En de award voor de meest eetlust verpestende user van 2011 gaat naar:quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Asyniur het volgende:
Weet je, vrouwen kunnen er niks aan doen dat ze zo worden.
Stel je eens voor dat je voor een team van minstens 3 mensen (en in het ziekenhuis nog meer) daar ligt met iedereen die daar is die in je (ver) openstaande flamoes kan kijken waar bloed en (vies) vruchtwater uitstroomt...
Tel daarbij op dat je zelf nog poept, plast en kotst terwijl iedereen erbij staat te kijken.
Dan zegt iemand met een grote schaar: we gaan je even helpenen knipt in je flamoes. Dan komt daar een gedrocht uitgeglibberd vol met bloed, smeersels en als je pech hebt ook nog poep. En het schreeuwt ook nog.
Daarna moet je gehecht en kun je weken niet fatsoenlijk zitten.
Elk normaal mens zou er dissocatieve gedachtegangen van krijgen. Hoe kun je je anders weer zonder enige schaamte onder de mensen mengen?
Wacht! Stop!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
En de award voor de meest eetlust verpestende user van 2011 gaat naar:
*trrrrrrr*
Asyniur!
Was die award er?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
*trrrrrrr*
Asyniur!
Gadverdamme. Waarom doen mensen zichzelf dit aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Asyniur het volgende:
Weet je, vrouwen kunnen er niks aan doen dat ze zo worden.
Stel je eens voor dat je voor een team van minstens 3 mensen (en in het ziekenhuis nog meer) daar ligt met iedereen die daar is die in je (ver) openstaande flamoes kan kijken waar bloed en (vies) vruchtwater uitstroomt...
Tel daarbij op dat je zelf nog poept, plast en kotst terwijl iedereen erbij staat te kijken.
Dan zegt iemand met een grote schaar: we gaan je even helpenen knipt in je flamoes. Dan komt daar een gedrocht uitgeglibberd vol met bloed, smeersels en als je pech hebt ook nog poep. En het schreeuwt ook nog.
Daarna moet je gehecht en kun je weken niet fatsoenlijk zitten.
Elk normaal mens zou er dissocatieve gedachtegangen van krijgen. Hoe kun je je anders weer zonder enige schaamte onder de mensen mengen?
Vrouwen die zich persoonlijk aangevallen voelen zoals jij vallen misschien wel in de categorie zoals bedoeld door TS. De reden dat wij ons daar 'druk' om maken is omdat we ongewild en ongevraagd geconfronteerd worden met al die irritante meuk. De reden dat jullie je druk maken omdat wij ons daar druk om maken is omdat je blijkbaar van mening bent dat wij daar wél geïnteresseerd in zouden moeten zijn omdat je kindje zo speciaal en bijzonder is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Kom op zeg, jullie zijn toch niet echt werkelijk geinteresseerd in het waarom?
Want anders had de TS de vraag toch zelf wel in OUD gezet. Hij weet het forum immers prima te vinden om voorbeelden uit te halen.
Maar goed, carry on, klaarblijkelijk zit het jullie echt heel erg hoog, hoe andere mensen zich profileren.
*stop volgen
En in het weekend 'lekker gek' kunt doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je maar "Gewoon gelukkig!" bent he schat?
Ze snijden het open met een thermische lans.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef Postalz het volgende:
ik ben niet bekend met bevallingen, maar knippen ze nou dat stuk huid open, tussen de kut en de kont?
Je gaat me toch niet vertellen dat je foto's hebt gemaakt van je onder de bloed, pis en stront zittende opgeknipte vagijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wacht! Stop!
Ik ben nog even de foto's aan het zoeken van de bevalling!
Oh heb ik echt geen last van! Broodje Rosbief? Iemand?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
*trrrrrrr*
Asyniur!
oh ik maar denken dat de doktor zn eigen lans zou gebruikenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ze snijden het open met een thermische lans.
klinkt lekker!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh heb ik echt geen last van! Broodje Rosbief? Iemand?
Ketchup?quote:
Echt nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ze snijden het open met een thermische lans.
Nee ik niet sukkelquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je foto's hebt gemaakt van je onder de bloed, pis en stront zittende opgeknipte vagijn?Sick mind...
Liever een likje mosterd, van die zoete bruinequote:
You serious?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Echt niet
Dat gaat gewoon met een schaar hoor!
Ik was erbij, jij duidelijk niet
[..]
Nee ik niet sukkel
Heb jij al eens geprobeerd van je openrijtende onderkant een mooie close up te maken?
Dat heb ik laten doen![]()
Hoeveel piemols zijn dat? 4?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef Postalz het volgende:
dan is ie wijd genoeg voor quadripple penetration.
fixedquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:53 schreef Pharkus het volgende:
Ze zijn trots op hun enige beste prestatie in het leven.
Jammergenoeg doen moeders niet aan sex. Is er eindelijk ruimte voor wat leuks....quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef Postalz het volgende:
dan is ie wijd genoeg voor quadripple penetration.
quad is 4 ja, als jij de troepen optrommelt, kunnen we kijken of er 8 passen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoeveel piemols zijn dat? 4?
Want ik denk dat het gat (samen met de knip) wel groot genog is voor 8 piemols
Wat probeer je met dit hele verhaal nu eigelijk te zeggen, want ik ben de draad een beetje kwijt geraakt na je openknip verhaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoeveel piemols zijn dat? 4?
Want ik denk dat het gat (samen met de knip) wel groot genog is voor 8 piemols
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |