Het was geen kuur. Of in elk geval: volgens de dinges moest ik 3x3 drups per dag. Ik heb zelf in de bijsluiter gelezen dat ik nog 2-3 dagen door moest druppen, so I did. Zal wel goed zijn, tochquote:
Ja, halloo zegquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Ing, zal ik jou gewoon ook eens gaan doen zo?
Da's nou een van de weinige dingen waar ik echt nooit last van hebquote:
Dan heb ik hem nog niet gevondenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
Nice dat je oor goed gaat Elies
En Senes, is er geen tutorial oid?
Als ik met Bette afspreek?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's nou een van de weinige dingen waar ik echt nooit last van heb
Dan mag ik je doen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Over 2 weken Tombo; van 29 op 30 oktober.
Hij heeft echt een goede stem zegquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
Q, Senes... even zonder dollen... nu we het over Sting hebben
Ik zag vanmiddag een filmpje op Youtube (is vanavond uitgezonden trouwens) van De Zomer Voorbij met die Volendammerts.
Luister serieus eens naar dit nummer, en dan ook even wachten tot zij uitgezongen is en die ouwe van de 3Js gaat zingen? Ik schrok er van, zo goed als dat klinkt als Sting
Ja, om 3 uur 's nachtsquote:
Jezusquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
Hij begint op 1.18 te zingen, Q
Da's dus gewoon die ouwe van de 3Js, die normaal nooit zingtWhat the fuck, waarom niet
Ik zag 'm net! Uiteraard leuk; zal morgen even overleggenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:13 schreef Bamba het volgende:
Elies, heb jij mijn pm van gisteren nog gelezen?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag 'm net! Uiteraard leuk; zal morgen even overleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |