hahahaha mocht hij willen, ik ben eigenlijk heel lekker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vermoed eerlijk gezegd dat het een kloon van Schenk is, om aan te tonen dat vrouwen daadwerkelijk harteloze wezens zijn en waarom hij er zo'n gruwelijke hekel aan heeft.
Nee hoor, ik ken er genoeg die in en in verrot zijn.quote:
Mensen zijn niet in en in verrot. Je triggert gewoon niet de lieve kanten danquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
Nee hoor, ik ken er genoeg die in en in verrot zijn.
Hoe moeten we jullie lieve kant triggeren dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen zijn niet in en in verrot. Je triggert gewoon niet de lieve kanten dan
Kietelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe moeten we jullie lieve kant triggeren dan?
Oh dus het ligt aan mij dat die personen zich naar gedragen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is voor elke vrouw anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef benzin het volgende:
Hoe moeten we jullie lieve kant triggeren dan?
Soms wel, soms niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef heloef het volgende:
Oh dus het ligt aan mij dat die personen zich naar gedragen?
Oke; hoe kunnen we de positieve kant van Rufus triggeren?...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vrouwen benaderen is een balans tussen "actie" en het "niet kunnen schelen hoe ze zal reageren". Ik denk dat je actie als je een vrouw benaderd iets te sterk is want je hecht veel waarde aan haar reactie. Dit is de reden dat een vrouw je niet aardig kan vinden als je je teveel probeerd op te dringen vanwege het feit dat je direct eindresultaat verlangt en dat vind ze niet fijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Stuur die lieve vrouwen dan eens heel snel mijn kant op; want ik ontmoet dan bijna alleen maar de verkeerde.
Waarom zou je dat willen? Misschien helpt negerenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Axel1988 het volgende:
Oke; hoe kunnen we de positieve kant van Rufus triggeren?...
Ik trek me al genoeg dingen aan, het gedrag van andere mensen hoeft daar niet bij.quote:
Omdat een vrouw geen interesse in jou heeft, is ze niet meteen niet lief.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Stuur die lieve vrouwen dan eens heel snel mijn kant op; want ik ontmoet dan bijna alleen maar de verkeerde.
Dan moet je ook niet raar opkijken als vrouwen daardoor niet lief doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:01 schreef heloef het volgende:
Ik trek me al genoeg dingen aan, het gedrag van andere mensen hoeft daar niet bij.
Ik beaam dit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:56 schreef RufusWainwright het volgende:
[..]
hahahaha mocht hij willen, ik ben eigenlijk heel lekker.
Dat ze geen interesse in me heeft is niet belangrijk, veel vrouwen zijn gewoon sowieso altijd al gemeen tegen me.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat een vrouw geen interesse in jou heeft, is ze niet meteen niet lief.
Aawquote:
For the sake of argument... het is bovendien lekker duidelijk, meteen een praktijkvoorbeeldje erin gooienquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Misschien helpt negeren
Ik doe normaal tegen iedereen, daarom is er geen redenen voor iemand om zich niet normaal tegen mij te gedragen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet raar opkijken als vrouwen daardoor niet lief doen.
Door lief te doen. Wat je geeft krijg je terugquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:03 schreef benzin het volgende:
Aaw![]()
Als voorbeeldje dan; hoe moeten we jouw lieve kant triggeren?
Behalve als een meid je leuk vind, dan kan ze je best testen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe normaal tegen iedereen, daarom is er geen redenen voor iemand om zich niet normaal tegen mij te gedragen.
Ik vind "testen" zo'n gevoelloze term... is het niet gewoon "het pogen te triggeren om je plagerige kant te laten zien" oid. En daarin kun je uiteraard ook falen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Behalve als een meid je leuk vind, dan kan ze je best testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |