abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:51:00 #176
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_103368473
Afgaande op de dingen die hij onlangs op YT heeft gezet, ben ik wel enthousiast geworden over de nieuwe dingen die Davide Sonar aan het maken is.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_103368891
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:51 schreef T_Killer het volgende:
Afgaande op de dingen die hij onlangs op YT heeft gezet, ben ik wel enthousiast geworden over de nieuwe dingen die Davide Sonar aan het maken is.
Yep.. Moet zeggen dat ik zijn set op Qlimax 2009 ook wel heel vet vond (dat was ook meteen de laatste keer dat ik Davide op een feest heb gezien). Maar deze nieuwe dingen beloven weer wat :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:05:59 #178
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_103369116
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:52 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Vroegah he, vroegah was Endymion nog tof!
Nowadays; :'(
Onzin, dat nieuwe album is tof.
There is no rehab for stupidity.
pi_103369729
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Onzin, dat nieuwe album is tof.
Mwah, maar vooral hun sets zijn betreurenswaardig hedendaags ;(.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:47:01 #180
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103370935
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:18 schreef yosander het volgende:

[..]

Mwah, maar vooral hun sets zijn betreurenswaardig hedendaags ;(.
Dat dus.
The Outside Agency
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:56:48 #181
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103373903
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:00 schreef Levitas het volgende:

[..]

Yep.. Moet zeggen dat ik zijn set op Qlimax 2009 ook wel heel vet vond (dat was ook meteen de laatste keer dat ik Davide op een feest heb gezien). Maar deze nieuwe dingen beloven weer wat :)
Davide Sonar mag er wmb mee ophouden ik vind het ronduit saai wat hij doet.
Zijn liveset op qlimax met zijn nieuwe hebbedingetje (met die lampjes) was saai, zijn laatsate producties zijn standaard, 13 in een dozijn, ongeïnspireerd, amateuristisch of hoe je het ook noemen wilt. (gelukkig gaat dit op voor 8 á 9 op de 10 producers in de scene)

Om maar eens met een botte bijl te hakken: hardstyle is op sterven na dood..

Uitzonderingen zijn er uiteraard altijd..
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_103373979
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Om maar eens met een botte bijl te hakken: hardstyle is op sterven na dood..
Lies! Dit jaar meer hardstyle producers/DJ's in de top-100 dan ooit. Het is inderdaad héél anders dan vroeger, maar dood is het zeker niet. In tegendeel.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:30:00 #183
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_103375286
Natuurlijk had sethje het al eens gezegd over wildstylez kicks in alpha twins platen maar ik hoorde zojuist toevallig deze platen vrij achter elkaar en ineens viel het me op dat je eigenlijk vrij makkelijk een soort van overeenkomst hoor. Ik weet niet of ik de enige ben en kan het ook niet goed beschrijven (synth?) wat ik precies hoor maar er zit toch een overeenkomst in beide climaxxen?:

Verder overigens in de categorie "een hele aardige remix" :

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:58 schreef Levitas het volgende:

[..]

Lies! Dit jaar meer hardstyle producers/DJ's in de top-100 dan ooit. Het is inderdaad héél anders dan vroeger, maar dood is het zeker niet. In tegendeel.
Ik ben een beetje platen aan het verzamelen voor een jaarmix en er zijn inderdaad behoorlijk wat pareltjes gemaakt. Probleem is echter dat er ook een hele grote baggerstroom (lees enorm veel van hetzelfde) bij is gekomen. Als je als producer of label je in die baggerstroom weet te onderscheidden door een duidelijk profiel of sound dan zie je dat, door de huidige groei van de scene, enorm veel progressie in korte tijd geboekt kan worden. Beste voorbeeld daarvan is wel theracords, kijk maar eens hoe die gegroeid zijn in het afgelopen jaar qua boekingen op de bekende feesten.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  FOK!fotograaf vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:30:44 #184
159915 -Menn0-
MNO
pi_103375316
Headhunterz "showcase" was wel leuk gister.

Het showcase gedeelte is me even ontgaan, hij draaide gewoon een setje... Maar ok was wel leuk. Maar toen nam Ran-d het over O+ Hoewel wat minder hard dan normaal toch lekker lopen rammen!

Kutski vond ik helemaal niks trouwens...
,,/
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:56:23 #185
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103376350
Ja dies echt kut..
The Outside Agency
pi_103376447
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:30 schreef -Menn0- het volgende:
Het showcase gedeelte is me even ontgaan, hij draaide gewoon een setje... Maar ok was wel leuk.
Vond het dan ook niet zo heel vreemd dat er gedacht werd dat HHZ zijn album zou presenteren, zoals bij een echte "showcase" het geval kan zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:30 schreef NLS04 het volgende:
Natuurlijk had sethje het al eens gezegd over wildstylez kicks in alpha twins platen maar ik hoorde zojuist toevallig deze platen vrij achter elkaar en ineens viel het me op dat je eigenlijk vrij makkelijk een soort van overeenkomst hoor. Ik weet niet of ik de enige ben en kan het ook niet goed beschrijven (synth?) wat ik precies hoor maar er zit toch een overeenkomst in beide climaxxen?:

Verder overigens in de categorie "een hele aardige remix" :

[..]

Ik ben een beetje platen aan het verzamelen voor een jaarmix en er zijn inderdaad behoorlijk wat pareltjes gemaakt. Probleem is echter dat er ook een hele grote baggerstroom (lees enorm veel van hetzelfde) bij is gekomen. Als je als producer of label je in die baggerstroom weet te onderscheidden door een duidelijk profiel of sound dan zie je dat, door de huidige groei van de scene, enorm veel progressie in korte tijd geboekt kan worden. Beste voorbeeld daarvan is wel theracords, kijk maar eens hoe die gegroeid zijn in het afgelopen jaar qua boekingen op de bekende feesten.
Hmm.. Nu je het zegt, I see stars en tonight remix hebben inderdaad enige overeenkomsten (synth volgens mij ja). Die disco is the music remix, best leuk.. Maar wéér een veel te hoog gepitchte kick in de climax (daardoor heb ik hem na 8 tellen van de climax weggeklikt)
  FOK!fotograaf vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:59:40 #187
159915 -Menn0-
MNO
pi_103376498
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:58 schreef Levitas het volgende:

[..]

Vond het dan ook niet zo heel vreemd dat er gedacht werd dat HHZ zijn album zou presenteren, zoals bij een echte "showcase" het geval kan zijn.

Ja dat lijkt mij ook, hij draaide nu gewoon een setje. Niks bijzonders :X
,,/
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:07:40 #188
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103376842
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:58 schreef Levitas het volgende:

[..]

Voor deze scene gaat "Less was more" zeker op.. dj mag lijst zegt 0,0 over kwaliteit (zoals al eerder gezegd), en alles over hoe handig je marketingtechnisch bent...

Als 90% van een scene bagger is, dan mag je toch het moment van overlijden vast gaan stellen, ondanks dat er wel goede producers zijn die zich willen onderscheiden.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_103378379
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:07 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Voor deze scene gaat "Less was more" zeker op.. dj mag lijst zegt 0,0 over kwaliteit (zoals al eerder gezegd), en alles over hoe handig je marketingtechnisch bent...

Als 90% van een scene bagger is, dan mag je toch het moment van overlijden vast gaan stellen, ondanks dat er wel goede producers zijn die zich willen onderscheiden.
Maar, je wordt pas populair als men je producties goed vindt. Een goede marketing met enorme bout producties (deze mening is uiteraard per persoon verschillend) heeft geen nut. Het product moet goed zijn. Als dat niet zo is, kun je een marketingcampagne voeren, maar zal het weinig nut hebben.

Wij vinden de producties van tegenwoordig bagger, maar in andere landen wordt daar heel anders over gedacht (USA en Australië, bijvoorbeeld). Daar is de hardstyle van tegenwoordig juist in opbloei. Daarom vind ik dat je hardstyle nog niet op sterven na dood kan noemen, het maakt gewoon een soort van revolutie door en of we dat nou leuk vinden of niet leuk.. Dat is natuurlijk iets persoonlijks.

Oh, enne:
Kevv1990 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 16:44:27 @IboOrgut Kijk eens wat er vandaag is binnen gekomen. You like? (I freakin' do!!) http://t.co/4If4F2aI http://t.co/PKD8XJ7C reageer retweet
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:15:13 #190
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103379966
Slechte platen met een goede marketing kunnen in deze scene wel een hit worden, daar zit het probleem.

Verder is het idd ook een kwestie van smaak, maar mijn smaak wordt het steeds minder...
pi_103381965
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
Slechte platen met een goede marketing kunnen in deze scene wel een hit worden, daar zit het probleem.

Verder is het idd ook een kwestie van smaak, maar mijn smaak wordt het steeds minder...
Een paar pagina's terug (of in het vorige deeltje) hebben we het hier ook al over gehad: Mensen hebben een bepaald punt dat ze zich herinneren en dat als graadmeter gebruiken. Wij hebben natuurlijk al ~2000 tot en met nu hardstyle. Als je kijkt naar USA of Australië, is dit pas een aantal jaar zo. Zij zijn dus "gewend" aan de hardstyle van tegenwoordig en slechts een enkeling heeft zich er zo in verdiept dat ze ook de tracks uit 2002-2008 kennen.

Zij (en ook een stel Nederlandse luisteraars) vinden dus de hedendaagse hardstyle leuk. Als jij bijvoorbeeld via Twitter of Facebook naar een 'clip' op Youtube wordt gestuurd, vind je de track toch ook niet meteen leuk? Wel of geen marketing, als de luisteraar het een slechte plaat vindt, houd het op. Ik zie echt niet hoe marketing zelf een hit kan maken, het ligt in mijn ogen echt aan de plaat en de mening van het 'grotere publiek'.

De DJ-mag is natuurlijk een internationaal iets en er is wel iets van een verband te zien met bijvoorbeeld een USA-tour: Headhunterz, Angerfist (mis ik nu nog iemand?) en zij eindigen, mede daardoor- hoog in de lijst. Ja, dit is onderdeel van marketing en dat heeft ook een groot aandeel gehad in het stijgen van de populariteit van een DJ. Als dit bijvoorbeeld een Thera o.i.d was geweest, had hij ook wel in de lijst (of misschien dichter bij de 100) gekomen.

Conclusie van m`n verhaaltje: Ik ben van mening dat een track op zichzelf niet door marketing als hit gemaakt kan worden. Populariteit van een DJ, denk ik wel.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:59:14 #192
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_103383762
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:48 schreef haakon het volgende:

[..]

Lucky madame!
Of ze nog een keer met Sandy Warez gaat knappn :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:00 schreef T-Force het volgende:

[..]

Welke stijlen ze nog meer graag draait in haar Hardtechno/Schranz-sets? Ik heb haar bijvoorbeeld ook eens tussendoor een Early Hardcore-plaatje horen draaien.

Wat ze thuis graag luistert?

In hoeverre haar sound is veranderd en waarom, vroeger maakte ze voornamelijk Acid, nu niet meer.
Deze vragen had ik zelf al bedacht, in een iets ander jasje :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:04 schreef Koepert het volgende:
En voor een deel vooral ook vragen die hier niet in staan

http://partyflock.nl/inte(...)jven_uitbrengen.html
Jup, had ik al doorgenomen, samen met twee andere interviews ;)

Toch bedankt voor de hulp mannen :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:10 schreef Levitas het volgende:

[..]

Een paar pagina's terug (of in het vorige deeltje) hebben we het hier ook al over gehad: Mensen hebben een bepaald punt dat ze zich herinneren en dat als graadmeter gebruiken. Wij hebben natuurlijk al ~2000 tot en met nu hardstyle. Als je kijkt naar USA of Australië, is dit pas een aantal jaar zo. Zij zijn dus "gewend" aan de hardstyle van tegenwoordig en slechts een enkeling heeft zich er zo in verdiept dat ze ook de tracks uit 2002-2008 kennen.

Zij (en ook een stel Nederlandse luisteraars) vinden dus de hedendaagse hardstyle leuk. Als jij bijvoorbeeld via Twitter of Facebook naar een 'clip' op Youtube wordt gestuurd, vind je de track toch ook niet meteen leuk? Wel of geen marketing, als de luisteraar het een slechte plaat vindt, houd het op. Ik zie echt niet hoe marketing zelf een hit kan maken, het ligt in mijn ogen echt aan de plaat en de mening van het 'grotere publiek'.
Niet helemaal mee eens:
- Zelf luister ik nog maar twee jaar actief hardstyle maar de release van toen zijn niet mijn graadmeter; ik vind de nummers van daarvoor over het algemeen ook beter/leuker!

- Ook vind ik dat marketing wel degelijk mening kan manipuleren. Met name jongere jeugd heeft de eigenschap om mening van hun omstanders aan te nemen en de dingen vet te vinden die populair zijn. De dj die erin slaagt om de meeste nummers bij deze groep te brengen én herkenning te creëeren (bekende meezing/handjeklapnummers) worden dan automatisch populair omdat die kinders niet verder kijken. Misschien als ze wat ouder zijn of écht liefhebber wel. Dit fenomeen zie je niet alleen bij muziek maar ook bij kleding, voedsel etc. etc. Bepaalde doelgroepen zijn gewoon extra gevoelig voor marketing en zijn makkelijk te manipuleren. Deze doelgroepen behoren meestal tot de massa (logisch, marketing richt zich ook op de massa).

[ Bericht 23% gewijzigd door Krulliewullie op 21-10-2011 19:14:07 ]
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_103384702
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:30 schreef -Menn0- het volgende:

Het showcase gedeelte is me even ontgaan, hij draaide gewoon een setje... Maar ok was wel leuk. Maar toen nam Ran-d het over O+ Hoewel wat minder hard dan normaal toch lekker lopen rammen!

Kutski vond ik helemaal niks trouwens...
Kutski vond ik wel aardig leuk eigenlijk, alleen de dubstep mocht hij van mij thuis laten. Gewoon een goed opgebouwde set van electro naar hardtrance naar UK harddance naar hardstyle.

Verder erg goed vermaakt daar gisteren. Hing een heel erg fijne sfeer!

Verder nog even respect voor Headhunterz: #17 van de wereld, knap hoor!
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:31:20 #194
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103385259
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef Krulliewullie het volgende:
- Ook vind ik dat marketing wel degelijk mening kan manipuleren. Met name jongere jeugd heeft de eigenschap om mening van hun omstanders aan te nemen en de dingen vet te vinden die populair zijn. De dj die erin slaagt om de meeste nummers bij deze groep te brengen én herkenning te creëeren (bekende meezing/handjeklapnummers) worden dan automatisch populair omdat die kinders niet verder kijken. Misschien als ze wat ouder zijn of écht liefhebber wel. Dit fenomeen zie je niet alleen bij muziek maar ook bij kleding, voedsel etc. etc. Bepaalde doelgroepen zijn gewoon extra gevoelig voor marketing en zijn makkelijk te manipuleren. Deze doelgroepen behoren meestal tot de massa (logisch, marketing richt zich ook op de massa).

Dit + wanneer je eenmaal 1 hit hebt gehad maakt het niet meer echt uit wat voor shit je daarna uitbrengt, dan draait het puur om de naam die aan de plaat hangt...

Maar deze discussie komen we toch niet uit, voor vele mensen begint hardstyle pas net (kuch sukkels kuch), maar voor mij en vele mensen die al wat langer meedraaien (als ik zo vrij mag zijn om voor hen te spreken) loopt het echt op zijn einde.

Offtopic:
Vanavond Plastikman O+
pi_103385537
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:07 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Jij vindt het bagger, ik ook, dat is het misschien ook wel. Maar als ik zo een beetje rondkijken zijn er zoveel mensen die het leuk vinden. Ik begrijp het niet, maar goed, betekent niet dat het dood is maar gewoon heeeeeel veel veranderd op een heeeeeele slechte manier. Het is gewoon een hele andere stijl, maar met dezelfde naam en de oude stijl is weg. Dus eigenlijk heb je wel gelijk :P Ik keek een paar dagen geleden even op het FB account van Headhunterz, zóveel likes bij alles wat ie zegt (ook al is het een normaal nikszeggend berichtje), toen dacht ik ook even bij mezelf: hij is gewoon een "popster" net als al die MTV mensen. Best raar, want een paar jaar geleden waren er in Amerika misschien 3 hardstyle producers en 14 luisteraars.
quote:
Ben niet zo heel erg van de minimal, maar dit klinkt nog wel diep, zeker met die visuals erbij :) Veel plezier man!

[ Bericht 20% gewijzigd door Deeltjesversneller op 21-10-2011 19:44:33 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:38:18 #196
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_103385647
quote:
:9~ :9~ :9~
Ik hoor héél graag hoe dit was!!
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_103386967
Toch een nieuwtje van mijn kant.
Ik heb een studio koptelefoon aangeschaft (moet hem nog wel binnen krijgen) :)

Een AKG K701

pi_103387359
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Baronpilsener het volgende:

Vind dit vetter dan wat WS tegenwoordig maakt.
deep, deep, deep, deep within my soul :D :9

quote:
lekkâh :9~

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:15 schreef Levitas het volgende:
[..]

die vind ik interessanter :D
inderdaad, die is nog betâh :D :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_103389646
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Dit + wanneer je eenmaal 1 hit hebt gehad maakt het niet meer echt uit wat voor shit je daarna uitbrengt, dan draait het puur om de naam die aan de plaat hangt...

Maar deze discussie komen we toch niet uit, voor vele mensen begint hardstyle pas net (kuch sukkels kuch), maar voor mij en vele mensen die al wat langer meedraaien (als ik zo vrij mag zijn om voor hen te spreken) loopt het echt op zijn einde.

Offtopic:
Vanavond Plastikman O+
Fuck, wat een spacend podium zeg :P
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_103395447
Als ik morgen niet naar Djaxxxxxxxxxxxx it up was gegaan was ik ook naar Plastikman gegaan. Lijkt me heerlijk :) Viel spass Bartmannetje :D

Edit: Ik ben echt heel erg fan van Degos & Re-Done trouwens! Setjes zijn altijd interessant i.v.m. oude hitjes en Theracords-spul en het mixen is top ^O^ Ook hun eigen tracks vind ik vaak erg sterk! En ze zijn zo gek als een deur, ook top :)

[ Bericht 40% gewijzigd door T-Force op 21-10-2011 22:27:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')