De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een badkamer met deur naar mijn kamerquote:
baas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb een badkamer met deur naar mijn kamer
nachtquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef coban het volgende:
Maar hey het is niet leuk dat BBQ weg is en waarom weet ik daar niks van?
MENEER BBQSAUSAGE KOM NU EENS SNEL TERUG
double kill, care package is ready for.....quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Kerels die in de wasbak zeiken![]()
Nekschot!!
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Kerels die in de wasbak zeiken![]()
Nekschot!!
Makkelijk voor na de seksquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon wel wegspoelen op het eind
Kom op zeg. Dat is gewoon nastyquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon wel wegspoelen op het eind
Stiekem heb jij nu een nieuwe parafilie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat is gewoon nasty
Jij maakt je wc zeker elke dag schoon?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat is gewoon nasty
In de wasbak, in een flesje, tegen een boom, tegen de kerk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:22 schreef FreezePop het volgende:
plassen op andere plekken dan een wc of douche
Dat is toch normaal?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij maakt je wc zeker elke dag schoon?
Als je in het ziekenhuis ligt moet je in een plasding hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:22 schreef FreezePop het volgende:
plassen op andere plekken dan een wc of douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |