vind grotendeels van de tracks niet echt wat, dus...
Mja, Tat's Mash Up is dat die versie met Low Frequenced Bass of die Messup Mashup die laatst is weggegeven? :)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:46:18 #218
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_103412275
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef T-Force het volgende:
Edit: Ik ben echt heel erg fan van Degos & Re-Done trouwens! Setjes zijn altijd interessant i.v.m. oude hitjes en Theracords-spul en het mixen is top ^O^ Ook hun eigen tracks vind ik vaak erg sterk! En ze zijn zo gek als een deur, ook top :)
Ik 'volg' ze ook al een aantal jaar. Ze sprongen bij mij in het oog oor door hun ''Achterhoeks Beuken''-setjes van MIC toentertijd ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:59 schreef sandertjuh het volgende:
nog mensen hier die vanavond naar a2 records gaan?
:Y
Wat je vindt, ...
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:55:22 #219
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103414248
Even een copy-paste vanuit het techno topic:

Plastikman...

Entree: zeer slecht geregeld;1 glazen deurtje open voor iedereen, later ineens achterin een 2de deurtje opendoen zodat de mensen die als laatste aansloten als eerste binnen waren, en zo werden langzaam maar zeker een voor een en her en der wat deurtjes geopend, meer dan een half uur moeten wachten voordat ik binnen was.

Magda was ontiegelijk saai.

Plastikman 1.5 was zeer vet :Y Muziek, visuals het was 1 grote trip.

En als toegift:

Daarna 20 min stilte voor Carola begon, beetje jammer... Ben toen naar huis gegaan om nog een paar uurtjes slaap te kunnen pakken (we moeten immers nog een nachtje vannacht :P )

Vanavond Border Community _O_
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:49:42 #220
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_103415820
Vanavond A2 Records Label night! :D
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_103415918
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vanavond A2 Records Label night! :D
Maat van me heeft nog een kaartje over, dus mischien ook aanwezig :)
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:36:13 #222
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_103417315
Ik helaas niet, lokaal feestje... Hoop op het beste, maar verwacht er niets van.. Kevin Kaos als afluister, daarvoor wat onbekendere lokale dj's. Bang voor softe shit. :(
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_103417807
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik helaas niet, lokaal feestje... Hoop op het beste, maar verwacht er niets van.. Kevin Kaos als afluister, daarvoor wat onbekendere lokale dj's. Bang voor softe shit. :(
Of juist het 'zolang ik maar raw draai ben ik goed' kaliber. Die heb je er tegenwoordig ook veel rond lopen..

Wat betreft de X-Qlusive in januari.. Een XQ voor A2 records zou heel goed mogelijk zijn.
De afgelopen 2 jaren is er een feest georganiseerd met de XQ-host als middelpunt (DBSTF, Headhunterz). Deze feesten waren altijd in oktober @ Outland, en georganiseerd door Supersized.
Vanavond is dus de A2 records label night, in Outland door Supersized.

Toch wel merkwaardig als dit echt zo zou zijn. Aangezien Supersized B2S is en XQ van Q-Dance

[ Bericht 11% gewijzigd door Levitas op 22-10-2011 16:01:34 ]
pi_103418463
Hoezo is dat merkwaardig? B2S en Q hebben hetzelfde moederbedrijf en Q doet geen kleine feestjes itt B2S :) Ze richten zich gewoon op een ander deel van de markt. En als het verband er echt is, is het gewoon een soort proefdraaien in de outland.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:23:55 #225
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_103421093
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:48 schreef Levitas het volgende:

[..]

Of juist het 'zolang ik maar raw draai ben ik goed' kaliber. Die heb je er tegenwoordig ook veel rond lopen..

Wat betreft de X-Qlusive in januari.. Een XQ voor A2 records zou heel goed mogelijk zijn.
De afgelopen 2 jaren is er een feest georganiseerd met de XQ-host als middelpunt (DBSTF, Headhunterz). Deze feesten waren altijd in oktober @ Outland, en georganiseerd door Supersized.
Vanavond is dus de A2 records label night, in Outland door Supersized.

Toch wel merkwaardig als dit echt zo zou zijn. Aangezien Supersized B2S is en XQ van Q-Dance
waarom is dat merkwaardig, je zegt daarvoor zelf dat er al jaarlijks een patroon in is te vinden ;)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')