Dat soort mensen hebben ik ook op Facebook, ik kan ze moeilijk allemaal naar OUD toe sturen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daarom staat het in een specifiek forum, zodat je er geen last van hoeft te hebben.
Gewoon is een linkje sturen. Ze worden vast aangetrokken door het andere gejank.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben ik ook op Facebook, ik kan ze moeilijk allemaal naar OUD toe sturen.
De meeste vrouwen praten langs elkaar heen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:21 schreef netflanders het volgende:
Voor de grap kijk ik soms in OUD. Het valt me ook op dat die vrouwen volledig langs elkaar heen praten. Ze plempen het liefst alleen over hun eigen kroost, en als ze op iets reageren is het altijd om het op eigen kroost te kunnen betrekken.
Geweldig. Uiteindelijk interesseren ze zich totaal niet in elkaars kinderen, en lezen ze er het liefst zo weinig mogelijk over. Als ze maar hun eigen onzin kwijt kunnen.
Dat jij zulke mensen op Facebook hebt, zegt wat mij betreft meer over jou... ik word niet eens vriendjes met mensen die hun kind als profielfoto hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben ik ook op Facebook, ik kan ze moeilijk allemaal naar OUD toe sturen.
Hou je tong eens binnenboord, we zijn niet op een meetingquote:
*kuch* You can't start a fire without a spark...quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan... sterker nog, ik kan me zelfs in de klacht verplaatsen. Ik kom alleen even laten zien dat niet iedereen zo is
Gaat heen en vermenigvuldig u, opdat de wereld van deze uitwassen gevrijwaard zal blijven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan... sterker nog, ik kan me zelfs in de klacht verplaatsen. Ik kom alleen even laten zien dat niet iedereen zo is
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou je tong eens binnenboord, we zijn niet op een meeting.
Vier regels tekst, waarvan 3,5 op mij zelf slaan en 0,5 op mijn dochter. Mooie verhouding die weergeeft hoe mijn leven in elkaar zit. Your point being?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*kuch* You can't start a fire without a spark...
¢¾ Isa ¢¾ | In vuur en vlam *kuch*
Mensen krijgen ook wel eens kinderen nadat je ze op FB als vriend hebt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef Sjeen het volgende:
@HW
[..]
Dat jij zulke mensen op Facebook hebt, zegt wat mij betreft meer over jou... ik word niet eens vriendjes met mensen die hun kind als profielfoto hebben.
In eerste instantie waren ze natuurlijk kindloos en bevriend met mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef Sjeen het volgende:
@HW
[..]
Dat jij zulke mensen op Facebook hebt, zegt wat mij betreft meer over jou... ik word niet eens vriendjes met mensen die hun kind als profielfoto hebben.
Ontvriendenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen krijgen ook wel eens kinderen nadat je ze op FB als vriend hebt.
Dat je niet helemaal vrij bent van leven via je kind.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[..]
Vier regels tekst, waarvan 3,5 op mij zelf slaan en 0,5 op mijn dochter. Mooie verhouding die weergeeft hoe mijn leven in elkaar zit. Your point being?
Ik heb serieus mensen daarom ge-ontvriend. Maar de meeste hide ik gewoon (de foto's). Zodra ik meer posts hide dan niet, dan gaan ze eraf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OntvriendenNee, serieus... je hoeft die koterfoto's toch niet te 'liken'?
Het gaat er gewoon om dat die mensen zo in hun eigen kinderverliefdheid zitten dat ze anderen er ongevraagd mee lopen te spammen. Ik hoef niet elke week 3 foto's te zien van hoe schattig dat kindje van hun in z'n kinderstoel zit met een of andere opgewarmde erwtenpasta over z'n plofkop. Het is gewoon één grote 'Mijn kind is het schattigste'-wedstrijd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OntvriendenNee, serieus... je hoeft die koterfoto's toch niet te 'liken'?
Geloof ook niet dat ik dat ooit ergens heb gezegd, ze maakt onderdeel uit van mijn leven, net zoals mijn vriend, mijn werk, mijn sport etc...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je niet helemaal vrij bent van leven via je kind.
Maar waarom in godsnaam die hartjes en de naam van je dochter er toch weer bijhalen? Wat is het nut?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik dat ooit ergens heb gezegd, ze maakt onderdeel uit van mijn leven, net zoals mijn vriend, mijn werk, mijn sport etc...
Moet alles nut hebben dan? Kut, dan moet ik mijn leven grondig gaan herzien...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom in godsnaam die hartjes en de naam van je dochter er toch weer bijhalen? Wat is het nut?
Dat vind ik nou allemaal nog wel meevallen eigenlijk, er is niets mis met OOK je kind leuk vinden, zolang het maar niet ALLEEN je kind is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom in godsnaam die hartjes en de naam van je dochter er toch weer bijhalen? Wat is het nut?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vrouwen hebben maar 1 doel in het leven. Kinderen baren.
Voordat ze een kind gebaard hebben verkeren ze in jacht-modus, ze maken zichzelf op, gaan naar de zonnebank, trekken sexy kleding aan. Zo lokken ze mannen die hun dan weer volblaffen en ze daardoor zwanger raken.
9 maanden zwanger
Het kind is geboren. Na een paar maanden/jaren gaan ze van jacht-modus over in Bescherm-modus. Ze knippen het haar eraf. Een kort pittig kapsel met oorlogskleuren komt ervoor in de plaats. De pondjes laten ze eraan vliegen zodat geen vent hun meer ziet staan. Ze worden lid van een feministische activiteitengroep die alleen maar praten over hun kind.
QFT QFT QFT!!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ouders moeten gewoon iets meer realiseren dat hun kind ALLEEN voor henzelf dat "wondertje" () is en de rest gewoon geen neuk geeft....
Ja, en 3 keer raden wie dat waarschijnlijk voor die vaders "geregeld hebben".quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Sofia90 het volgende:
Wat boeit het, is gewoon een moederding, ken ook zat vaders die foto van hun kind als profielfoto hebben.
Als je dat voor je laat regelen, dan ben je een vreselijk zachtgekookt ei...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:18 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja, en 3 keer raden wie dat waarschijnlijk voor die vaders "geregeld hebben".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |