quote:Shit, ja je hebt gelijk.
Op 01 september 2000 15:13 schreef Smooth het volgende:
En wie regelt de voetbaltafel? Die moet zeker wel aanwezig zijn.
Maar hopen dat het bordeel een beetje bij mij in de buurt komt samen met een soort van Gall&Gall. Lijkt mij wel en aardige combinatie.
Want zeg nou eens eerlijk.....wat heb je dan nog meer nodig??
[Dit bericht is gewijzigd door dude op 02-09-2000 12:17]
quote:Ja klanten....je wet wel exmplaren die betalen voor de diensten en goederen die ik lever.
Op 02 september 2000 10:49 schreef Ali Salami het volgende:
Klanten?
quote:Word je nie vrolijk van hoor, een zwalkende en extreem vrolijke en stonede hond
Op 31 augustus 2000 13:01 schreef killer tweety het volgende:
Geef mijn jointje maar aan fikkie
quote:OK....wat wil je, katama, zero, rode Libanon, lekkere Afgaan, of gewoon vette nederwiet.
Op 06 oktober 2000 21:32 schreef -B.M.G- het volgende:
Ach ja, why not, doe mij maar een joint...
Zow, mag ik dan nu mijn ehhh ik bedoel Twiet haar dope?
quote:Man voor 20 gram breng ik het ook nog wel thuis. Ik bel 3X aan, en je kan me herkennen aan een lange regenjas, gleufhoed en een rode anjer in het linker knoopsgat van de rever.
Op 07 oktober 2000 15:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil graag 20 gram Haze uhm op medische voorschriften ivm zwangerschap voor Twiet ennuh, *overhandig* hier is ons ziekenfonds nummer en het recept..Zow, mag ik dan nu mijn ehhh ik bedoel Twiet haar dope?
Ik doe trouwens ook wel de muziek... als er niemand bezwaar tegen heeft, of moet de tv wat harder?
quote:Mwah twas ook niet echt haar recept hoor
Op 07 oktober 2000 15:44 schreef dude het volgende:O ja en voor een geeltje zeg ik niet tegen Twiet dat je haar recepten achteroverdrukt en voor jezelf gebruikt.
quote:Volgens mij wordt ik door jou hasjstikke belazerd.
Op 07 oktober 2000 15:49 schreef DIGGER het volgende:
Mwah twas ook niet echt haar recept hoor
quote:Oooooooh....dan is het goed.
Op 07 oktober 2000 15:58 schreef DIGGER het volgende:
Hey psssst, nie verder vertellen, maar ik belazer alleen het ziekenfonds hoor...
quote:hmmmm, sja, dope? drank?
Op 07 oktober 2000 15:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil graag 20 gram Haze uhm op medische voorschriften ivm zwangerschap voor Twiet ennuh, *overhandig* hier is ons ziekenfonds nummer en het recept..Zow, mag ik dan nu mijn ehhh ik bedoel Twiet haar dope?
quote:Groot gelijk Twiet, niet samen gebruiken maar gewoon 1 voor 1.
Op 07 oktober 2000 17:07 schreef killer tweety het volgende:
hmmmm, sja, dope? drank?
Kijk je wel uit met de combinatie? Ik vind het verder geen probleem hoor
quote:1. Rooie Libanon plz
Op 07 oktober 2000 15:14 schreef dude het volgende:
OK....wat wil je, katama, zero, rode Libanon, lekkere Afgaan, of gewoon vette nederwiet.
Maar ja kan natuurlijk bij mij ook gewoon padden likken, paddo,s kopen, pillen of gewoon een poedertje naar binnen werken.
Voor een paddootje likken wel effe een borg betalen. Die apparaten zijn als je niet oplet zo weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |