Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef Fietsmeneer het volgende:
Ben niet bepaald van de top-40 muziek, dus even een paar albums downloaden wordt ook moeilijk.
Bedankt voor de reacties!quote:
Waarom wil je dan hele discografieën binnenhalen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Fietsmeneer het volgende:
[..]
Bedankt voor de reacties!
Ik luister vaak muziek wat nog geen album heeft, of ik vind enkele nummers wel lekker maar de rest van de artiest trekt me niet zo..
Bedoelde het meer als een voorbeeld, limewire-achtig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom wil je dan hele discografieën binnenhalen?
Nou, met torrents dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Fietsmeneer het volgende:
[..]
Bedoelde het meer als een voorbeeld, limewire-achtig.
Als je geen audiofiel bent is dat de uitkomst jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zou via youtube converteren. Is behalve gratis ook nog legaal. Gewoon een youtube converter downloaden en dan is het heel simpel om muziek van youtube af te halen.
jup doe ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zou via youtube converteren. Is behalve gratis ook nog legaal. Gewoon een youtube converter downloaden en dan is het heel simpel om muziek van youtube af te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |