quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef DrDentz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaahoor.
Dat is gewoon videobewerking, lalalala.
Kindje (5-7 jaar ofzo?) wordt overreden over zijn benen. 10-15 mensen lopen gewoon langs en hebben schijt. Rijd er nog een auto overheen. Vrouw tilt hem een beetje op en probeert hem recht te zetten ofzo maar loopt ook weer wegquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef Infinitum het volgende:
Kun je een korte samenvatting van de video geven (kan 'm via de telefoon niet kijken)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef practics het volgende:
Dat is nog eens tv, beter dan de voice of Holland
Ah de sicko's zijn ook aanwezigquote:
watquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kindje (5-7 jaar ofzo?) wordt overreden over zijn benen. 10-15 mensen lopen gewoon langs en hebben schijt. Rijd er nog een auto overheen. Vrouw tilt hem een beetje op en probeert hem recht te zetten ofzo maar loopt ook weer wegEven later komt een vrouw en die doet eindelijk iets.
Ja viel me zelf ook al op, dit kijkt ongeveer het zelfde voor mij als een reclame, alleen hierbij krijg ik een smile op ge gezicht waarbij ik bij reclame graag door wil spoelen omdat het me irriteer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ah de sicko's zijn ook aanwezig
Nee ik kick er niet op, het interesseert mij domweg niet, en als het keer voorbij komt sla ik het niet af. Maar zoek het zeker niet op.quote:
Boeit het je wel als het jouw kind was trouwens?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef practics het volgende:
[..]
Nee ik kick er niet op, het interesseert mij domweg niet, en als het keer voorbij komt sla ik het niet af. Maar zoek het zeker niet op.
Nope, nooitquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef o.us het volgende:
Altijd die Chinezen weer joh. Zoiets zou in Nederland nooit gebeuren natuurlijk.
Ik heb geen kinderen, en weet ook niet of ik er geschikt voor ben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boeit het je wel als het jouw kind was trouwens?
Blijkbaar nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef practics het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, en weet ook niet of ik er geschikt voor ben.
Zeker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik meteen hoe serieus jij genomen moet worden.
Vaak genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker.
Vertel eens, waar heb jij nederlanders door zien lopen na een ongeluk als dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |