abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_323166
quote:
Op 01 september 2000 15:13 schreef Smooth het volgende:
En wie regelt de voetbaltafel? Die moet zeker wel aanwezig zijn.
Shit, ja je hebt gelijk.
Moet er wel effe goed verkocht gaan worden want als kleine zelfstandige heb je het natuurlijk niet zo breed.

Maar hopen dat het bordeel een beetje bij mij in de buurt komt samen met een soort van Gall&Gall. Lijkt mij wel en aardige combinatie.
Want zeg nou eens eerlijk.....wat heb je dan nog meer nodig??

[Dit bericht is gewijzigd door dude op 02-09-2000 12:17]

"Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down until further notice"
pi_323181
Klanten?
Hatsjoe!
pi_323231
quote:
Op 02 september 2000 10:49 schreef Ali Salami het volgende:
Klanten?
Ja klanten....je wet wel exmplaren die betalen voor de diensten en goederen die ik lever.
Koop dus bij mij je dope.
Is er overigens een heler op het eiland waar ik een voetbaltafel voor weinig bij kan kopen?
"Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down until further notice"
pi_323386
En denk ook ff aan het dartbord. Leuk pijltjes smijten met je vage kop.
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
pi_323406
hej mag er ook een ijswinkel op het eiland? Is voor mij ook een drug, dus mag het??
pi_323418
Van mij wel Goddes, ik ga daar niet over maar Jou scheppend met ongekend lekker ijs kan je gewoon niet wijgeren.
Als je zelf geen sallonnetje wil openen mag je het natuurlijk ook vanuit de cofeeshop verkopen. Heb je gelijk 1 vaste klant.
Moet dan wel gaan trainen om de eventuele opgedane zwembandjes kwijt te raken.
pi_323442
ik sta al klaar met mijn ijsschep, is er nog een pandje vrij, anders ga ik toch maar in die coffeeshop, zal trouwens dan wel een gezellige boel worden
  zondag 3 september 2000 @ 03:07:23 #33
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_323689
Goddess in heaven: start je eigen ijsco-topic maar, want ik heb nu al heel veel trek in een ijsje, al was het vandaag echt baggerweer. Ik kom zeker bij je eten
Hatsjoe!
pi_323783
ok
pi_333239
Doe mij dan maar een bakkie koffie.
Of ben ik hier dan verkeerd?
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_339811
he heb je ff terug van een tientje?
onee je was beroofd!!!!!!!!!!!!!1
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 18:12:14 #37
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_381870
quote:
Op 31 augustus 2000 13:01 schreef killer tweety het volgende:
Geef mijn jointje maar aan fikkie
Word je nie vrolijk van hoor, een zwalkende en extreem vrolijke en stonede hond
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_381905
Wil ik mijn kleine belgje wel stoned zien?
Hijs misschien dan wel een keertje rustig..... hmm.......
True friendship is like sound healthy; the value of it it seldom known until it is lost...
pi_382170
Ach ja, why not, doe mij maar een joint...
pi_382845
quote:
Op 06 oktober 2000 21:32 schreef -B.M.G- het volgende:
Ach ja, why not, doe mij maar een joint...
OK....wat wil je, katama, zero, rode Libanon, lekkere Afgaan, of gewoon vette nederwiet.
Maar ja kan natuurlijk bij mij ook gewoon padden likken, paddo,s kopen, pillen of gewoon een poedertje naar binnen werken.
Voor een paddootje likken wel effe een borg betalen. Die apparaten zijn als je niet oplet zo weg.
pi_382851
Ik wil graag 20 gram Haze uhm op medische voorschriften ivm zwangerschap voor Twiet ennuh, *overhandig* hier is ons ziekenfonds nummer en het recept..

Zow, mag ik dan nu mijn ehhh ik bedoel Twiet haar dope?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_382875
quote:
Op 07 oktober 2000 15:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil graag 20 gram Haze uhm op medische voorschriften ivm zwangerschap voor Twiet ennuh, *overhandig* hier is ons ziekenfonds nummer en het recept..

Man voor 20 gram breng ik het ook nog wel thuis. Ik bel 3X aan, en je kan me herkennen aan een lange regenjas, gleufhoed en een rode anjer in het linker knoopsgat van de rever.
O ja en voor een geeltje zeg ik niet tegen Twiet dat je haar recepten achteroverdrukt en voor jezelf gebruikt.
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 15:47:39 #43
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_382883
Enuh mag je ook drinken hiero dan...dat kan niet in de normale coffee shop (ik bedoel dan wel drank...)

Ik doe trouwens ook wel de muziek... als er niemand bezwaar tegen heeft, of moet de tv wat harder?

Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_382887
quote:
Op 07 oktober 2000 15:44 schreef dude het volgende:

O ja en voor een geeltje zeg ik niet tegen Twiet dat je haar recepten achteroverdrukt en voor jezelf gebruikt.

Mwah twas ook niet echt haar recept hoor
pi_382891
quote:
Op 07 oktober 2000 15:49 schreef DIGGER het volgende:
Mwah twas ook niet echt haar recept hoor
Volgens mij wordt ik door jou hasjstikke belazerd.
Ik ga zelf maar effe lekker aan een pad likken. Wil jij ook effe??
pi_382895
Hey psssst, nie verder vertellen, maar ik belazer alleen het ziekenfonds hoor...
pi_382902
quote:
Op 07 oktober 2000 15:58 schreef DIGGER het volgende:
Hey psssst, nie verder vertellen, maar ik belazer alleen het ziekenfonds hoor...
Oooooooh....dan is het goed.
Ik belazer de belasting en klanten die hier op het eiland op vakantie zijn.
Tjongejongejonge wat zijn die toeristen dom zeg.
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 17:07:01 #48
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_382962
quote:
Op 07 oktober 2000 15:24 schreef DIGGER het volgende:

hmmmm, sja, dope? drank?
Kijk je wel uit met de combinatie? Ik vind het verder geen probleem hoor
pi_382971
quote:
Op 07 oktober 2000 17:07 schreef killer tweety het volgende:
hmmmm, sja, dope? drank?
Kijk je wel uit met de combinatie? Ik vind het verder geen probleem hoor
Groot gelijk Twiet, niet samen gebruiken maar gewoon 1 voor 1.
pi_384793
quote:
Op 07 oktober 2000 15:14 schreef dude het volgende:
OK....wat wil je, katama, zero, rode Libanon, lekkere Afgaan, of gewoon vette nederwiet.
Maar ja kan natuurlijk bij mij ook gewoon padden likken, paddo,s kopen, pillen of gewoon een poedertje naar binnen werken.
Voor een paddootje likken wel effe een borg betalen. Die apparaten zijn als je niet oplet zo weg.
1. Rooie Libanon plz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')