Coach voor ontevreden mensen dus, die zich geen raad meer weten met hun leven uit pure verveling.quote:Een levenscoach kan een verhelderende kijk geven op de overtuigingen van waaruit een cliënt leeft en inzicht geven in de onderliggende patronen van het denken en gedrag van de cliënt. Ook kan een levenscoach houvast bieden bij het (her)vinden van een levensdoel en de cliënt begeleiden in het maken van de juiste keuzes.
Er is een toenemende vraag naar coaching inzake levensvragen. Veel mensen hebben het gevoel dat hun leven niet loopt zoals ze graag zouden willen. Het is ongrijpbaar. Ze missen iets in hun leven, maar weten vaak niet wat. Een levenscoach of life coach biedt hulp middels counseling! Een levenscoach zorgt ervoor dat deze zoekende mensen niet meer terugvallen in hetzelfde gedrag en patronen.
Omdat ze in Milaan woonde en nu bij haar voor ze naar haar eigen huis ging bij haar moeder ging logeren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Patty Harpenau is voormalig kunstenaar en nu coach.
Raar verhaal dit. Je zet je vrouw en kinderen niet zomaar buiten de deur. Maar..
levenscoach![]()
zomaar bellen![]()
sloten van woning in Hoofddorp vervangen door schoonmoeder
wanneer heeft schoonmoe dat dan gedaan![]()
waarom ging ze niet direct naar haar eigen huis![]()
dit alles volledig onverwacht![]()
Ik vind het een heel raar verhaal.
Ah, we hebben hier te maken met zo een Anita die al die pauperblaadjes serieus neemt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:06 schreef hexje het volgende:
Je vriendin dumpen is 1 maar zorg ervoor dat ze in iedergeval dat ze fatsoenlijk voor je kinderen kan zorgen.
Ja ik ik ben ook de eerste en enige die dat zei. Moeilijk hè iets meer lezen dan de laatste reactie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier te maken met zo een Anita die al die pauperblaadjes serieus neemt.
Lekker boeiend dat je niet de enige bent. Ik constateer het alleen maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja ik ik ben ook de eerste en enige die dat zei. Moeilijk hè iets meer lezen dan de laatste reactie.
Yup! Heeft ze ook niet een boek geschreven?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:26 schreef Copycat het volgende:
Vreemd verhaal.
En die Harpenau, dat was toch die vrouw waar de man van Tineke Verburg mee vreemdging? Waarna Verburg alle knopen van zijn overhemden verwijderde onder het motto"Als ze zo goed kan naaien, dan naait ze dit ook wel."
Goeie levenscoach.
Nee, Vanity is boos....quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/10_oktober/entertainment/urby_emanuelson_ex-vriendin_patty_harpenau.xml
Nu is Urby boos op haar levenscoach
Hierquote:Ex Urby Emanuelson boos op Patty Harpenau
Een relatiebreuk is meestal een privékwestie, maar niet voor de ex van voetballer Urby Emanuelson. Ze schrok zich rot toen ze vanochtend de krant opensloeg.
Voetballer Urby Emanuelson en zijn ex-vriendin Vanity hebben na zesenhalf jaar een punt gezet achter hun relatie. Het nieuws over de breuk stond vanmorgen in koeienletters in de Telegraaf. En dat was even slikken voor Vanity, die zondag haar verhaal deed aan lifecoach Patty Harpenau.
Patty Harpenau kreeg afgelopen weekend bezoek van Vanity, de vriendin van AC-Milan voetballer Urby Emanuelson. Ze stort haar hart uit over hun break-up, waar de Telegraaf vandaag tot haar schrik mee uitpakt. Vanity baalt en wijst nu met haar vinger naar Patty. "Zij heeft mij misleid", vertelt Vanity maandag in RTL Boulevard. "Ze is naar de krant gestapt en daar heeft ze mijn verhaal gedaan."
Volgens Patty Harpenau ligt dat toch anders. "Zij heeft gewoon een interview gegeven", zegt Patty tegen RTL Boulevard. "Kijk, dat ze achteraf bang is geworden of dat er iets gebeurd is…"
Maar volgens Vanity hebben Patty en de Telegraaf alles verdraaid. "Ik heb helemaal geen interview gegeven, ik heb alleen mijn verhaal aan Patty in vertrouwen verteld en zij heeft dit doorgekletst aan de krant."
Patty zegt dat dit niet de bedoeling geweest. "Dat blijkt ook uit het feit dat zij met mij naast zich dat gesprek heeft gevoerd met de Telegraaf. Ik bedoel, ze is niet vier jaar oud, ze is een volwassen vrouw die vragen heeft beantwoord."
Vanity wil na alle commotie en het verdriet over de breuk tussen haar en Urby vooral rust. "Voor de kinderen en voor mijzelf."
Oh ja, je hebt gelijk, die namen ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Vanity is boos....
Dan het artikel gewoon maar even plaatsen, dat scheelt klikken.
[..]
Hier
dat!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:59 schreef Leandra het volgende:
Dat Patty Harpenau niet deugt is niets nieuws, maar dat iemand haar hart bij Patty uitstort, Patty zichzelf nota bene de levenscoach (![]()
![]()
) van die persoon noemt, maar vervolgens wel zegt dat Vanity een interview gegeven heeft dan klopt er ergens iets niet.
Ik begreep dat die Vanity via via bij Patty uitgekomen is? Psja, wat doe je.. Met je twee kleine kinderen logeren bij oma, en je man belt plompverloren met het bericht "kom maar niet meer terug".quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:59 schreef Leandra het volgende:
Dat Patty Harpenau niet deugt is niets nieuws, maar dat iemand haar hart bij Patty uitstort, Patty zichzelf nota bene de levenscoach (![]()
![]()
) van die persoon noemt, maar vervolgens wel zegt dat Vanity een interview gegeven heeft dan klopt er ergens iets niet.
Vragen die personen daar geld voor dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 04:09 schreef BlaZ het volgende:
Wel geld voor een levenscoach maar geen geld voor boodschappen voor de kinderen
ja natuurlijk, niet te weinigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vragen die personen daar geld voor dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |